AndroidHealthClinic

Nieuwjaarsknaller

• Topic Starter Topic Starter
tja..ik vraag me sterk af of deze opzet voor je gaat werken..ik heb namelijk precies hetzelfde met deca gehad..heb destijds ook in week 5 de test naar 750 mg geknald..maar merkte er niet veel van..pas toen ik met deca stopte en nog 3 weken doorging met test kwam het euforisch gevoel terug.. wat vervolgens tot een abrupt einde kwam in de nakuur tot dik 2,5mnd erna..

en aangezien jij hier ook gevoelig voor bent..something to keep in mind..

je kunt namelijk wel met de test tijdens je kuur je libido nabootsen..maar wanneer je androgeen levels eenmaal onder baseline zitten heeft de 19-nor zijn schade al vericht! ik weet niet of je de rompeslomp na de kuur nogmaals wilt meemaken, maar ik pas..

je krijgt de rekening uiteindelijk toch wel..

je kunt andere androgenen proberen en die wat hoger gaan doseren om toch deftige resultaten te bereiken..maar ik zou in ieder geval nog 2 keer nadenken voordat je weer voor een 19-nor kiest.

Zoals? Tren valt dan ook al af........dus blijft er primo of bold over
Bold is me te mild, van primo weet ik weinig, behalve dat je er diep voor in the wallet moet haha

Zoals? trenbolone valt dan ook al af........dus blijft er primo of bold over
Bold is me te mild, van primo weet ik weinig, behalve dat je er diep voor in the wallet moet haha

Bold te mild? Doseer ze eens op 750mg+ en 12weken, zal je wel lekker vinden..

Primo op 800mg of 1000mg?

Lekker kuurtje ik heb ook zoiets soortgelijks gedaan.

Zover ik weet niets, vrij mild.

andere opties? :rolleyes:
Ik hou niet van mild............boldenone is daar ook een voorbeeld van. Ikm mag best voelen dak er wat in druk zeg maar :D

Tren dan??

Je bent niet echt makkelijk he?

trenbolone dan??

Je bent niet echt makkelijk he?

19 nor = toch 19 nor ofniej?:rolleyes: dan kan ik bnij trenbolone dezelfde sides verwachten als bij deca dus?

Heb nog nooit van een 5 dht gesnoept/ primo winstrol dat soort gein.......is een optie maar wordt vaak gebruikt voor cuttingscycle. Ik wil een masterbulk opzetten

Maybee test (primo) en oxy?

Ach Lange, ik hou me niet zo bezig met al die moeilijke namen van jullie.

Jij had goede resultaten van de deca toch?
Ga dan verdomme voor de deca en hou je kop er bij.
Proviron tijdens de hele nakuur.

Terug
Naar boven