AndroidHealthClinic

Nieuwe Kuur?

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil in januarie met een nieuwe kuur gaan beginnen, ik had dit in gedachten

Week 1: 35gr dboll peaktop/200gr deca/250gr sustanon
week 2: 35gr dboll peaktop/200gr deca/250gr sustanon
week 3 tm 8: 200gr deca/250gr sustanon

Nu zit ik te twijfelen of ik sustanon of test entahte moet nemen en hiervoor wou ik graag jullie adviezen vragen??
Ik heb de nakuur met clomid en nolva.

Mijn stats:24 jaar, 90 kilo Vet 16%
ik wil graag niet te zwaar kuren en kort dus 8 weken.Wat vinden jullie ervan??

Alvast bedankt.

Gr,koelkikker

• Topic Starter Topic Starter
Ps, ik train nu 5 jaar 4-5 keer in de week.

Ik heb vaak gekuurd met sustanon, maar ga in januari ook beginnen met een kuur en kies dan voor test enanthaat (voor betere bloedwaarden).

Ben niet zo goed in kuursamenstellingen, dus daar mag iemand anders z'n licht over werpen! Ik vind het een goed beginnerskuurtje, maar ken je kuurverleden niet.

Mijn kuur verleden is Dboll only jaja was mijn eerste kuur ;)
emn mijn 2de was een kuur was:
Deca 8 weken 200gr
winstrol 8 weken ED 35gr.

koelkikker zei:
Mijn kuur verleden is Dboll only jaja was mijn eerste kuur ;)
emn mijn 2de was een kuur was:
Deca 8 weken 200gr
winstrol 8 weken ED 35gr.

haha en je leeft nu nog kerel, na alles in grammen te hebben genomen ipv milligrammen?? ;) j/k

kuur ziet er op zich wel goed uit. als je uiteindelijk voor test enanthaat gaat zou ik nog wel ff de dbol een weekie langer slikken, omdat de deca en de test pas na week drie in gaan kicken. bovendien is dit best een licht kuurtje dus ik zou als ik jou was toch doortrekken naar 10 weken.

succes gozer
Michel

inderdaad,

1-8 test enanthaat 250mg
1-8 deca 200mg
1-4 25-35mg dianabol

eventueel kun je er 10 weken van maken

Vergeet de nakuur en HCG tussendoor niet.

Succes kerel!

Laatst bewerkt:
Mocht je toch de sustanon willen doorzetten, ga dan voor 2x 250 mg/week. Anders krijg je van die vervelende bloedwaarden, na 3-4 dgn is het zo laag dat het effect wegvalt.

Anders zou ik idd voor wat Hardgainers voorstelt gaan.

koelkikker zei:
Ik wil in januarie met een nieuwe kuur gaan beginnen, ik had dit in gedachten

Week 1: 35gr dboll peaktop/200gr deca/250gr sustanon
week 2: 35gr dboll peaktop/200gr deca/250gr sustanon
week 3 tm 8: 200gr deca/250gr sustanon

Nu zit ik te twijfelen of ik sustanon of test entahte moet nemen en hiervoor wou ik graag jullie adviezen vragen??
Ik heb de nakuur met clomid en nolva.

Mijn stats:24 jaar, 90 kilo Vet 16%
ik wil graag niet te zwaar kuren en kort dus 8 weken.Wat vinden jullie ervan??

Alvast bedankt.

Gr,koelkikker
Als je met sus gaat kuren moet je minimaal 2 keer het lieft 3 keer per week zetten i.v.m. de korte esters.
En dan hoef je ook geen dianabol te nemen voor de kickstart.
Wil je niet te zwaar gaan zou ik voor de enanthate 250 mg gaan met deca 200 mg en voor 10 weken en dan wel een kickstart met dianabol voor 4 a 5 weken 35 a 40 mg per dag.

Maar wat je ook in de gaten moet houden is je vetpercentage en vooral met deca en testo lange esters omdat je al op 16 % zit, en als je een beetje verkeert eet gaat die zeker stijgen.

Je ken beter wat meer geld uitgeven en met korte esters werken zodat je vetpercentage niet stijgt en dat je wat kwaliteits massa aankomt.
En misschien wat zakken in je vetpercentage als je goed eet.

Succes met je kuur

Leviathan zei:
Mocht je toch de sustanon willen doorzetten, ga dan voor 2x 250 mg/week. Anders krijg je van die vervelende bloedwaarden, na 3-4 dgn is het zo laag dat het effect wegvalt.

Precies. Enanthate geeft stabielere bloedwaarden, Sust schommelt lekker en van Sust is algemeen bekend dat het je wat sneller een waterkop geeft.
Voor de rest een net kuurtje, al weet iedereen wat ik...ik zeg nix meer over dbol okay? :D

Bedankt allemaal en ik ga inderdaad de sustanon vervangen voor de Enanthate.

Gr,
koelkikker

Terug
Naar boven