AndroidHealthClinic

Nieuwjaarsknaller

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
:D

Mijn laatste kuur wat tes-bold 500-500, wat bescheiden kilo's mee gepakt.
Tijd voor een uitgekiend voedingsschema (5000 Kcal)met dagelijks dianabol, en 2 x per week een shot test en deca , dit is het plan:

week 1-10 sustanon 750 mg wk
week 1-08 deca GG 400 mg wk
week 1-4 dianabol 50 mg pdag

Deca 8 weken, test 10 ivm beter herstel
nakuur kom ik wel uit. Ik wil sowieso proviron gebruiken in de nakuur........omdat ik met deca wel een harde terugval krijg is de ervaring
Er komt geen winstrol op het einde; in de zomer komt er een lichte test-tren kuur "achteraan".........

Graag reacties, opmerkingen, aanvullingen etc

Welk merk sust ga je nemen kerel?

En laten we het aub niet over je nakuur hebben voordat de hel weer losbreekt :D

Ja simpel maar lekker. Proviron zou ik ook gewoon gebruiken in de laatste weken van je kuur, heb je ook minder oestrogenen als je eindigt resultaat -> beter herstel.

• Topic Starter Topic Starter
Welk merk sust ga je nemen kerel?

En laten we het aub niet over je nakuur hebben voordat de hel weer losbreekt :D

Zat zelf te denken aan karachi's...krijg ik altijd wel hoofdpijn van, dus slaat wel aan :D, Portugese is ook een optie

pcies ja, maar dat er proviron in komt is zeker..........ik moet toch eens wat van je aannemen he maus? ;)

Zou de dbol verlagen.

Hoe reageer je erop?

Naast de injects met die hoeveelheden lijkt me dbol op 50mg een beetje overkill. Ik denk dat je de vorige keer hoofdpijn had van de dbol ipv de sus.

wel een pct? is deze kuur wel pct waardig?

waarom was vorige kuur bescheiden? vind kuur best heftig gezien je vorige 500/500 gebeuren maar ieder zijn ding.
sust heeft ook deca ester, dus mss zou je deca tm week 9 kunnen doen en sust tm week 10. heb je nog enige speling
verder suc6

Naast de injects met die hoeveelheden lijkt me dianabol op 50mg een beetje overkill. Ik denk dat je de vorige keer hoofdpijn had van de dianabol ipv de sus.

Het kan ook wel van de sust komen hoor, had ik ook met sustanon van GG.
Nou wil ik GG niet afkraken, het werkt super, alleen ik ben er persoonlijker wat gevoeliger voor ivm de diverse esters die erin zitten.

Die 50mg rustig opbouwen.

Lekker kuurtje ouwe!!!

Zou ik ook doen, lang leve een gezonde lever ;) , dus zo weinig mogelijk dianabol/anadrol/enz...

@ die lange
Ik weet niet wat dianabol voor jou doet, maar voor mij is het vooral veel vochtophoping, de enige reden waarom ik het zou nemen (in lage dosis) is voor het supergevoel tijdens de training. Maarja ik heb al gehoord dat dianbol voor sommige mensen gewoonweg blijvende massa oplevert, als jij één van die mensen bent heb je geluk :D

Wat die hoofdpijn betreft, kan komen van een te hoge bloeddruk wat een gevolg is van bijna alle anabolen.

En wat die nakuur betreft, kan je wat meer uitleg geven, want ik ben ook te spreken over proviron, heb de medische gegevens ervan opgezocht en zou moeten werken als nakuur... Dus kan je eens uitleggen wat je precies van plan bent?

Veel succes in ieder geval!
Gr.

Proviron herstel je niet van pik.

Het heeft niets te maken met herstel, het voegt niets toe aan je nakuur.
Proviron onderdrukt, en lekker ook. Je gaat je er prima door voelen, alsof je al in je nakuur aan het herstellen bent. Helaas voor jou, je onderdrukt je systeem nog even hard als in je kuur met steroiden.

Neem nou wat van die ouwe aan en zet de Provi waar mogelijk IN je kuur en ga es echt leren nakuren want Proviron in je nakuur is hetzelfde als zeggen dat Dianabol een ideaal herstelmiddel is voor je eigen opstart.

Waarom kies je voor sust en niet voor bijvoorbeeld Test E?
Heeft het een reden?

wel een pct? is deze kuur wel pct waardig?

waarom was vorige kuur bescheiden? vind kuur best heftig gezien je vorige 500/500 gebeuren maar ieder zijn ding.
sust heeft ook deca ester, dus mss zou je deca tm week 9 kunnen doen en sust tm week 10. heb je nog enige speling
verder suc6

500 mg test en 500 mg bold deed wel wat maar niet genoeg.
Ik ben van mening dat je het goed moet doen, anders niet. Vandaar nu deze planning :D

dianabol only 50 mg per dag 6 weken was beste kuur ooit, test/deca 250-200 was qua kracht een killer...................dus nu de combi.

Liever een verdubbeling van dosering en goed kuren, dan een lagere dosis met "bescheiden effect". Training, voeding en rust zit wel snor ;)

Proviron herstel je niet van pik.

Het heeft niets te maken met herstel, het voegt niets toe aan je nakuur.
Proviron onderdrukt, en lekker ook. Je gaat je er prima door voelen, alsof je al in je nakuur aan het herstellen bent. Helaas voor jou, je onderdrukt je systeem nog even hard als in je kuur met steroiden.

Neem nou wat van die ouwe aan en zet de Provi waar mogelijk IN je kuur en ga es echt leren nakuren want Proviron in je nakuur is hetzelfde als zeggen dat Dianabol een ideaal herstelmiddel is voor je eigen opstart.

Kom eens met een optie dan ouwe :D

Ja, heb nu 2 x gekuur met enanthaat.............dus nu maar weer eens wat korte esthers erdoor :D

Ik ben natuurlijk geen kenner, maar is het dan geen optie om bijvoorbeeld 2x per week het volgende te injecteren:
250 mg test E en 150 mg test prop.

Ook snel en lang. Plus de test P zal minder pijnlijk zijn.
Gooi maar wat op. Weet uberhaupt niet of dit vaker gedaan word?

Terug
Naar boven