MuscleMeat

Nieuwe tv

Curved is denk ik net zoals 3D een hype die voorbij gaat, al lijkt het me wel tof voor games.
OLED gaat wel de nieuwe standaard worden, dan is zwart ook echt zwart(no racist).
Maar deze zijn nog vrij prijzig...

OLED heb ik inderdaad ook voor gekeken toen ik een nieuwe ging halen, maar dan zit je al snel op 2,5x of meer van peanut zn budget :roflol:

Wou net kijken voor je, pinda, maar tweakers zegt:
Je blokkeert onze banners :(

Hoi! We zien dat je waarschijnlijk AdBlock, Ghostery, NoScript of andere software gebruikt die onze banners ontregelt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je Tweakers in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door Tweakers te whitelisten of beleef Tweakers bannervrij en word abonnee! Lees hier meer over ons verdienmodel.

Dus ff ergens anders kijken :P

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Zou voor deze gaan, aan de hand van stats en reviews. lg-42lb650v

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return

• Topic Starter Topic Starter
Wou net kijken voor je, pinda, maar tweakers zegt:
Je blokkeert onze banners :(

Hoi! We zien dat je waarschijnlijk AdBlock, Ghostery, NoScript of andere software gebruikt die onze banners ontregelt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je Tweakers in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door Tweakers te whitelisten of beleef Tweakers bannervrij en word abonnee! Lees hier meer over ons verdienmodel.

Dus ff ergens anders kijken :P

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Zou voor deze gaan, aan de hand van stats en reviews. lg-42lb650v

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return

Ja jij komt ook op dezelfde uit dus? Want eigenlijk kan ik veel beter voor dat geld ook niet vinden. Vind het nogal wat features hebben voor een tv van 450

42 inch. Ga je hem als monitor gebruiken ?

Tv is 42 wel echt klein.

Op dbb heeft iedereen ook 22cm in de boxer. Afstand tot tv is niet zo groot. 120cm zou alweer te groot zijn.

Uiteindelijk wilden we de 40UB800V halen van LG. Goedkope 4K tv van 500 euro. Besteld, niet leverbaar via die site. Hele rompslomp. ''Kunnen we u interesseren in een alternatief bijvoorbeeld deze fullhd tv met betere beeldkwaliteit of deze 4k zonder smarttv''

No thanks jeff geef dan maar t geld terug we willen gewoon een 4k met smart.

Hadden ze er nog wel 1 in een open doos liggen. Wilden zwart op wit garantie hebben dat ie ok was.
''Ik heb even gekeken moet helaas constateren dat we de tv voet missen''

Maar kunnen we u dan in deze tv interesseren voor 650?

LG 43UF776V

brb bijna 1000 euro waard kan m krijgen voor 650

sgoed jonge doe maar :roflol:

Terug
Naar boven