XXL Nutrition

Nieuwe pc J.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Na een weekendje knutselen zit alles in elkaar (pics en verhaal volgen nog ;) ).

PC draait nu op 3,6GHz (normaal 3GHz) zonder voltage verhoging en proc is nu 34 graden. :D

XP had ik in 15 minuten geinstalleerd. Die hele pc is retensnel! :D :p

yeah! pics :D
Test met je kast open? Ik zat ook lekker @ 3.6 te draaien totdat de kast weer dicht moest.. whehe moest terugklokken naar 3.5 om het stabiel te krijgen en enigzins normale Vcores te krijgen.

34 graden idle neem ik aan?

yeah! pics :D
Test met je kast open? Ik zat ook lekker @ 3.6 te draaien totdat de kast weer dicht moest.. whehe moest terugklokken naar 3.5 om het stabiel te krijgen en enigzins normale Vcores te krijgen.

In mijn warme kamer was de case dicht een beter idee ivm een mooie airflow. :)

Yeps.

Ga vanavond maar meteen het diepe inspringen. 9x 450MHz is mijn doel.

VCore zet ik op 1.45v en VDimm op 2,1v. Maybe het chipset voltage ook iets omhoog, just to be sure. :lick:

ik heb em nu op 3,3ghz en temp is idle 33graden, vind het wel goed zo :P

Nice.

Wat heb je qua voltage omhoog moeten gooien of is dit @ stock? :)

alleen fsb opgeschroefd.

Nette pc bro, alleen die 1950xtx.

Opzich een hele goede kaart, maar jammer dat je waarschijnlijk de games als cod4 en crysis niet in hun volle glorie kan spelen.

Maarja je gebruikt xp, dus dx10 zit er zowiezo niet in.

Nette pc bro, alleen die 1950xtx.

Opzich een hele goede kaart, maar jammer dat je waarschijnlijk de games als cod4 en crysis niet in hun volle glorie kan spelen.

Maarja je gebruikt xp, dus dx10 zit er zowiezo niet in.

die kaart kost geen drol, je kunt mooi wachten totdat de dx10 kaarten echt snel worden + betaalbaar. Waarom nu investeren in een dx10 kaart als er geeneens games zijn? Straks koopt J voor 80 euro een 2e kaartje erbij en gooit die in crossfire :)

die kaart kost geen drol, je kunt mooi wachten totdat de dx10 kaarten echt snel worden + betaalbaar. Waarom nu investeren in een dx10 kaart als er geeneens games zijn? Straks koopt J voor 80 euro een 2e kaartje erbij en gooit die in crossfire :)

Wat heeft betaalbaar worden van dx10 kaarten te maken met crossfire x1950?

Crysis komt toch binnenkort uit, als je rond de 1000euro uitgeeft kun je toch 100 euro bijdoen voor een 8800gts 320mb.

Maarja zijn keus.

Wat heeft betaalbaar worden van dx10 kaarten te maken met crossfire x1950?

Crysis komt toch binnenkort uit, als je rond de 1000euro uitgeeft kun je toch 100 euro bijdoen voor een 8800gts 320mb.

Maarja zijn keus.

Het heeft te maken met het feit dat over een half jaar ws dx10 nog steeds niet mainstream is. Ondertussen waggelt half tweakend nederland achter de nieuwste kaarten aan, en verkopen ze hun videokaarten voor weinig geld. Op zo'n moment koop je er een extra kaartje bij voor niks, zodat je echt pas een dx10 kaart koopt als de boel betaalbaar en snel genoeg is.

Daarbij zal een 8800 gts het ws nog zwaar krijgen met de nieuwste dx10 spellen.

True, ik wacht bewust op de 2e generatie DX10 kaarten. Ik draai voorlopig toch nog geen Vista. :)

ben benieuwd naar de pics en korte uitleg Mr J

Het heeft te maken met het feit dat over een half jaar ws dx10 nog steeds niet mainstream is. Ondertussen waggelt half tweakend nederland achter de nieuwste kaarten aan, en verkopen ze hun videokaarten voor weinig geld. Op zo'n moment koop je er een extra kaartje bij voor niks, zodat je echt pas een dx10 kaart koopt als de boel betaalbaar en snel genoeg is.

Daarbij zal een 8800 gts het ws nog zwaar krijgen met de nieuwste dx10 spellen.

tja, ik begrijp je punt.
Het is maar net hoe je het bekijkt.

Hardware verouderd heel snel en begrippen zoals "snel" en "betaalbaar" kun je ook op verschillende wijze interpreteren.

9x 450MHz krijg ik zelfs niet op 1.6V stabiel.

Booten gaat, maar Orthos draaien resulteerd binnen 5 seconden in een reboot. :(

Is wel mijn doel ja. :D

Morgen verhaaltje met foto's trouwens. :)

Ik zie dat je ook op got actief bent MRj :P

Soms. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven