Heb wat zitten kijken voor een nieuwe laptop voor 500-600€ en heb er een gevonden die me best aanstaat in een plaatselijke folder maar aangezien ik niet erg veel weet van laptops is een second opinion misschien wel handig.
Specs :
Samsung
Windows Vista home premium
Intel Dual Core T4200
4GB intern geheugen
320gb HD
ATI Radeon HD4330 512MB dedicated geheugen
16" TFT scherm HD
DVD schrijver&lezer
bluetooth, webcam, numeriek toetsenbord, ...
2 jaar garantie
prijs : 599,-
Prijs oke? Een klein verschil met de goedkopere winkels is geen probleem, dat betaal ik graag voor het gemak van het afhalen in de buurt.
Hoe is Samsung mbt laptops? Heb hier al een dell gehad waar ik vrij tevreden van was en verder al veel op een acer en msi gewerkt waar ik iets minder tevreden van was. Waar situeert Samsung zich tegenover de andere "goedkopere" aanbieders? Enkel reacties als je er specifieke ervaring mee hebt aub.
Kan iemand mij vertellen of de cpu en graka goed genoeg zijn voor die prijs? Ik neem aan de goedkopere middenklasse?
Wat is bv het verschil tussen een "Dual Core T4200" en "Core 2 Duo T4200"?
Wat is "dedicated geheugen" trouwens, soms zie ik anders "shared" staan...?
Kan ik hier (erg licht, oudere games...) een beetje vlot mee spelen? a la counterstrike bv? Niet dat ik de laatste jaren nog veel speel, maar nog even een snel potje is altijd leuk. Mijn oudere laptop gaf die kans niet meer sinds mijn desktop de deur uit is maar als deze dat niet kan is dat ook geen probleem, is voornamelijk voor studies/internet/films.
Btw, dat er geen windows 7 op staat is zeker geen probleem en ook het scherm is groot genoeg, anders vind ik het te lomp worden.
groeten
Specs :
Samsung
Windows Vista home premium
Intel Dual Core T4200
4GB intern geheugen
320gb HD
ATI Radeon HD4330 512MB dedicated geheugen
16" TFT scherm HD
DVD schrijver&lezer
bluetooth, webcam, numeriek toetsenbord, ...
2 jaar garantie
prijs : 599,-
Prijs oke? Een klein verschil met de goedkopere winkels is geen probleem, dat betaal ik graag voor het gemak van het afhalen in de buurt.
Hoe is Samsung mbt laptops? Heb hier al een dell gehad waar ik vrij tevreden van was en verder al veel op een acer en msi gewerkt waar ik iets minder tevreden van was. Waar situeert Samsung zich tegenover de andere "goedkopere" aanbieders? Enkel reacties als je er specifieke ervaring mee hebt aub.

Kan iemand mij vertellen of de cpu en graka goed genoeg zijn voor die prijs? Ik neem aan de goedkopere middenklasse?
Wat is bv het verschil tussen een "Dual Core T4200" en "Core 2 Duo T4200"?
Wat is "dedicated geheugen" trouwens, soms zie ik anders "shared" staan...?
Kan ik hier (erg licht, oudere games...) een beetje vlot mee spelen? a la counterstrike bv? Niet dat ik de laatste jaren nog veel speel, maar nog even een snel potje is altijd leuk. Mijn oudere laptop gaf die kans niet meer sinds mijn desktop de deur uit is maar als deze dat niet kan is dat ook geen probleem, is voornamelijk voor studies/internet/films.
Btw, dat er geen windows 7 op staat is zeker geen probleem en ook het scherm is groot genoeg, anders vind ik het te lomp worden.
groeten