Jij hebt een 850Watt voeding met als reden? Met jou conclusie zou je dan ook veel te veel Wattage hebben. Maar dat heb je niet. Jij draait SLI jou system req (recom) zijn dat je daarvoor 680Watt voeding hebt dus dat heb jij... dus ik snap echt niet wat je nou krom loopt te lullen. Jij zegt dat meer Watt alleen maar overkill en dom is, maar zelf heb je met jou beredering net zo'n dikke overkill....
en graag gedaan want zoals het er al stond jou retarded reacties zijn karma waard
1. Ik heb al mijn componenten geOC'ed, dit verbruikt dus 'n stuk meer watt.
2. Volgens jouw beredenering verbruikt 1 videokaart 630W en 2 680W samen. Wat een vage veronderstelling, een betere veronderstelling zou zijn dat dit voor het gehele systeem is, en omdat het voornamelijk gaat om de geleverde AMPS op de +12v lijntje(s) etc. zit er maar 50W verschil tussen de 2 recommandaties.
3. Mijn CPU, ram, HD's, fans etc. draaien ook niet op lucht.
Zonder OC op al mijn componenten zou een 600W van een a-merk voldoen. (HOLY SHIT, MAAR DAT KAN NIET WANT --> 1 VKAART VERBRUIKT AL 630W EN 2 WEL 50W EXTRA, WANT DE 2E VKAART DRAAIT VOORNAMELIJK OP GEBAKKEN LUCHT, EN JE CPU, RAM, HD'S, FANS, MOEDERBORD OOK, HAHA EINZ!!!1!!

, overigens had ik eerst een 750W op het oog, maar ik kon een 850W van zalman voor heel goedkoop krijgen

).
MBO is heul nie dom, neu, ze willen gwoon nie leren!
(Overigens wel gewoon respect voor de MBO'ers die wel kunnen spellen en gezond verstand hebben

)
Welluh, ik ga toch ook niet in discussie met Hawking over zwarte gaten? Waarom ga jij überhaupt in discussie met mij over zo'n onderwerp

.
Hier, energieverbruik van een GTX275, van de nVidia site geplukt, maar goed, die hebben het vast ook fout.
Ik hoop dat je nog wel het verschil weet tussen een "system" en een "graphics card".