Fitness Seller

Niggabitch Rihanna

Ano_1981

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
740
Een furieuze tweet van megaster Rihanna was het begin. De wereldberoemde r&b-zangeres nam danig aanstoot aan de classificatie niggabitch op een pagina van het modetijdschrift Jackie. De tekst, geschreven door een medewerker, presenteerde haar als een getto-stijlicoon van de nieuwe generatie.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694...n-een-Nederlands-blad-voor-zoveel-ophef.dhtml

Het 'stijlicoon' liet onder meer weten dat ze het blad een 'armzalige weegave' vindt van 'de evolutie van de burgerrechten'. Rihanna: 'Ik vind je oneerbiedig en nogal wanhopig!! Je had blijkbaar geen ter zake doende beschaafde informatie meer om af te drukken. (...) In plaats daarvan betaal je ervoor om een stuk te plaatsen dat een heel ras vernedert.' Om af te sluiten met een kernachtige groet aan hoofdredacteur Eva Hoeke: **** YOU.

oud nieuws...............

Waar sommige mensen zich wel niet druk over maken. :o Klote wereldje.

Tip voor Rihanna: neem jezelf niet zo serieus.

Ik las een colum in de krant ( spits, metro of die andere :P ) en daar stond wel een mooie vergelijking in .... Wel aan de ene kant als een loopse hondje over het podium heen kruipen zingend over SM maar als iemand niggabitch zegt ff op tilt slaan...

Verschil VS/NL.

ik snap het wel. Heb een beetje amerikaanse cultuur meegekregen en n*gger is niet zoals ons "n*ger" een soort troetelscheldwoordje waarbij je aan negerzoenen denkt.

Zo he, televisie aangezet burnside? Letterlijke vertaling van n*gger is nikker. Dat vinden mensen hier ook niet zo leuk. Maar Rihanna zegt het zelf ook regelmatig, onder andere in haar nummers, ze moet niet zo hypocriet doen dus.

Dat is precies wat ik bedoel..

Zo heeft die niggabitch ook haar portie aandacht weer gehad

Die rappers gebruiken die taal toch ook ?

Je hoort niks anders op de com. zenders.

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk is die Chris Brown zo'n slechte jongen niet als je het in de juiste context plaatst.

Eva Hoeke is overigens pleite bij Jackie, lijkt me wat overdreven.

Erg jammer dat Eva Hoeke hierdoor haar functie heeft moeten neerleggen.

• Topic Starter Topic Starter
is die Rihannahoer hier nu ook al nieuws ? al even vervelend als aap 50 cent

Terug
Naar boven