MuscleMeat

Nieuweling.. Goed schema?

Yannick123

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Hallo,

Zit al eventjes hier op het forum en heb dus ook al wat gelezen.. Heb vroeger een anderhalf jaar getraind maar zonder goed schema en zo goed als geen voedingsschema, anderhalf jaar 'weggegooid' dus!
Maar nu begint het terug te krievelen dus ga ik de draad terug oppikken, maar dan fatsoenlijk!
Ik heb al wat artikels gelezen op het forum dus ik wou gaan beginnen met een FB schema omdat ze dit hier toch wel aanraden aan beginners.. De eerstvolgende weken ga ik nog veel cardio/trainen met lichte gewichten en dit wel om 2 redenen, 1:om de oefening juist en correct uit te voeren en 2: omdat ik nog aan het revalideren ben van een knieoperatie waardoor ik benen nog niet zwaar kan trainen..
Allereerst mijn stats:
22j, 1m83, 78kg.
Mijn voedingsschema is ook bijna klaar en zal gepost worden in het juiste topic!

Hier het schema dat ik wil volgen als mijn knie het toelaat..
Doel is massa winnen!

Maandag
Fullsquat
Benchpress
Pullups
Military press
Shrugs

Woensdag
Deadlift
Dumbbell press
Pendlay row
Barbell curls
Dippen

Vrijdag
Frontsquat
Pushpress
Dumbbell row
Hammer curl
Tricep pushdown

Dit schema heb ik overgenomen van iemand van hier op het forum.. Natuurlijk weet je pas of het iets voor jezelf is als je het ook daadwerkelijk hebt gedaan maar dit ziet er mij een goed schema uit!

Ik hoop nog veel te leren en hoop dat ik op de goede weg ben!
Groeten Yannick!

Laatst bewerkt:
Goed schema! Persoonlijk zou ik er nog side raise in gooien.

Kan iemand een goed alternatief noemen voor de frontsquat?

• Topic Starter Topic Starter
En misschien ook 1 of 2 voor de push press te vervangen? Ga deze er toch uit laten denk ik!

Terug
Naar boven