XXL Nutrition

nieuweling wil spieren

rosalio

Novice
Waardering
0
hey ik ben een jongen van 15 en wil graag wat arm en buikspieren(six pack ) krijgen, wat breder lijken enzo :p

info :
lengte : 1.76
gewicht : 50 kg ( veeel te weinig )

hebben jullie wat info van wat ik het best kan doen enzo voor het beste resultaat?
bedankt!

Laatst bewerkt:
Goed eten en veel trainen. Minstens 3 keer per week trainen en dan een schema maken over welke spieren je wilt trainen. Er zijn ook verschillende programma's die je kunt kiezen b.v. Full Body of Spilt enz. Hierover zijn genoeg topic's over. Suc6.

JoNgUHhh hIj Wil t0ch buIk en arm SpiErUhhh geEn fUllboDy

Ga toch eeeten :D lees alle stickys voeding en training welcome to dbb

rippetoe + 4000 kcal

• Topic Starter Topic Starter
ok, en hoevel moet ik er zo per dag doen?
en wat is rippetoe?

Stickies lezen en naar de sportschool gaan. Rippetoe is een trainingsmethode.

• Topic Starter Topic Starter
is er geen manier waardoor ik de oefeningen thuis kan doen?

waarom thuis? op de sportschool leer je nog wat mensen kennen:)

op je "gewone" school leer je dat meer dan genoeg toch?;)

thuis trainen = geen 500/1000 euri...

gewoon voor iemand van 15, 100kg gewichten (is al 2x zijn gewicht:P) en barbell + 2dumbbells en een bankje... zit je op 200/300 euro...

op je "gewone" school leer je dat meer dan genoeg toch?;)

thuis trainen = geen 500/1000 euri...

gewoon voor iemand van 15, 100kg gewichten (is al 2x zijn gewicht:P) en barbell + 2dumbbells en een bankje... zit je op 200/300 euro...

Ja idd :P 500-1000 euro wtf :P

Ik heb 2 dumbbells , barbell en trainingsbank met een stand voor mijn barbell :)

bank = 85 euro , barbell (staaf ) = 28 euro , dumbbells 2 staven met 16kg erbij = 35 euro. Dan nog 2x10kg = 26 euro , en 6x5kg schijven erbij = 30-40 euro.

209 euro :) , kan 70kg benchpress , moet wel weer achter 2x10kg zodat ik naar die 90kg kan werken. Maar voor de rest gaat het lekker hoor. En doordat je puur met barbells en dumbbells werkt wordt je lichaam ook natuurlijker getrained :)

GL

die 500-1000 euro kan kloppen hoor ;),
althans is bij mij het geval.
200kg gewichten, bankje, rack, barbell en dan nog dumbbells ;)

die 500-1000 euro kan kloppen hoor ;),
althans is bij mij het geval.
200kg gewichten, bankje, rack, barbell en dan nog dumbbells ;)

Njah 200kg gewichten :P , maar jij hebt dan echt al een thuisfitniss bijna :P
Kwil daar ook naartoe bouwen :) Liever 1x een goeie 1000 euro betalen en thuis alles kunnen doen dan ieder jaar fitnissabonnement ( kost hier easy 400 euro..)

Mjah om te beginnen kom je toch wel toe met een goeie 200-500 euro :)

Een beetje powerrack kost al gauw zo'n 400 euro, +gewichten +bank, kom je al snel op 1000 euro.

Ja idd :P 500-1000 euro wtf :P

Ik heb 2 dumbbells , barbell en trainingsbank met een stand voor mijn barbell :)

bank = 85 euro , barbell (staaf ) = 28 euro , dumbbells 2 staven met 16kg erbij = 35 euro. Dan nog 2x10kg = 26 euro , en 6x5kg schijven erbij = 30-40 euro.

209 euro :) , kan 70kg benchpress , moet wel weer achter 2x10kg zodat ik naar die 90kg kan werken. Maar voor de rest gaat het lekker hoor. En doordat je puur met barbells en dumbbells werkt wordt je lichaam ook natuurlijker getrained :)

GL

dan wil ik wel 's weten waar je dit gekocht hebt. via fitness-seller.nl zit ik al op 200 euro voor een stang + 120 kg schijven.

een "goede" homegym is idd 500+ euro..

Maar iedereen blijft maar zeggen tegen beginners dat ze zoveel kwijt zijn willen ze thuistrainen.. maar dat slaat nergens op want als beginner moet je toch eerst een beetje "zoeken" naar wat je wilt...

Wil je echt serieus hiermee bezig? of is het toch niet echt wat je ervan had verwacht enz enz.. in de loop van de tijd kun je dan de keuze maken om meer te gaan investeren.

Aangezien je, wanneer je het virus te pakken hebt ook al snel sterker wordt en meer wilt kun je dan gewoon extra curlstangen powerrack enz enz aanschaffen.

Maar voor beginners is dit helemaal niet van toepassing (of je moet knijterrijk/verwend zijn)...

Daarbij scheelt olympisch (50mm) en de 30mm stangen + schijven ook een flinke dot geld. IMO kun je met 30mm prima jarenlang plezier hebben, maarja wil je serieus gaan powerliften ofzo zul je toch olympische bars moeten aanschaffen.

Terug
Naar boven