Fitness Seller

Niggabitch Rihanna

Het zelfverklaarde geweten van Nederland, Humberto Tan (ik doe alles voor aandacht bel 0900-TAN) heeft er vrede mee. Ook zo'n walgelijk figuur.

Umberto Tan, boerenkoolneger bij uitstek, heeft laten weten er vrede mee te hebben :roflol:

(verder mag ik hem best eigenlijk, maar dit maakt wel weer mn dag goed :D, epic)

Laatst bewerkt:
boring....

Zo he, televisie aangezet burnside? Letterlijke vertaling van n*gger is nikker. Dat vinden mensen hier ook niet zo leuk. Maar Rihanna zegt het zelf ook regelmatig, onder andere in haar nummers, ze moet niet zo hypocriet doen dus.

Je moet cultuur niet rationaliseren.

Zij vinden het beledigend als een blanke dat zegt. Jij vindt van niet. Subjectiever kun je het niet krijgen.

Hou je bijdehandte opmerkingen verder voor je e-held. Je weet helemaal niet wie ik ben. Hoe kom je er dan bij om zoiets stumperigs te zeggen?

No pics?

Jongens jongens snappen jullie het nou nog niet.

Alleen n*gers mogen elkaar n*gger noemen!

Je moet het zo zien, tegen iemand zeggen dat hij zit te kankeren is anders dan iemand k*nkerlijer noemen. Dat klinkt toch logisch ofniet?

Je moet cultuur niet rationaliseren.

Zij vinden het beledigend als een blanke dat zegt. Jij vindt van niet. Subjectiever kun je het niet krijgen.

Hou je bijdehandte opmerkingen verder voor je e-held. Je weet helemaal niet wie ik ben. Hoe kom je er dan bij om zoiets stumperigs te zeggen?
monopolie op een bepaald woord op basis van ras werkt racisme enkel in de hand. Ofwel is het ok voor iedereen om het te zeggen, of wel voor niemand;)
dat je betovergrootvader ooit slaaf is geweest van een blanke... :who: get over it;)

Als ze het echt zo'n "vreselijk" woord vinden moeten ze het ook niet in hun eigen kring roepen.

monopolie op een bepaald woord op basis van ras werkt racisme enkel in de hand. Ofwel is het ok voor iedereen om het te zeggen, of wel voor niemand;)
dat je betovergrootvader ooit slaaf is geweest van een blanke... :who: get over it;)

Yeh, maar het schijnt dat ze in het zuiden nog behoorlijk racistisch zijn, als zwarte daar heb je het nog minder makkelijk dan als homofiele, rooie, mocro in NL, als ik mn pa moet geloven die daar gewoond heeft. En openlijke discriminatie was tot 50 jaar geleden nog normaal, Rosa Parks in die bus was in de jaren 60 dacht ik.

Tis gewoon echt een heel ander land.

Lachwekkend dat Eva Hoeke vertrekt en het allemaal zo serieus genomen moet worden om iemand die wat zingt.

Yeh, maar het schijnt dat ze in het zuiden nog behoorlijk racistisch zijn, als zwarte daar heb je het nog minder makkelijk dan als homofiele, rooie, mocro in NL, als ik mn pa moet geloven die daar gewoond heeft. En openlijke discriminatie was tot 50 jaar geleden nog normaal, Rosa Parks in die bus was in de jaren 60 dacht ik.

Tis gewoon echt een heel ander land.

so what? is nog altijd geen argument voor waarom blanken het niet mogen zeggen en zwarten wel.

daarenboven zou voornamelijk de context waarin het woord gebruikt wordt het belangrijkst moeten zijn. Als scheldwoord kan ik het op een niveau nog wel begrijpen dat ze pissed worden, maar als een wigger die het als cool beschouwd het zegt is er echt geen reden om pissed te worden. Iedereen die daarom pissed wordt is zelf een zwar(t)e racist.

ten slotte was het in mijn tijd altijd cool om achteraan in de bus te zitten;)

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]
:D
Haha en dit voelt zich beledigd door woordje n**ga. Zou Chris Brown er soms ooit zo genoemd hebben en ligt het nog een beetje gevoelig? Meiden die 1x per week naar zonnebank gaan lopen er zo bij.

so what? is nog altijd geen argument voor waarom blanken het niet mogen zeggen en zwarten wel.

daarenboven zou voornamelijk de context waarin het woord gebruikt wordt het belangrijkst moeten zijn. Als scheldwoord kan ik het op een niveau nog wel begrijpen dat ze pissed worden, maar als een wigger die het als cool beschouwd het zegt is er echt geen reden om pissed te worden. Iedereen die daarom pissed wordt is zelf een zwar(t)e racist.

ten slotte was het in mijn tijd altijd cool om achteraan in de bus te zitten;)

Ken je die southpark aflevering waarin Randy "n*gger" zegt op tv en dat Token dan boos wordt omdat Stan niet begrijpt waarom hij er zo'n big deal van maakt?

Ik vond hem eerst ook maar moeilijk doen, maar nu snap ik het wel.
Je beleeft het gewoon anders als je daar opgegroeid bent als zwarte dan als blanke in NL. Hier is er ook geen enkele zwarte die er zo moeilijk over zou doen, alleen in Amerika. (naieve Umberto is het levende bewijs)

En ik was de n*ger van de klas op mijn blanke middelbare school omdat ik skateboarde en hip hop luisterde dus ik heb hier wel recht van spreken :D:D

Ken je die southpark aflevering waarin Randy "n*gger" zegt op tv en dat Token dan boos wordt omdat Stan niet begrijpt waarom hij er zo'n big deal van maakt?

Ik vond hem eerst ook maar moeilijk doen, maar nu snap ik het wel.
Je beleeft het gewoon anders als je daar opgegroeid bent als zwarte dan als blanke in NL
. Hier is er ook geen enkele zwarte die er zo moeilijk over zou doen, alleen in Amerika. (naieve Umberto is het levende bewijs)

En ik was de n*ger van de klas op mijn blanke middelbare school omdat ik skateboarde en hip hop luisterde dus ik heb hier wel recht van spreken :D:D

ik begrijp dat ze het als belediging zien (hoewel ik het persoonlijk dikke onzin vind, zulke identificatie met je eigen ras, echt typische 'slachtoffer'-mentaliteit),
maar de hypocrieten die het wel onderling gebruiken zijn even slecht bezig. Mensen die het zelf gebruiken zien het duidelijk niet als belediging en mogen vervolgens naar gerefereerd worden met de term 'n*gger' door iedereen:thumbs:
en dus moet rihanna haar vuile niggabitch bek houden:thumbs:

Laatst bewerkt:
Bitches ain't shit but hoes and tricks - Ghandi

Terug
Naar boven