MuscleMeat

Nieuwe kuur

Gigavolt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hallo leden

Ik was afgelopen Augustus (de 28ste) klaar met mijn eerste kuurtje.
Mijn kuurtje bestond uit:

1-10 Test E 500mg EW
1-10 Deca 400mg EW
1-4 Tbol 50mg ED
4-8 Stanozolol 50mg ED

en moet zeggen dat deze kuur redelijk goed heeft uitgepakt. Ik woog 75KG voor mijn kuur en heb na 10 weken de 87KG weten de bereiken waarvan ik er 82KG over heb gehouden. Ik heb GEEN nakuur gedaan want ik vindt dit (persoonlijk) onzin (natuurlijk na veel research gedaan en feiten compenseren tot meningen)
Nu ben ik van plan om na 8 weken, dus 28okt weer te beginnen met een nieuwe kuur die als volgt eruit ziet.

(Ik weet dat de vuistregel = time on=time off maar ik vindt persoonlijk dat dat voor iedereen anders ligt vooral als je iemand van 21 vergelijkt met iemand van 35+)

1-10 Test E 500mg EW
1-10 Deca 400 EW
1-4 DBOL 50mg ED
4-8 Stanozolol 50mg ED

Na deze kuur ben ik wel van plan om 6 maanden off te gaan.

laat mij weten wat jullie ervan vinden

Je hebt serieus met deze stats gekuurd..?

Hoelang trainde je al voordat je begon met kuren?
En wat @Kevin95 zegt..

Nu off blijven en naturel door gainen.

Dan in de lente 2016 een kuurtje erin.

Of het voorlopig bij supplementen laten met zulke stats?

Waarom dan zo snel al kuren?
Dat kijkt een beetje de nieuwe trend te zijn.
AAS worden als snoepjes gebruikt. Ik zie complete ecto's binnen drie maanden groeien als kool.
Ieder voor zich natuurlijk, maar het gaat mij wat ver.
Maargoed, dat is een andere discussie.

Eerst maar eens een jaartje of 4-5 gefocussed natural trainen, goed eten en zorgen voor voldoende rust voordat je überhaubt aan AAS/PED gaat dénken.

Dat kijkt een beetje de nieuwe trend te zijn.
AAS worden als snoepjes gebruikt. Ik zie complete ecto's binnen drie maanden groeien als kool.
Ieder voor zich natuurlijk, maar het gaat mij wat ver.
Maargoed, dat is een andere discussie.

Om ze vervolgens enkele maanden later weer als een kooltje tegen te komen omdat de discipline ontbreekt.
Best meelijwekkend.

Kansloos dit.
Bijna 2 meter lang en dan kuren zonder basis op 75kg bw...... ppfffff

En net als systeem weer omhoog wilt krabbelen opnieuw 500test en 400deca er in knallen en stapelen maar.

4 weken dbol gevolgd door 4 weken winstrol op 50 mg? rip lever

Nou je lever overleeft het wel, maar uit alles wat je typt blijkt dat je niks gaat aantrekken van wat men hier zegt als het niet in je straatje past. Geen nakuur, binnen 8 weken weer starten, etc. Doe lekker wat jij denkt dat goed is, lijkt me de beste manier voor jou.

zwakke stats bruh

Kansloos dit.
Bijna 2 meter lang en dan kuren zonder basis op 75kg bw...... ppfffff

En net als systeem weer omhoog wilt krabbelen opnieuw 500test en 400deca er in knallen en stapelen maar.

En dat knalt ie em nog af met een 1g totaal kuurtje de eerste keer :o

Nou je lever overleeft het wel, maar uit alles wat je typt blijkt dat je niks gaat aantrekken van wat men hier zegt als het niet in je straatje past. Geen nakuur, binnen 8 weken weer starten, etc. Doe lekker wat jij denkt dat goed is, lijkt me de beste manier voor jou.

Op die manier krijgen dat soort mensen dan mogelijk geen kinderen meer, wat wel nuttig is voor de maatschappij.

Lol lekkere stack als eerste kuurtje..

Terug
Naar boven