XXL Nutrition

Nieuwe traps-training voor de pinda - Olympic Style

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ey bro's,

Heb vanmiddag even een nieuwe trap routine in elkaar gezet, maar voor de lifters hier heb ik nog wat vragen.

Routine:

A1) Power pull, snatch grip: 2 x 6 (no rest, move to A2)

A2) Power pull, clean grip: 2 x 6 (no rest, move to A3)

A3) Scapular retraction barbell row: 2 x 6

B) Power clean from blocks: 3 x 5

C) Overhead shrugs: 1 x 20

D) Snatch grip deadlift: 3 x 5

E) Snatch Cuban press: 1 x 20

Nou moet hij worden toegevoegd worden bij de rugdag , maar zit wel te denken dat met al die deadliften varianten , dat ik gewoon deadliften er maar beter uit kan laten.

Ik denk dat ik vooraf gewoon nog chin up / pull up routine doe van Charles P, want anders heb ik geen puf meer straks voor de powermovements. Ik ben nog redelijk nieuw met veel van deze oefeningen dus alle tips van de lifters hier zijn welkom. :thumbs:

Wat voor schema volg je nu dan?

• Topic Starter Topic Starter
Voor traps niet zoveel: (Rack?) pulls en dumbbell shrugs

Voor rug: Chin ups , barbell rows, dumbbell rows en de laatste waar ik maar zin in heb.

ziet er goed uit, alleen wel redelijk veel oefeningen. 'k zou het bij een stuk of 3 houden. Beetje roteren per week.

1: Deadlift / Snatch Deadlift / Powercleans
2: Snatch Pull / Clean Pull
3: Shrugs / Overhead Shrugs

zoiets :)

Overhead shrugs is dat shruggen hangend aan een chinbar ofzo?

nee gewoon shruggen met de barbell overhead.

ziet er goed uit, alleen wel redelijk veel oefeningen. 'k zou het bij een stuk of 3 houden. Beetje roteren per week.

1: Deadlift / Snatch Deadlift / Powercleans
2: Snatch Pull / Clean Pull
3: Shrugs / Overhead Shrugs

zoiets :)

Thanks buffel, hoeveel sets en reps denk je aan?

Overhead shrugs is dat shruggen hangend aan een chinbar ofzo?