XXL Nutrition

Nieuwjaarsknaller

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben natuurlijk geen kenner, maar is het dan geen optie om bijvoorbeeld 2x per week het volgende te injecteren:
250 mg test E en 150 mg test prop.

Ook snel en lang. Plus de test P zal minder pijnlijk zijn.
Gooi maar wat op. Weet uberhaupt niet of dit vaker gedaan word?

Interessante optie, maar krijg je zo geen schommelingen in bloedwaarde?

Anders zou dit wel vaker voorkomen toch?
:rolleyes:

Maar prop is weer zo veel prikken............en daar ben ik geen voorstander van :p

hoelang ben je eigenlijk uit die bold-test kuur?jij gaat er ook voor :p.ga ook dit beetje proberen te volgen,want wil voor men zomerkuur ook terug een deca-sus combinatie gebruiken.

Interessante optie, maar krijg je zo geen schommelingen in bloedwaarde?

Anders zou dit wel vaker voorkomen toch?
:rolleyes:

Maar prop is weer zo veel prikken............en daar ben ik geen voorstander van :p

Waarom zou je prop dan weer vaak moeten prikken. Doe je bij sust toch ook maar eens in de 3-4 dagen?
Zelfde principe dan toch, dus 2 prikkies per week.
En die bloedwaardes zullen net als bij sust en bij testoviron wat schommelen, maar dat houd je dan toch niet tegen.
Maar je weet wel zeker dat je voldoende lange ester hebt (500) en voldoende korte (200-300 per week, afhankelijk of je 100 of 150 mg per injectie erbijzet).

hoelang ben je eigenlijk uit die bold-test kuur?jij gaat er ook voor :p.ga ook dit beetje proberen te volgen,want wil voor men zomerkuur ook terug een deca-sus combinatie gebruiken.

ik heb in augustus laatste inject gehad.......vind 1 a 2 kuurtjes per jaar leuk :)

Waarom zou je prop dan weer vaak moeten prikken. Doe je bij sust toch ook maar eens in de 3-4 dagen?
En die bloedwaardes zullen net als bij sust en bij testoviron wat schommelen, maar dat houd je dan toch niet tegen.
Maar je weet wel zeker dat je voldoende lange ester hebt (500) en voldoende korte (200-300 per week, afhankelijk of je 100 of 150 mg per injectie erbijzet).

Ik heb ervaring met sust, dus dat gaat het simpelweg worden deze keer

Volgende keer (augustus) wordt een test-tren kuur, beide korte esthers :p

'Nieuwjaarsknaller'....het stemt mij tot nadenken als ik bemerk dat het alweer bijna oudjaar is....

zoals suat zegt dianabol verlagen en voor de rest ziet het er lekker uit..

naar?

30 mg?

Na 2 x op 50 te hebben gezeten? :rolleyes:

ik ga ook met zoiets starten in het kerstverlof( test/deca kickstart met t-bol.) vergelijkbare doseringen.

ga je een logje bijhouden?:)

je hebt de sus wel wat hoog zitten dus.. mij maakt het niets uit

of de test naar 500?Maar dan vink de test weer te laat t.o.v. de deca...............100 mg/week!?

In de wetenschap dat je niet nakuurt zal ik de Test dan niet lager zetten...

Maybee dat het GS superdeca gaat worden........die kun je ook doseren op 500 Mg :D

test op 750.........jammie jammie strak kuurtje :cool:

geen dianabol in dat geval

waarom nogmaals deca? als ik me niet vergis..heb jij toch ook verschrikkelijk last van een verrot libido en herstel na je vorige avontuur met nandrolone @ 200mg ew?? ik zou er nog maar eens over nadenken bro..zeker aangezien nakuren ook niet in je lijstje voorkomt!!!

waarom nogmaals deca? als ik me niet vergis..heb jij toch ook verschrikkelijk last van een verrot libido en herstel na je vorige avontuur met nandrolone @ 200mg ew?? ik zou er nog maar eens over nadenken bro..zeker aangezien nakuren ook niet in je lijstje voorkomt!!!

