AndroidHealthClinic

Nieuwe pc

Aesthetic

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
133
Lengte
1m87
Massa
90kg
Hey allemaal,

Ik zou graag advies willen over het volgende:
Ik ben van plan een nieuwe pc samen te stellen. Deze gebruik ik voor vanalles, van tekstverwerking tot gamen (Ik zou o.a. Modern Warfare 2 wil spelen zodra die uitkomt). Het budget is 800-900 euro, inclusief OS en beeldscherm. Ik heb wat op het internet rond gestruind en het volgende samengesteld:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[237741]=1&product[90783]=1&product[96889]=1&product[68471]=1&product[219782]=1&product[97592]=1&product[229128]=1&product[210544]=1&product[72617]=1&product[198869]=1
Heeft iemand misschien ideeen hoe dingen anders kunnen? (lees: goedkoper of beter :p). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Uiteraard karma voor de beste tips, hehe :D.
Alvast bedankt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan heb ik iemand alvast wat tijd bespaard. :D

Ik ken niet zoveel meer van de laatste nieuwe hardware-evoluties dus kan je niet echt helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb ik iemand alvast wat tijd bespaard. :D

Ik ken niet zoveel meer van de laatste nieuwe hardware-evoluties dus kan je niet echt helpen.

Ghehe, toch bedankt. Ik ben ook niet meer helemaal up to date wat betreft hardware.. Zie door de bomen het bos niet meer :o

• Like
Waarderingen: BoTo
Prima lijkt me maar kijk deze week nog maar is rond bij bepaalde winkels en vergelijk het met wat je nu samengesteld hebt ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Hier misschien iets, staan nog wat andere soorten pcs op ook met ati.

Mooi systeempje, ik zou alleen een i5 processor + moederbord nemen en in plaats van de caviar green een black nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou geen wd green als boot schijf gebruiken. XP eruit WIn7 erin. Mss ook een idee om ocz platinums te nemen ipv Kingston. Cooler master real power m520 voeding.

Maar om het echt goedkoper te maken zal je toch moeten kijken naar diverse webshops en nieuwe systemen te configuren.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Oja en je vergeet een betere cpu cooler (scythe mugen 2 :D)

Terug
Naar boven