Fitness Seller

Nieuweling

demianvb

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
Hallo.

Goeiedag. mijn naam is Demian.

ik ben op het punt gekomen om mijn levensstyle te veranderen,
ik zoals vele heb veel meegemaakt in mijn jeugd, ik heb niet de beste jeugd gehad waardoor ik veel tegenslagen heb gekent ik zocht allelij (slechte) uitwegen. begon met roken op jonge leeftijd, dronk veel en vaak alchohol, ging vaak uit e.d, vorig jaar was mijn hoogte punt, ik vermagerde. at niet meer was heel erg depressief, en door privé omstandigheden verloor ik de grond onder mijn voeten, ik zocht vorig jaar vaak een uitweg in de sportschool met vrienden maar op een gegeven moment werkte dat ook niet meer.

tot nu. ik wil heel graag het roer omgooien naar een gezond levenstijl en wil het beste in mezelf naar boven halen. ik ben nu op dit moment anderhalve week gestopt met roken en al 2 weken aan het trainen, ik wil een goede voedingschema in elkaar zetten, maar heb geen enkel idee waar ik moet beginnen???, ik ben zeer gemotiveerd en ik wil der ook tijd in steken.

~ik kan geen hele maaltijden klaarmaken, tips voor snelle makkelijke gerechten zijn van harte welkom
bedankt alvast.

Groeten Demian.

Laatst bewerkt:
lees de sticky's! :)

Succes man, een passie vinden is de beste manier om uit een dip te komen / blijven!

Rijst met kip, mais en kidneybonen. Verder veel havermout eten. Makkelijk te bereiden en goede carbs.

Ik herken de situatie wel een beetje. Als je eenmaal wat bereikt met fitness word het steeds makkelijker om minder/niet te drinken. Je wil je gainz natuurlijk niet verliezen :p

Hey man, ik heb een ebook geschreven waar jij denk ik heel veel aan zal hebben.
Ik heb respect voor wat je nu doet en waar je vandaan komt en daarom wil ik hem gratis aan je geven. Stuur even je email in een privebericht en dan komt ie jouw kant op!

Succes!

Allereerst succes!
Begin bij het absolute begin: stel een duidelijk, specifiek en haalbaar doel. Zeker als je heel veel moet omgooien wil je op een relatief kort termijn ergens naar toe werken. Bijv:

Op 27 december 2015 is mijn gewicht xx kg, vetpercentage ongeveer xx% en kan ik xx pullups.

Maak het zo gek als je wil, maar maak het wel realistisch. Onhaalbare doelen zijn een motivatiekiller.
Hoe je het doel kan gaan bereiken kan je lezen in de sicky's op het forum.

Terug
Naar boven