XXL Nutrition

nieuwe kuur

Inspirational

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
7%
Aloaa
Ik ben van plan om een nieuwe kuur te starten na eendikke 6 maanden op roa te zitten na acne uitbraak van test deca en winstrol als vorige kuur ben veel verzwakt ondertussen door fe roa graag had ik een kleine kuurvoostel gehad die minder acne gevoelig is ( heb nog galenika test liggen ) graag wat voorstellen wat ik erbij zou kunnen nemen alvast bedankt kerels grrz inspirational

Zo werkt het hier niet hè! Jij komt met de doelen. Wat wil je met je kuur? Massa/cut. Zelf met voorstel komen dan komen de opmerkingen vanzelf.

Laatst bewerkt:
gebruik ff normaal nederlands en leestekens kerel,snap geen ruk van je verhaal.

Nee TS, ts wilt eigenlijk weten van welk kuurtje je totaal geen acne krijgt omdat hij 6 maanden aan roa heeft gezeten.Deze middelen doen bij mij niets..

- laag test
- bold
- anavar
- tbol
- winny

Maar dit is bij iedereen anders de ene staat vol van masteron de andere niets. Ik ken er veel die bij winstrol acne krijgen ik zit al bijna 3 weken op 80mg en niets. Je moet het zelf wat uitzoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Nee TS, ts wilt eigenlijk weten van welk kuurtje je totaal geen acne krijgt omdat hij 6 maanden aan roa heeft gezeten.Deze middelen doen bij mij niets..

- laag test
- bold
- anavar
- tbol
- winny

Maar dit is bij iedereen anders de ene staat vol van masteron de andere niets. Ik ken er veel die bij winstrol acne krijgen ik zit al bijna 3 weken op 80mg en niets. Je moet het zelf wat uitzoeken.

Mijn doel is droge massa te pakken. Misschien 250mg test/pw en 50mg winny ED
Maar ik zit met de vraag of dit wel nog effect zal hebben op mij , mn vorige kuurdosis lag op 500 test 400 deca en 50 winny ed . Alvast bedankt voor het advies

Droge massa probeer tren op 200 als je nog nooit tren hebt gehad en dit je 3e is. Test/tren

Terug
Naar boven