ahmet 110kg
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij geeft zelfs prive-uitleg op een bepaalde dag voor geinteresseerde bodybuilders,hij zegt tegen mij dat ik iedereen mag doen langsgaan en dan zal hij julliie een les in kuren geven

hij geeft zelfs prive-uitleg op een bepaalde dag voor geinteresseerde bodybuilders,hij zegt tegen mij dat ik iedereen mag doen langsgaan en dan zal hij julliie een les in kuren geven

Woon je toevallig in Genk![]()
Heb hier ook zo een huisarts die alles voorschrijft![]()
Hij wou me legale anabolen voorschrijven maar dan moestk een afspraak maken voor een uur les van hem over anabolen![]()
Volgens hem is nakuur bullshit en zijn alle UG labs slecht en alleen HG is goeie shit da ook werkt![]()
Huisartsen![]()
![]()
het feit dat hij les kon geven over anabolen plaatst zijn oordeel al serieus boven dat van een gewone "huisarts"
Trouwens zijn UG-labs minder betrouwbaar en in veel gevallen ook minder gedoseerd als HG-spullen, maar je ziet dat wel ook qua prijs natuurlijk

het feit dat hij les kon geven over anabolen plaatst zijn oordeel al serieus boven dat van een gewone "huisarts"
Trouwens zijn UG-labs minder betrouwbaar en in veel gevallen ook minder gedoseerd als HG-spullen, maar je ziet dat wel ook qua prijs natuurlijk
.....Waarom zijn UG-labs dan minder betrouwbaar?

ik weet in Belgie net over de grens ook zo`n 'dokter' te zitten, is het die toevallig met die aparte naam?
?

iets met "rijck" erin?
Zijn naam doet hem eer aan, hij schrijft alles voor zonder onderzoek haha
Zolang hij maar zijn geld krijgt en de achternaam waardig is![]()
Maarja is leuk om een ziekenbrief te gaan halen bij hem
Ik : kheb buikpijn ,kdenk da ik iets fout gegeten heb![]()
Hij : oeioei klinkt erg, kzal iets voorschrijven en voor hoeveel dagen wil je vrijaf?
Ergste is da hij zelden nacheckt. Alsk ECHT ziek ben , ga ik wel naar een ander dokter wel.![]()

iets met "rijck" erin?
Zijn naam doet hem eer aan, hij schrijft alles voor zonder onderzoek haha
Zolang hij maar zijn geld krijgt en de achternaam waardig is![]()
Maarja is leuk om een ziekenbrief te gaan halen bij hem
Ik : kheb buikpijn ,kdenk da ik iets fout gegeten heb![]()
Hij : oeioei klinkt erg, kzal iets voorschrijven en voor hoeveel dagen wil je vrijaf?
Ergste is da hij zelden nacheckt. Alsk ECHT ziek ben , ga ik wel naar een ander dokter wel.![]()
Die gast is volgens mij zo gestoord als iets! Ik ken hem ook, een trainingspartner is er over een jaar of 2 buitengegaan met 2 volle GB zakken met deca en sustanon (haal je in de apo beetje verder af, genoeg in stock!!!). Bovendien vind ik zn adviezen behoorlijk bagger. Als hij echt zo veel verstand heeft van AAS zoals hij beweerd hoe komt het dan dat hij niet eens weet wat een AXIS is!!! Vette zak dat hij is

Lol... ik moest me toen echt inhouden van het lachen... Zet hij zijn klok en begint hij daar een half uur te lullen met gebarentaal en al erbij... Zegt hij op het einde van t gesprek, wel de spulletjes bij .... gaan halen, ik heb al genoeg rechtszaken tegen me lopen![]()