Rebel_x
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:
eduardjanssen zei:

Gast, ik snap die 1. en 2. en 3. niet in je posts. Gaarne uitleg.eduardjanssen zei:
Homer17 zei:Gast, ik snap die 1. en 2. en 3. niet in je posts. Gaarne uitleg.
Homer17 zei:Gast, ik snap die 1. en 2. en 3. niet in je posts. Gaarne uitleg.
Hihi heb er eentjeThe Rock zei:Ga naar de winkel, zeg tegen zo'n verkoper dat je een pc wilt en wat je er allemaal mee wilt doen (internet, office bijvoorbeeld). Zeg maar dat je een grote harde schijf wilt, anders kan je je "speciale filmpjes" niet kwijt. Doe dat bij tenminste 3 winkels, laat hun een configuratie opstellen met de prijs erbij en post die vervolgens weer hier. Het is onmogelijk om zo te zeggen door ons wat je moet kopen.
Maar koop in ieder geval geen Dell!
ben er tevreden over hoor... Tevens wel een notebook.Red devil zei:Net samengesteld bij pcmegastore:
Asus VINTAGE-AH1 (integrated ati 9600 videographics) €109,96
AMD Box Athlon 64 3000+ Venice (S939) €90,95
ACER 19" AL1916Ws --> hoge resolutie 1440x900 pixels €204,95
Samsung 250Gb SATA II 8Mb €82,50
2 x OEM 512Mb PC400/PC3200 --> 1 gig totaal €110
Nec ND 4570 Zwart Bulk DVD brander a €35,00
Assemblage 35 euro ofzo
Klinkt eng bij een Webshop, maar dat is het niet. Check de ervaringen met die shop @ http://tweakers.net/shopsurvey/5624
Die Asus vintage is in principe een kleine computerkastje met mainboard erop. Lekker cheap en hij is lekker stil (mijn ma heeft er ook 1). AMD64 is snel genoeg voor de meeste toepassingen, de TFT is een gave breedbeeld, echt perfect dingetje. De samsung is koel en heeft 5 jaar garantie en rap. 1 gig geheugen is ideaal voor XP en de brander kost tegenwoordig niks meer. Assemblage altijd doen, dan wordt hij gelijk doorgetest, en krijg je een goed werkend systeem thuis.
Totaal ongeveer 670 euri.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
voor 170 euro, heel mooi ding!Markywannabee zei:
Goede beredenatie Marky, top inbrengMarkywannabee zei: