MuscleMeat

nieuwe kuur....

ik ken toevallig ook een doktor in brussel die deca en sustanon en proviron voorschrijft, alleen schrijft ie niet veel. hij gaf me toen 6 sustanon en 4 deca. Ik vroeg meer maar hij zei als je meer wilt moet ik je testosteron spiegel testen. Als je weinig hebt dan kan ik je zoveelschrijven als je wilt zei die.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga toch maar mijn eerste gedacht volgen.bedankt voor reacties

ik ken toevallig ook een doktor in brussel die deca en sustanon en proviron voorschrijft, alleen schrijft ie niet veel. hij gaf me toen 6 sustanon en 4 deca. Ik vroeg meer maar hij zei als je meer wilt moet ik je testosteron spiegel testen. Als je weinig hebt dan kan ik je zoveelschrijven als je wilt zei die.

voorstel: ff een kuurtje zelf kopen en paar weken test erin knallen.

inmje nakuur ga je naar de dokter: zeg dok, volgens mij is mijn test wat laag. kunnen we niet ff testen?

hey verrek, mijn test is laag.

Maak van te voren wel even een verlanglijstje.

ik hoorde dat hij meestal een deca/sust kuurtje 'uitschreef'.

Wat een gekke vent joh! Dacht dat Nederland soepel was maar dit slaat alles!

ik hoorde dat hij meestal een deca/sust kuurtje 'uitschreef'.

Wat een gekke vent joh! Dacht dat Nederland soepel was maar dit slaat alles!

Klopt, Clomid kregen we overigens niet van m. Veroorzaakt kanker zegt hij (?) Hij schreef wel proviron voor als nakuur

voorstel: ff een kuurtje zelf kopen en paar weken test erin knallen.

inmje nakuur ga je naar de dokter: zeg dok, volgens mij is mijn test wat laag. kunnen we niet ff testen?

hey verrek, mijn test is laag.

Maak van te voren wel even een verlanglijstje.

lijkt me geen goed plan want ik kan hier ook van alles regelen, en moet ik helemaal naar brussel reizen wat voor mij 2 uur rijden is.

Terug
Naar boven