- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Ey bro's,
Heb vanmiddag even een nieuwe trap routine in elkaar gezet, maar voor de lifters hier heb ik nog wat vragen.
Routine:
A1) Power pull, snatch grip: 2 x 6 (no rest, move to A2)
A2) Power pull, clean grip: 2 x 6 (no rest, move to A3)
A3) Scapular retraction barbell row: 2 x 6
B) Power clean from blocks: 3 x 5
C) Overhead shrugs: 1 x 20
D) Snatch grip deadlift: 3 x 5
E) Snatch Cuban press: 1 x 20
Nou moet hij worden toegevoegd worden bij de rugdag , maar zit wel te denken dat met al die deadliften varianten , dat ik gewoon deadliften er maar beter uit kan laten.
Ik denk dat ik vooraf gewoon nog chin up / pull up routine doe van Charles P, want anders heb ik geen puf meer straks voor de powermovements. Ik ben nog redelijk nieuw met veel van deze oefeningen dus alle tips van de lifters hier zijn welkom.
Heb vanmiddag even een nieuwe trap routine in elkaar gezet, maar voor de lifters hier heb ik nog wat vragen.
Routine:
A1) Power pull, snatch grip: 2 x 6 (no rest, move to A2)
A2) Power pull, clean grip: 2 x 6 (no rest, move to A3)
A3) Scapular retraction barbell row: 2 x 6
B) Power clean from blocks: 3 x 5
C) Overhead shrugs: 1 x 20
D) Snatch grip deadlift: 3 x 5
E) Snatch Cuban press: 1 x 20
Nou moet hij worden toegevoegd worden bij de rugdag , maar zit wel te denken dat met al die deadliften varianten , dat ik gewoon deadliften er maar beter uit kan laten.
Ik denk dat ik vooraf gewoon nog chin up / pull up routine doe van Charles P, want anders heb ik geen puf meer straks voor de powermovements. Ik ben nog redelijk nieuw met veel van deze oefeningen dus alle tips van de lifters hier zijn welkom.