Fitness Seller

nieuwe kuur....

rotator

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ga aan men derde kuur beginnen(eerste heb ik maar wat aangekloot en de tweede was deca only) en ik had graag jullie mening hier over gehad,of ze wel of niet goed is.Mijn huisdokter heeft deze in elkaar geknutseld,

deca 1/week 300 8weken
susta 1/week 250 4weken
vanaf week 7 proviron 3stuks/2x per dag
GEEN NAKUUR :o

Ik wilde graag 12 weken kuren met 400m sustanon en 300m deca en dianabol en dan nakuren met nolva maar hij raadde mij dat af omdat ik dan n flinke dip zou gaan krijgen ...Toen heeft ie mij dus de bovenstaande kuur voorgesteld

stats 1m80 78kg

Allereerst snap ik niet hoe je met reeds 2 kuren achter de rug "slechts" op 78kg kunt zitten (tenzij dat bij 4 of 5% is) en ten tweede vind ik dan dat je voor een 3e kuur veel te licht zit, pak dan voor een 3e kuur iets als dit;

week 1-4 30mg Dianabol E/D
week 1-8 400 mg Deca E/W
week 1-10 500 mg Test-e E/W

en dan nakuren van week 13 tot 15 met Nolvadex.

Nakuren is zooooo 2005 ! :p

ik ga aan men derde kuur beginnen(eerste heb ik maar wat aangekloot en de tweede was deca only) en ik had graag jullie mening hier over gehad,of ze wel of niet goed is.Mijn huisdokter heeft deze in elkaar geknutseld,

deca 1/week 300 8weken
susta 1/week 250 4weken

Ik wilde graag 12 weken kuren met 400m sustanon en 300m deca en dianabol en dan nakuren met nolvadex maar hij raadde mij dat af omdat ik dan n flinke dip zou gaan krijgen ...Toen heeft ie mij dus de bovenstaande kuur voorgesteld

stats 1m80 78kg

Wat....? je huisarts heeft deze kuur voor jou aangeraden.

Dit is echt drie x niks.

Je kan nooit van te voren weten of je in een dip zou komen, er zijn hier genoeg mensen die nooit in een dip komen t zitten.

Ik zou dit doen:

1-10 500 sust EW
1-9 400 deca EW
dit is eigenlijk genoeg voor je, als je toch tabs wil pakken zou je laatste 5 weken winny kunnen pakken.
proviron kan je gewoon uitlaten ten zij als je veel vocht vast gaat houden pak je'm bij.Ik zal nooit deca met dbol samen pakken.

nakuur:

wk 13-16 50mg clomid
wk 13-17 20mg nolva

dit is mijn mening:

• Topic Starter Topic Starter
Wat....? je huisarts heeft deze kuur voor jou aangeraden.

Dit is echt drie x niks.

Je kan nooit van te voren weten of je in een dip zou komen, er zijn hier genoeg mensen die nooit in een dip komen t zitten.

Ik zou dit doen:

1-10 500 sust EW
1-9 400 deca EW
dit is eigenlijk genoeg voor je, als je toch tabs wil pakken zou je laatste 5 weken winny kunnen pakken.
proviron kan je gewoon uitlaten ten zij als je veel vocht vast gaat houden pak je'm bij.Ik zal nooit deca met dianabol samen pakken.

nakuur:

wk 13-16 50mg clomid
wk 13-17 20mg nolvadex

dit is mijn mening:

waarom geen dianabol met deca??

en sinds wanneer schrijven we bloeddruk met een t ? ;)

deca 1/week 300 8weken
susta 1/week 250 4weken

Ik wilde graag 12 weken kuren met 400m sustanon en 300m deca en dianabol en dan nakuren met nolvadex maar hij raadde mij dat af omdat ik dan n flinke dip zou gaan krijgen ...Toen heeft ie mij dus de bovenstaande kuur voorgesteld

stats 1m80 78kg

-Bro Test altijd hoger dan 19-nor (Deca).
-Test altijd een week langer laten doorlopen. ( niet de deca 4 weken langer)
-Altijd nakuren bro.
-Vanwaar de Proviron?

Kereltje die aan jouw verkoopt snapt er niets van bro....

-Bro Test altijd hoger dan 19-nor (Deca).
-Test altijd een week langer laten doorlopen. ( niet de deca 4 weken langer)
-Altijd nakuren bro.
-Vanwaar de Proviron?

Kereltje die aan jouw verkoopt snapt er niets van bro....

dat heeft zijn huisards geschreven.:D

als je toch dbol wil pakken kan je deca uitlaten, pak je Trenbolone E

ja klopt,hij zegt dat hij een expert is op gebied van anabolen en dat die verhalen op het internet allemaal nonsens zijn.

Yea right.. Iedereen is fout en hij heeft gelijk :rolleyes:

Kuur slaat op niets man. Is echt niet logisch. Met wat onderbouwt hij dit?

Zou gewoon simpel houden

week 1-3: 40mg dianabol ED
week 1-10: 500mg teste e
week 1-9: 200 deca
week 13-14: 40mg nolvadex
week 15-16: 20mg nolvadex

• Topic Starter Topic Starter
Yea right.. Iedereen is fout en hij heeft gelijk :rolleyes:

Kuur slaat op niets man. Is echt niet logisch. Met wat onderbouwt hij dit?

Zou gewoon simpel houden

week 1-3: 40mg dianabol ED
week 1-10: 500mg teste e
week 1-9: 200 deca
week 13-14: 40mg nolvadex
week 15-16: 20mg nolvadex

hij geeft zelfs prive-uitleg op een bepaalde dag voor geinteresseerde bodybuilders,hij zegt tegen mij dat ik iedereen mag doen langsgaan en dan zal hij julliie een les in kuren geven

god god god...huisartsen...:rolleyes: :(

hij geeft zelfs prive-uitleg op een bepaalde dag voor geinteresseerde bodybuilders,hij zegt tegen mij dat ik iedereen mag doen langsgaan en dan zal hij julliie een les in kuren geven

Vraag eens aan je huisarts wat een hoge dosering 19-nor met je axis "kan" doen? Bro ik snap dat je geneigd bent een arts te geloven maar deze kerel snapt er echt niets van....

Terug
Naar boven