Fitness Seller

Nieuwe top droge massa kuur!

Ik kijk even in jouw postgeschiedenis en jij hebt facking veel (zware) kuur topics en je bent 95 kilo op 19(?!) procent vet. Ik train nu sinds september vorig jaar en ik weeg 89 a 90 kilo op zo'n 14 procent vet en heb nog niks gekuurd.
Volgens mij doe jij iets niet helemaal goed?

• Topic Starter Topic Starter
Hij is toch immortal, jonguh!

Ik kijk even in jouw postgeschiedenis en jij hebt facking veel (zware) kuur topics en je bent 95 kilo op 19(?!) procent vet. Ik train nu sinds september vorig jaar en ik weeg 89 a 90 kilo op zo'n 14 procent vet en heb nog niks gekuurd.
Volgens mij doe jij iets niet helemaal goed?

Klop enkel voor informatie.
Dit is mijn derde kuur.
Droog stond ik vorig jaar op 92 veel meer hoeft dit voor mij niet te zijn, enkel mijn armen mag wat bijkomen.

Klop enkel voor informatie.
Dit is mijn derde kuur.
Droog stond ik vorig jaar op 92 veel meer hoeft dit voor mij niet te zijn, enkel mijn armen mag wat bijkomen.

Droog staan op 92 bij 1m90 lukt moet toch ook zonder AAS lukken man, en al zeker op 500 mg AAS, meer is niet nodig. Drugs zijn geen vervanging voor goede voeding he.

Droog staan op 92 bij 1m90 lukt moet toch ook zonder AAS lukken man, en al zeker op 500 mg AAS, meer is niet nodig. Drugs zijn geen vervanging voor goede voeding he.

mee eens! 19% is wel lekker hoog om mee te beginnen.. misschien beetje te hoog... maar goed houd maar logje bij kijke wat resultaat is!

"enkel op mn armen mag wat bijkomen.." :rolleyes:
no offence maar dit hele gebeuren slaat he-le-maal nergens op.

suc6 anyway, jij komt er wel.

750mg Test en droge massa?

Gaat je niet lukken...

Zou je geen AI nemen tijdens de kuur als het vast staat dat je zo zwaar gaat kuren?

19% ? cut eers zonder AAS man

Pas laager zou ik voor een 250test e gaan met winny en clen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tren hoger zetten als mijn test zou dit mij droger maken? Ook wou ik er tren e aan toevoegen. Opmerkingen over niet te kuren mag je zo laten ik ga nu éénmaal kuren en vraag hiervoor informatie geen gezever.

Je dieet maakt je droger, lager Test zorgt gewoon voor minder vocht en overige sides. Van Tren zul je idd wel makkelijker harder en droger worden, maar die effecten zullen niet 1, 2, 3 zichtbaar zijn op jouw %.

Loopt hij o.a. ook geen hoger risico met progesteron gyno nu hij zijn estrogeen levels zo gaat verhogen.
(->zoveel test met dat vetpercentage).

Op 19% zou ik zware cut kuur doen;)

Cut naturel naar 12% en zie dan nog eens wat je doet

Terug
Naar boven