AndroidHealthClinic

Nieuwe supermarktformule voor allochtonen

Hier gaat het toch helemaal niet over. Het gaat erom dat deze groep weer gesteund en aan alle kanten geholpen word om iets op te bouwen. En zichzelf steeds weer moetb onderscheiden van de rest van Nederland. Een autochtoon mag het lekker zelf uitzoeken. Ik snap niet waarom een land als Nederland dit soort plannen stimuleren en steunen. Nederland is echt zo'n soft goedgelovig k*t land. En maar naar andermans ppen dansen.

Dit is een organisatie die zich richt op multiculturele buurtsupermarkten. Als een Nederlander zich geroepen voelt om zo'n supermarkt te openen zal die net zo goed 400 euro krijgen.

Wat wordt hier gestimuleerd dan? Of mogen dit soort winkels geen eigen formule hebben en er voor zorgen dat de kosten lager worden?

Deze formule is gewoon een goed voorbeeld van een gezonde handelsgeest. Of mogen er alleen arische supermarkten bestaan gerund door personen met blond haar en blauwe ogen? (even gechargeerd uitgedrukt).

De reacties hier zijn van een hoog crybaby niveau. Zijn er eens allochtonen met een beetje handelsgeest is het weer niet goed. Ik zal ze even mailen dat ze maar een uitkering moeten zoeken omdat ze zo tenminste voldoen aan het standaardbeeld.

:scratch: Lees hier toch vaak genoeg dat degenen die van buitenlandse afkomst zijn nooit Nederlanders zullen worden hoe lang ze hier ook wonen. Als het niet blanker dan blank is dan komt het niet in aanmerking om Nederlander genoemd te worden.

Jawel.. als ze goed kunnen voetballen zijn het gewoon Nederlanders.. anders zijn het gewoon allochtonen.. ;)

verder vind ik het een vaag artikel.. over welke 'formule' hebben we het hier?

Zijn er eens allochtonen met een beetje handelsgeest is het weer niet goed. Ik zal ze even mailen dat ze maar een uitkering moeten zoeken omdat ze zo tenminste voldoen aan het standaardbeeld.

In de meeste allochtonen zit wel een beetje handelsgeest. Probeer maar eens iets via marktplaats of dergelijke te verkopen... :D

• Topic Starter Topic Starter
:scratch: Lees hier toch vaak genoeg dat degenen die van buitenlandse afkomst zijn nooit Nederlanders zullen worden hoe lang ze hier ook wonen. Als het niet blanker dan blank is dan komt het niet in aanmerking om Nederlander genoemd te worden.
Op papier is heel iets anders dan het bloed dat door je aderen stroomt.

Who gives a ****.

Logisch toch, ik zal ook nooit een afrikaan worden, al woon ik er me hele leven.

Vertel, hebben blanken een eigen bloedgroep dan? Of is het bloed van een blanke van een andere kleur?
Een Chinees zal altijd Chinees blijven.

Hoe kan je iemand die tweetalig opgevoed word, andere normen en waarden heeft en in een geheel andere cultuur leeft Nederlander noemen? Bovendien voelen ze zichzelf ook niet Nederlands. Vraag een Marokkaan op straat waar hij zich meer mee verbonden voelt. Ze vinden ons toch maar k*t kaaskoppen.

Rot dan ook gelijk op als het je hier niet bevalt en je ons toch maar k*t volk vind.

Een Chinees zal altijd Chinees blijven.

Hoe kan je iemand die tweetalig opgevoed word, andere normen en waarden heeft en in een geheel andere cultuur leeft Nederlander noemen? Bovendien voelen ze zichzelf ook niet Nederlands. Vraag een Marokkaan op straat waar hij zich meer mee verbonden voelt. Ze vinden ons toch maar k*t kaaskoppen.

Rot dan ook gelijk op als het je hier niet bevalt en je ons toch maar k*t volk vind.
niet alle turken zijn zo gorillor.
zat gasten die zich wel nederlander voelen en wel normen en waarden hebben.

verder vind ik het een vaag artikel.. over welke 'formule' hebben we het hier?

Ik denk:

Goederen verkopen die met 'EL-' beginnen.
Alle personeel draagt een groene kledij waarop 'allah akbar' staat.
Alle personeel moeten een baard hebben (stoppelbaard telt niet)
Na elke handelstransactie zegt men 'god zij met je'
Stelen mag 1x per klant, maar een 2de keer word je handen afgepakt.
en ga zo maar door...

Ik denk:

Goederen verkopen die met 'EL-' beginnen.
Alle personeel draagt een groene kledij waarop 'allah akbar' staat.
Alle personeel moeten een baard hebben (stoppelbaard telt niet)
Na elke handelstransactie zegt men 'god zij met je'
Stelen mag 1x per klant, maar een 2de keer word je handen afgepakt.
en ga zo maar door...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

niet alle turken zijn zo gorillor.
zat gasten die zich wel nederlander voelen en wel normen en waarden hebben.
Zagen we met het EK. Er was geen een Turk die voor Nederland juichte. Toen Turkije een wedstrijd won gingen ze met z'n allen de straat op om feest te vieren, te toeteren en turkiem turkiem te roepen.

Dat bedoel ik dus. Ze zullen zich altijd verbonden voelen met hun vaderland. De term allochtoon is dus op zijn plaats.

True, nederland suckt.

Terug
Naar boven