Heel goed opgemerkt G21, maar nu het volgende

M'n kuurtje test-deca was 250-200, stel de test is wat ondergedoseerd, de deca wat overgedoseerd.........heb ik dus gelijkwaardig aantal Mg's per week.

Ik heb een kuur met test bold achter de rug 500-500 mg/week, sides 0.0
Dat was wel te merken aan de massa en krachttoename, deze waren wel mooi droog, maar minimaal.

Deca levert mij simpelweg meer massa en kracht op, alleen de sides zijn er niet minder om. Wie groot wil worden, moet de sides voor lief nemen, zo is het wel.

Het "libidoleed" probeer ik te verminderen met een drastiche verhoging van test, ( +350 gram t.o.v. deca 400 mg!!) evt met proviron, ik hoor en lees hier veel goeie reacties op t forum.

De nakuur kom ik wel uit, daar is deze kuur te heftig voor om NIX tegen oestrogenen te doen.......maar zeker is het zullen iig hele kleine doseringen nolvadex worden, en ik zal er wat langer induiken dan de 4 weken die hier worden voorgeschreven........

Of heb jij een andere massakiller - combi voor me?

Laatst bewerkt:
trenbolone..

Heel goed opgemerkt G21, maar nu het volgende

M'n kuurtje test-deca was 250-200, stel de test is wat ondergedoseerd, de deca wat overgedoseerd.........heb ik dus gelijkwaardig aantal Mg's per week.

Ik heb een kuur met test bold achter de rug 500-500 mg/week, sides 0.0
Dat was wel te merken aan de massa en krachttoename, deze waren wel mooi droog, maar minimaal.

Deca levert mij simpelweg meer massa en kracht op, alleen de sides zijn er niet minder om. Wie groot wil worden, moet de sides voor lief nemen, zo is het wel.

Het "libidoleed" probeer ik te verminderen met een drastiche verhoging van test, ( +350 gram t.o.v. deca 400 mg!!) evt met proviron, ik hoor en lees hier veel goeie reacties op t forum.

De nakuur kom ik wel uit, daar is deze kuur te heftig voor om NIX tegen oestrogenen te doen.......maar zeker is het zullen iig hele kleine doseringen nolvadex worden, en ik zal er wat langer induiken dan de 4 weken die hier worden voorgeschreven........

Of heb jij een andere massakiller - combi voor me?

tja..ik vraag me sterk af of deze opzet voor je gaat werken..ik heb namelijk precies hetzelfde met deca gehad..heb destijds ook in week 5 de test naar 750 mg geknald..maar merkte er niet veel van..pas toen ik met deca stopte en nog 3 weken doorging met test kwam het euforisch gevoel terug.. wat vervolgens tot een abrupt einde kwam in de nakuur tot dik 2,5mnd erna..

en aangezien jij hier ook gevoelig voor bent..something to keep in mind..

je kunt namelijk wel met de test tijdens je kuur je libido nabootsen..maar wanneer je androgeen levels eenmaal onder baseline zitten heeft de 19-nor zijn schade al vericht! ik weet niet of je de rompeslomp na de kuur nogmaals wilt meemaken, maar ik pas..

je krijgt de rekening uiteindelijk toch wel..

je kunt andere androgenen proberen en die wat hoger gaan doseren om toch deftige resultaten te bereiken..maar ik zou in ieder geval nog 2 keer nadenken voordat je weer voor een 19-nor kiest.

Ik ben natuurlijk geen kenner, maar is het dan geen optie om bijvoorbeeld 2x per week het volgende te injecteren:
250 mg test E en 150 mg test prop.

Ook snel en lang. Plus de test P zal minder pijnlijk zijn.
Gooi maar wat op. Weet uberhaupt niet of dit vaker gedaan word?

2x in de week test prop zorgt imo voor een te grote schommeling in bloedwaarden.

sustanon is ook beter om 3x in de week te zetten, D.W heeft een keer een grafiek gepost met bloedwaardes.

zie bovenstaande post

Terug
Naar boven