Fitness Seller

Nieuwe pc J. #2

• Topic Starter Topic Starter
Yeps, S1 t/m S5 plus die 3 movie DVD box. ;)

PS: Watercooling systeem bleek nog een shitload aan lucht te bevatten! :eek: Temps kunnen dus nog flink omlaag gok ik.

Moet helaas wachten tot een klemmetje van mijn VGA RAM waterblock binnen is. Deze was stuk bij aankomst maar dacht het zonder af te kunnen, helaas niet. PC'tje staat nu dus uit voor een paar dagen. :(

Zojuist mijn WC set even uit elkaar en weer inelkaar gezet, zag ook dat ik iets teveel Artic Silver had gebruikt.

De cores van mijn e6850 @ 3,6GHz (1,38VCore) zijn nu 19 graden idle. :p

Nice, misschien haal je nu de 4ghz wel als je je vcore wat hoger zet.

Helaas is GHz te hoog gegrepen. Zelfs op een VCore van 1,55V crashed de pc met Orthos.

Hou het nu bij 3,6GHz. Die draait stabiel op een mooi voltage en de temp blijft ok.

Nu de vid kaart een beetje oc'en en dan kunnen we hem in gebruik nemen. :)

omfg...heerlijk!

Helaas is GHz te hoog gegrepen. Zelfs op een VCore van 1,55V crashed de pc met Orthos.

Hou het nu bij 3,6GHz. Die draait stabiel op een mooi voltage en de temp blijft ok.

Nu de vid kaart een beetje oc'en en dan kunnen we hem in gebruik nemen. :)

waar zijn de tijden dat je met peltier en waterkoeling je proc op 2V zetten :roflol:

wel cool setupje

mijn e6600 loopt ook op 3,6gig
hier mijn systeempje [ Hardware.Info ] - 100% Hardware!

271837636.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Looking good!

Kom zelf nu tegen wat probleempjes aan bij het OC'en van mijn x1950XT. De VRM's worden veelt te heet, de default heatsink is net niet goed genoeg. Core en mem zitten onder load nog niet eens op de 50 graden terwijl de VRM chips de 95 aantikken en crashen.

Nu is de intake airflow van voor de kast niet optimaal. Ik gooi er maybe een extra intake fan gericht op de x1950. De outtake van de warme lucht is nl. geen probleem, de outtake fan is ok en de zijkant is half open. :)

Nog een vraag mrj, je hebt dus zo'n standaar zalman wc-set gehaald.
Ben je er nu eigenlijk tevreden over, had je er meer/minder van verwacht.

Ben er erg tevreden over, hij cooled goed, oogt zeer strak qua design en is compleet stil. :)

Nog even mijn 3DMark scores posten:

3DMark03: 18308
3DMark05: 10732
3DMark06: 5488

Ziet er goed uit J!

Wat was je totaal prijs mrJ?

Poeh, iets van 1200,- dacht ik. De watercooling was iig al erg prijzig.

Maar ga binnenkort mijn vid kaart vervangen. Deze 1950xt gaat eruit en er gaat 2x een 3870 in Crossfire in. Moet helaas dan weer mijn hele watercooling setup loshalen en opnieuw monteren. :)

Nette pc:D

Hier plaatje van mijn kast :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Veel fans, niet teveel herrie?

nice.... een pc :)

:roflol: Snap er geen bout van. computern00b for life.. :D

Terug
Naar boven