MuscleMeat

Nieuwsgroepen???

natuurlijk niet trager anders zou heel het voordeel van usenet wegvallen :P

je hebt vaak minder retentie dan bij payservers.

• Topic Starter Topic Starter

Idd, je moet er alleen wat sneller bij zijn en het gaat toch wel minder snel, haal hier snelheden van max 600kb/s.

Enigste nadeel aan heel dat usenet is dat je van alles wilt downloaden en je max downloadlimiet na 5 dagen al is bereikt. :mad: (hier in belgië toch)

snap er echt geen zak van. Blijkbaar heeft mijn provider (tele2) een eigen nieuwsgroep server.
Ik hele faqs lezen op die binaries4all en nog werkt het niet.
Gebruik nu NewsLeecher maar het lukt me niet te downloaden van news.tele2.nl :treuren:
Kan iemand me hiermee helpen?

Tele2 NewsServer
Tele2 NewsServer Config

Je moet gewoon een programmatje downloaden die NZB's kan openen.. Ik raad je Grabit aan.. Daar kan je dan je gegevens invoeren. Email en wachtwoord en nog wat dingen. Dat kan je vinden per provider op binaries4all. Als het dan niet werkt, dan staat er onderin in dat vierkantje bij downloadspeed altijd een melding (bij grabit).

tele2 heb ik ook, maar gebruik de server niet....schijnt zeer k*t te zijn :P

@massief, er zijn maar weinig internetproviders die gratis GOEDE newsservers erbij hebben...

Ik haal bij eweka vaak meer dan 2MB per sec dat kan je vergeten bij free servers en ja de retentie is ook wel belangrijk vind ik zelf.

ik heb 10mbit internet abo...maar krijg maar 550kbs max! :( :( k*t tele2

Max snelheid is 70kb/s op de freeserver maar ik wilde deze eerst proberen om te kijken hoe alles werkt.
MAAR DIT WERKT NIET EENS :janken:

tele2 heb ik ook, maar gebruik de server niet....schijnt zeer k*t te zijn :P

@massief, er zijn maar weinig internetproviders die gratis GOEDE newsservers erbij hebben...

Dan heb ik het inderdaad goed getroffen met zeelandnet.. Download gratis meestal met 500 Kb p s, films heb je in een kwartier. Zonde dat somigge providers er zo weinig mee doen

Terug
Naar boven