AndroidHealthClinic

Nieuwe Norma deca's

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Hey bro's

Ik heb een monster van de nieuwe deca's, opzich ziet alles er piekobello uit.
De print van norma op het flesje, is nu in het blauw, de bijsluiter is ook veranderd, de prijs en de datum zijn nu in het zwart geprint op het bovenkant van het doosje.etc etc.Ik heb ze nodig voor me nieuwe kuur.

Maar 1 ding wat me opvalt, is dat de prijs in het blauw, niet op het zijkant van de doosje staat..

Verdere gegevens: L 030 3006
E 03 2005

Wie heeft een goeie foto van de zijkant van het doosje waar normaal de prijs erop staat ? ?

Normale foto's heb ik , maar ik zou graag een foto willen hebben van de zijkant.

Groet

Levrone@:D

picture4.jpg

Laatst bewerkt:
HeHe, 't is je weer eens gelukt een moeilijke vraag te stellen. Helaas heb ik hier geen antwoord op.... ben slechts een theoreticus.

Ik heb L 030 3005 met dezelfde expiration date, alleen geen doosjes.
Niet gebruikt nog, maar tot op heden was alles prima van mn leverancier.

Volgens mij heb ik doosje met prijs. Zal ik thuis inscannen en een der deze dagen op deze thread zetten. Wordt vervolgd.

Ik heb doosjes met apothekers etiket erop en de prijs natuurlijk. De ampul ziet er precies zo uit als op jouw foto.
Wat de prijs betreft, ze kosten daar € 2,55 (griekenland)

Als ik wat meer tijd heb zal ik het doosje inscannen en hier plaatsen.

Prijs klopt inderdaad.

Verder gebruik ik geen Deca meer en heb ik de laatste 20 net verpatst maar die waren van vorig jaar....

• Topic Starter Topic Starter
Geen personen die effe een nieuwe verpakking(zijkanten) willen inscannen:sad: ??

sorry ik ben het helemaal vergeten, ik zal aan je denken.
Onthou me er maar aan.

Als je een doosje hebt moet daar op de zijkant het bekende griekse ziekenfonds stickertje liggen, die moet je er makkelijk kunnen afhalen en als je de sticker onder een uv lamp houdt komt er wat te voorschijn.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by john
Als je een doosje hebt moet daar op de zijkant het bekende griekse ziekenfonds stickertje liggen, die moet je er makkelijk kunnen afhalen en als je de sticker onder een uv lamp houdt komt er wat te voorschijn.

John, goeie tip..

Kan je deze methode ook bij andere roids toepassen ??

Groet

Levrone@

Ik heb norma met de nummers L 0305017 E 05 2005 zijn dit echte of neppers kan iemand mij dat vertellen?

Levrone@ zei:
Hey bro's

Ik heb een monster van de nieuwe deca's, opzich ziet alles er piekobello uit.
De print van norma op het flesje, is nu in het blauw, de bijsluiter is ook veranderd, de prijs en de datum zijn nu in het zwart geprint op het bovenkant van het doosje.etc etc.Ik heb ze nodig voor me nieuwe kuur.

Maar 1 ding wat me opvalt, is dat de prijs in het blauw, niet op het zijkant van de doosje staat..

Verdere gegevens: L 030 3006
E 03 2005

Wie heeft een goeie foto van de zijkant van het doosje waar normaal de prijs erop staat ? ?

Normale foto's heb ik , maar ik zou graag een foto willen hebben van de zijkant.

Groet

Levrone@:D

de prijs staat bij de nieuwe op de bovenkant in het zwart en op de sticker.
ze zijn wel degelijk goed, probeer altijd zoveel mogelijk te kopen in orginele verpakking.

Terug
Naar boven