MuscleMeat

Nieuwe Wedstrijd agenda NBBF

Mascha

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
91
Wedstrijdkalender 2010/2011 NBBF

2010

Open Noord Hollandse Kampioenschappen
C/B wedstrijd
26 september Sneker Sporthal te Sneek
organisatie: Johan Kloosterman johankloos@hotmail.com
inschrijvingen: lionabergmann@gmail.com

Juliette Bergmann Classic
A- wedstrijd
organisatie: Ironman Gym ironmanmiddelharnis@gmail.com
31 october, te Schiedam

2011

Juliette Bergmann Cup
C- wedstrijd
27 maart, te Middelharnis
organisatie: NBBF nbbfinfo@gmail.com

Open Rotterdamsche kampioenschappen
B- wedstrijd
10 april, te Rotterdam
organisatie: Bodyimprovement bodyimprovement@telfort.nl
inschrijvingen: Lionabergmann@gmail.com

Nederlandse Kampioenschappen
A- wedstrijd & selectiewedstrijd voor EK/WK/AC
24 april, te Schiedam
organisatie: NBBF nbbfinfo@gmail.com

Succes iedereen, geniet van jullie voorbereiding en zie je op de wedstrijden

xx

Macha vanaf welke leeftijd zijn de Masters?

Volgens mij vanaf 40 jaar.

• Topic Starter Topic Starter
klopt helemaal va 40 jaar mag je meedoen aan de masters...

Totaal off topic , waarom eindigen mensen met (...) ik zie dit wel eens bij berichten van bepaalden mensen maar waarom doen ze (jij) dit.

Ik heb dit ervanren (triple dot) als overkommen dat je uit vermoeidheid reageert , een domme vraag vind , raar vind , duidelijk vind en toch antwoord.

Was toch even benieuwd.

mvg John

Totaal off topic , waarom eindigen mensen met (...) ik zie dit wel eens bij berichten van bepaalden mensen maar waarom doen ze (jij) dit.

Ik heb dit ervanren (triple dot) als overkommen dat je uit vermoeidheid reageert , een domme vraag vind , raar vind , duidelijk vind en toch antwoord.

Was toch even benieuwd.

mvg John

Ik antwoord eigenlijk heel vaak zo, macht der gewoonte denk ik. Zeker in plaats van een komma doe ik dat vaak.
Het heeft echt niets te maken met geen zin om te antwoorden hoor want geen een vraag is raar. Het is pas raar als je iets wil weten en het niet vraagt.
Ik zal er opletten want het wordt een gewoonte ......:D

Ik antwoord eigenlijk heel vaak zo, macht der gewoonte denk ik. Zeker in plaats van een komma doe ik dat vaak.
Het heeft echt niets te maken met geen zin om te antwoorden hoor want geen een vraag is raar. Het is pas raar als je iets wil weten en het niet vraagt.
Ik zal er opletten want het wordt een gewoonte ......:D
Haha oke dankje voor de uitleg :thumbs:

Khad nog ergens gelezen dat je ging afbouwen van het BB'n en liever over wou gaan naar figure wegens slechte omgeving , is dit nog steeds zo?

Laatst bewerkt:

Was toch even benieuwd.

mvg John

Ik zie het als een dramatische stilte .... voor een beter effect :)
(je moet mensen soms wat tijd geven om de informatie te verwerken voordat je door gaat)

on topic: Hee Sneek !

Haha oke dankje voor de uitleg :thumbs:

Khad nog ergens gelezen dat je ging afbouwen van het BB'n en liever over wou gaan naar figure wegens slechte omgeving , is dit nog steeds zo?

uhmm denk dat je dat verkeerd begrepen heb. Ik ga juist van de Prof Figure naar de Prof BB. De dames in de Figure klasse wegen soms nog 45 kilo, eten een zak chips voordat ze het podium op gaan...want oweee we mogen geen spiercontouren zien. Ik vind dat jammer en wil gewoon lekker hard kunnen trainen. Vind dat erg leuk en ik hou van poseren dus zal ik beter in de BB klasse tot mijn recht komen.....:D

uhmm denk dat je dat verkeerd begrepen heb. Ik ga juist van de Prof Figure naar de Prof BB. De dames in de Figure klasse wegen soms nog 45 kilo, eten een zak chips voordat ze het podium op gaan...want oweee we mogen geen spiercontouren zien. Ik vind dat jammer en wil gewoon lekker hard kunnen trainen. Vind dat erg leuk en ik hou van poseren dus zal ik beter in de BB klasse tot mijn recht komen.....:D
Oke duidelijk totaal verkeerd begrepen dan! :o

Wazzup: Kan ook ;)

On topic sorry!

Terug
Naar boven