XXL Nutrition

nieuweling

ikke031

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
halllo iedereen,

ik ben sinds 5 weken volop bezig met gezonde voeding en sids 2weken aan het fitnessen.
mijn doel is om van 95 kilo naar 80 kilo te gaan en toch mider vetpercentage te hebben zodat ik toch wat van m'n buik en borstspieren zie, volgens de fitness instructeur lag m'n vetpercentage rond de 29 procent, zou dit toch graag naar +- 12 a 15 procent willen brengen.

m'n gewicht gaat de goede kant uit zit na 5 weken aan 85kg nu nog enkel wat beter werken aan het vetpercentage.

zoals ik hier lees zou je moeten rond de 6 maaltijden per dag eten maar aangezien ik in een 4ploegen stelsel werk is dit nog redelijk moeilijk om altijd op de zelfde uren te eten.

momenteel eet ik zo:

06.00u: 30gr havermoutpap met 250ml halfvolle melk
09.00u: 2 volkorenboterhammen met kippewit en 1glas halfvolle melk
12.00u: 2volkorenboterhammen met mager broodbeleg 100gr slaa en tomaat
14.00u: 100gr kippefilet/kalkoenfilet 60gr pasta
17.00u: 300 gr groenten, 60gr pasta 100gr mager vlees
20.00u: 1appel en 1 banaan

is dit goed of trekt het eigenlijk op niks ??

men training is deze 4x in de week

top excite 10 min. niveau 12
run excite 10 min niveau 8
leg curl
leg press
low row
vertical traction
delts machine
total abdominal
rotary torso

Neem het niet zo serieus, dat van het 'eet elke 3 uur iets'. Allemaal broscience. En je vetpercentage is NOOIT 29% met die stats; vertrouw nooit vetpercentage meters, zeker niet die van je sportschool. Dieet is schoon en prima, alleen zou ik appel/banaan niet in de avond eten, maar dan gewoon een bak magere kwark. Je training is totaal drama wil je spieren kweken; je zult weinig resultaat zien. Maar ik weet ook niet hoe gespierd je wel niet wilt worden. Maar ik zou sowieso inlezen op training splits want daar ga je veel meer profijt van hebben, OF een beter fullbody workout, dus ook inlezen.

• Topic Starter Topic Starter
Neem het niet zo serieus, dat van het 'eet elke 3 uur iets'. Allemaal broscience. En je vetpercentage is NOOIT 29% met die stats; vertrouw nooit vetpercentage meters, zeker niet die van je sportschool. Dieet is schoon en prima, alleen zou ik appel/banaan niet in de avond eten, maar dan gewoon een bak magere kwark. Je training is totaal drama wil je spieren kweken; je zult weinig resultaat zien. Maar ik weet ook niet hoe gespierd je wel niet wilt worden. Maar ik zou sowieso inlezen op training splits want daar ga je veel meer profijt van hebben, OF een beter fullbody workout, dus ook inlezen.

wil gewoon dat je een beetje men borstspieren en buikspieren ziet niet te overdreven.
en de vetpercentage meting was een elektrish ding om vast te houden met gestrekte armen weet dus niet echt of dat juist was.

Nee die meting was niet juist. Nu weet ik nog steeds niet wat je met 'een beetje borst en buikspieren' bedoelt. Het enige wat ik weet is dat die oefeningen die je doet je niet gaan helpen en dat je al helemaal geen borstspieren traint.

Nee die meting was niet juist. Nu weet ik nog steeds niet wat je met 'een beetje borst en buikspieren' bedoelt. Het enige wat ik weet is dat die oefeningen die je doet je niet gaan helpen en dat je al helemaal geen borstspieren traint.

m'n buik lichte sixpack en aan m'n borst heb ik nu nog redelijk wat vet en zou dat graag wegkrijgen dat het allemaal wat strakker zit .

nieuwe trainingschemas gekregen vandaag

schema 1:
elke maandag, vrijdag

top excite 15 min. niveau 12
run excite 15 min niveau 9
leg curl
leg press
low row
vertical traction
delts machine
total abdominal