Fitness Seller

Nieuwe verpakking/box Primo?

legion72

Novice
Waardering
0
Aan de amp. is niks bijzonders te zien maar kan ik nog wel posten als hiervoor na vraag is.
De box heb ik voor het gemak even langs de "naad" open gemaakt.

DSC00298.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk zou ik nooit aan hg primo beginnen aangezien 99% nep als het uberhaupt nog gemaakt word

Zou ik ook niet aan beginnen. Heb al lang geen real primo amps kunnen krijgen jammer genoeg. Ik hou het bij de primo van de bekende UG's.

Vrijwel meest nagemaakte HG wat er bestaat.
Deze verpakking nog niet gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk zou ik nooit aan hg primo beginnen aangezien 99% nep als het uberhaupt nog gemaakt word

Weet ik, is inderdaad bekend maar zoals gezegd komt van een vaste bron waar ik nog nooit problemen me heb gehad. En het wordt wel degelijk nog gemaakt;)

Maar dat was de vraag niet...

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Vrijwel meest nagemaakte HG wat er bestaat.
Deze verpakking nog niet gezien.

Ik ben er inmiddels wel achter dat BAYER inderdaad Schering heeft overgenomen..

Wordt idd zker nog wel gemaakt...is alleen bijna niet meer aan te komen. Toevallig vorige week wel nog de echte Primo van Schering in mn handen gehad...en dat was niet dezelfde verpakking als deze. Kerel had helaas alleen voor zichzelf laten meenemen door familie uit Turkije...de ego :D

Tja Turkije... niet alleen de kleding en parfums worden er perfect nagemaakt ;)

Wordt idd zker nog wel gemaakt...is alleen bijna niet meer aan te komen. Toevallig vorige week wel nog de echte Primo van Schering in mn handen gehad...en dat was niet dezelfde verpakking als deze. Kerel had helaas alleen voor zichzelf laten meenemen door familie uit Turkije...de ego :D

Je hebt em toch meteen op ze oog gepeerd neem ik aan? :D

volgens mij bestaal bayer schering pharma pas sinds april 2007..dat is dus nog niet zo heel lang geleden..daarom zouden deze heel goed wel eens echt kunnen zijn..

Zou zeggen TS hou een logje ervan bij,want zou ook wel graag real Hg Primo hebben.

Ik zou lekker voor UG primo gaan. Zou de gok niet nemen.
Maar een log is idd wel goed idee. Maar ja kan ook test E of p inzitten hehe.
Dan gaat je soieso toch wat van merken.

Terug
Naar boven