Fitness Seller

Nieuwe PC kopen

Volgens mij heeft hij al een nieuwe pc gekocht en is D. ons voor
de gek aan het houden :)

Net samengesteld bij pcmegastore:

Asus VINTAGE-AH1 (integrated ati 9600 videographics) €109,96
AMD Box Athlon 64 3000+ Venice (S939) €90,95
ACER 19" AL1916Ws --> hoge resolutie 1440x900 pixels €204,95
Samsung 250Gb SATA II 8Mb €82,50
2 x OEM 512Mb PC400/PC3200 --> 1 gig totaal €110
Nec ND 4570 Zwart Bulk DVD brander a €35,00
Assemblage 35 euro ofzo

Klinkt eng bij een Webshop, maar dat is het niet. Check de ervaringen met die shop @ http://tweakers.net/shopsurvey/5624

Die Asus vintage is in principe een kleine computerkastje met mainboard erop. Lekker cheap en hij is lekker stil (mijn ma heeft er ook 1). AMD64 is snel genoeg voor de meeste toepassingen, de TFT is een gave breedbeeld, echt perfect dingetje. De samsung is koel en heeft 5 jaar garantie en rap. 1 gig geheugen is ideaal voor XP en de brander kost tegenwoordig niks meer. Assemblage altijd doen, dan wordt hij gelijk doorgetest, en krijg je een goed werkend systeem thuis.

Totaal ongeveer 670 euri.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga naar de winkel, zeg tegen zo'n verkoper dat je een pc wilt en wat je er allemaal mee wilt doen (internet, office bijvoorbeeld). Zeg maar dat je een grote harde schijf wilt, anders kan je je "speciale filmpjes" niet kwijt. Doe dat bij tenminste 3 winkels, laat hun een configuratie opstellen met de prijs erbij en post die vervolgens weer hier. Het is onmogelijk om zo te zeggen door ons wat je moet kopen.

Maar koop in ieder geval geen Dell!

The Rock zei:
Ga naar de winkel, zeg tegen zo'n verkoper dat je een pc wilt en wat je er allemaal mee wilt doen (internet, office bijvoorbeeld). Zeg maar dat je een grote harde schijf wilt, anders kan je je "speciale filmpjes" niet kwijt. Doe dat bij tenminste 3 winkels, laat hun een configuratie opstellen met de prijs erbij en post die vervolgens weer hier. Het is onmogelijk om zo te zeggen door ons wat je moet kopen.

Maar koop in ieder geval geen Dell!
Hihi heb er eentje :o ben er tevreden over hoor... Tevens wel een notebook.

• Topic Starter Topic Starter
1. Acer Aspire E500 DX7
Intel pentium D820 (2,8Ghz)
Geheugen 1024DDRII
250GB Harddisk
Videokaart X1300 512MB
Prijs: €699,-

2. Microstar MD915250DD6
Intel VIIV dual core 2,8Ghz
Geheugen 1024MB
250G Harddisk
Video: GF7300SE(max125)
Prijs: €799,-

3. Fujitsu Siemens Scaleo PID
Pentium 820D
geheugen 1024MB
320G Harddisk
video: Nvidia 6500 256MB
Prijs: €899

Dit heb ik ff opeschreven na wat pc's kijken. Ik geloof het allemaal wel, wat vinden jullie ervan? Ik wacht nog ff op een pm van red devil over zijn suggestie.

Ik heb niet het hele topic doorlopen

zoek je een desktop dan zou ik gaan voor AMD (aangezien AMD tot 50% gezakt is in prijs)

media markt aanbieding

leuk en niet duur

Red devil zei:
Net samengesteld bij pcmegastore:

Asus VINTAGE-AH1 (integrated ati 9600 videographics) €109,96
AMD Box Athlon 64 3000+ Venice (S939) €90,95
ACER 19" AL1916Ws --> hoge resolutie 1440x900 pixels €204,95
Samsung 250Gb SATA II 8Mb €82,50
2 x OEM 512Mb PC400/PC3200 --> 1 gig totaal €110
Nec ND 4570 Zwart Bulk DVD brander a €35,00
Assemblage 35 euro ofzo

Klinkt eng bij een Webshop, maar dat is het niet. Check de ervaringen met die shop @ http://tweakers.net/shopsurvey/5624

Die Asus vintage is in principe een kleine computerkastje met mainboard erop. Lekker cheap en hij is lekker stil (mijn ma heeft er ook 1). AMD64 is snel genoeg voor de meeste toepassingen, de TFT is een gave breedbeeld, echt perfect dingetje. De samsung is koel en heeft 5 jaar garantie en rap. 1 gig geheugen is ideaal voor XP en de brander kost tegenwoordig niks meer. Assemblage altijd doen, dan wordt hij gelijk doorgetest, en krijg je een goed werkend systeem thuis.

Totaal ongeveer 670 euri.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opzich een mooi systeempje, alleen kan je hier niet de nieuwste games mee spelen, aangezien je dan wel wat meer intern geheugen mag hebben, en een betere videokaart.

Maat van mij heeft onlangs een breedbeeld flatscreen gekocht van 19 inch??? voor 170 euro, heel mooi ding!
Ik zal als je daar interesse in hebt, het wel even navragen waar hij hem vandaan had.

geen amd

beter voor intel gaan

nou D. je hebt je antwoord

intel dus

• Topic Starter Topic Starter
Gamen doe ik niet, "fyi"

Terug
Naar boven