Fitness Seller

nieuwe kuur....

deca 1/week 300 8weken
susta 1/week 250 4weken
vanaf week 7 proviron 3stuks/2x per dag
GEEN NAKUUR :o

als hij zo kuur schrijft hoef ik niet bij hem langs te gaan, hier klopt geen k#t van.

Je eerste voorstel zag er redelijk uit bro alleen bedoel je de Test denk ik op 500mg. Het is namelijk 250mg/ml...

hij geeft zelfs prive-uitleg op een bepaalde dag voor geinteresseerde bodybuilders,hij zegt tegen mij dat ik iedereen mag doen langsgaan en dan zal hij julliie een les in kuren geven

Woon je toevallig in Genk:rolleyes:
Heb hier ook zo een huisarts die alles voorschrijft:D
Hij wou me legale anabolen voorschrijven maar dan moestk een afspraak maken voor een uur les van hem over anabolen:D
Volgens hem is nakuur bullshit en zijn alle UG labs slecht en alleen HG is goeie shit da ook werkt:rolleyes:

Huisartsen;) :rolleyes:

Woon je toevallig in Genk:rolleyes:
Heb hier ook zo een huisarts die alles voorschrijft:D
Hij wou me legale anabolen voorschrijven maar dan moestk een afspraak maken voor een uur les van hem over anabolen:D
Volgens hem is nakuur bullshit en zijn alle UG labs slecht en alleen HG is goeie shit da ook werkt:rolleyes:

Huisartsen;) :rolleyes:

het feit dat hij les kon geven over anabolen plaatst zijn oordeel al serieus boven dat van een gewone "huisarts"

Trouwens zijn UG-labs minder betrouwbaar en in veel gevallen ook minder gedoseerd als HG-spullen, maar je ziet dat wel ook qua prijs natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
het feit dat hij les kon geven over anabolen plaatst zijn oordeel al serieus boven dat van een gewone "huisarts"

Trouwens zijn UG-labs minder betrouwbaar en in veel gevallen ook minder gedoseerd als HG-spullen, maar je ziet dat wel ook qua prijs natuurlijk

ja zeer duur

Alleen is HG voor 80% nep. En iedereen roept dat hun gear echt is:rolleyes: .....Waarom zijn UG-labs dan minder betrouwbaar?

ik weet in Belgie net over de grens ook zo`n 'dokter' te zitten, is het die toevallig met die aparte naam?

Daar zit je fout. Ok HG spullen zijn betrouwbaar als je ze ZELF gaat halen in de apotheek hier in belgië of nederland. Zelf in het buitenland scammen ze je met fake spullen van HG.
Fake spullen van UG zijn nog niet bekend (alsinds van EPL, GG en GS nog niet).

En minder gedoseerd? Vanwaar haal je dat? De deca die je hier haalt is meestal 25mg/ml of 50mg/ml, lekker veel ml's spuiten dus. En uit veel test/labo resultaten blijken de spullen toch gedoseerd te zijn zoals ze moeten zijn (van UG labs).

say what..hoeveel €..?you better get some sucky sucky with that..

ik weet in Belgie net over de grens ook zo`n 'dokter' te zitten, is het die toevallig met die aparte naam?

iets met "rijck" erin:D ?

Zijn naam doet hem eer aan, hij schrijft alles voor zonder onderzoek haha
Zolang hij maar zijn geld krijgt en de achternaam waardig is :D
Maarja is leuk om een ziekenbrief te gaan halen bij hem

Ik : kheb buikpijn ,kdenk da ik iets fout gegeten heb:D
Hij : oeioei klinkt erg, kzal iets voorschrijven en voor hoeveel dagen wil je vrijaf?

Ergste is da hij zelden nacheckt. Alsk ECHT ziek ben , ga ik wel naar een ander dokter wel.:D

Hij : oeioei klinkt erg, kzal iets voorschrijven en voor hoeveel dagen wil je vrijaf?

Ergste is da hij zelden nacheckt. Alsk ECHT ziek ben , ga ik wel naar een ander dokter wel.:D

Klinkt als een goede man! :D

Ja wat wil je nog meer

Zo te horen is het een en al geldklopperij van die dokter.
Verdiep je lekker in DBB, lees alle info door, dan kom je een heel eind.

Die gast is volgens mij zo gestoord als iets! Ik ken hem ook, een trainingspartner is er over een jaar of 2 buitengegaan met 2 volle GB zakken met deca en sustanon (haal je in de apo beetje verder af, genoeg in stock!!!). Bovendien vind ik zn adviezen behoorlijk bagger. Als hij echt zo veel verstand heeft van AAS zoals hij beweerd hoe komt het dan dat hij niet eens weet wat een AXIS is!!! Vette zak dat hij is

Die gast is volgens mij zo gestoord als iets! Ik ken hem ook, een trainingspartner is er over een jaar of 2 buitengegaan met 2 volle GB zakken met deca en sustanon (haal je in de apo beetje verder af, genoeg in stock!!!). Bovendien vind ik zn adviezen behoorlijk bagger. Als hij echt zo veel verstand heeft van AAS zoals hij beweerd hoe komt het dan dat hij niet eens weet wat een AXIS is!!! Vette zak dat hij is

LOL ben juist nog naar die apotheker gegaan :D
De dokter raadde juist die apotheker aan:D
Ze werken wrs samen, beiden de zakken goed vullen he:p

hij geeft zelfs prive-uitleg op een bepaalde dag voor geinteresseerde bodybuilders,hij zegt tegen mij dat ik iedereen mag doen langsgaan en dan zal hij julliie een les in kuren geven

Lol... ik moest me toen echt inhouden van het lachen... Zet hij zijn klok en begint hij daar een half uur te lullen met gebarentaal en al erbij... Zegt hij op het einde van t gesprek, wel de spulletjes bij .... gaan halen, ik heb al genoeg rechtszaken tegen me lopen :D

Lol... ik moest me toen echt inhouden van het lachen... Zet hij zijn klok en begint hij daar een half uur te lullen met gebarentaal en al erbij... Zegt hij op het einde van t gesprek, wel de spulletjes bij .... gaan halen, ik heb al genoeg rechtszaken tegen me lopen :D

Sorry hoor, maar klinkt toch echt als een hele toffe kerel!!! :D :D

Terug
Naar boven