XXL Nutrition

Niggabitch Rihanna

Je moet cultuur niet rationaliseren.

Zij vinden het beledigend als een blanke dat zegt. Jij vindt van niet. Subjectiever kun je het niet krijgen.

Hou je bijdehandte opmerkingen verder voor je e-held. Je weet helemaal niet wie ik ben. Hoe kom je er dan bij om zoiets stumperigs te zeggen?

Wat weten jullie er nu van.

Ja best hypocriet dat ze het woord zelf gebruikt op cd's waar blanke mensen ook het doelpubliek zijn.That's it.
Maar toch blij dat ze het gedaan heeft.

Voor de rest hoeft niemand hier te doen alsof hij het beter weet hier.
Je bent niet zwart dus je weet niet wat voor een impact het heeft.
Je kan het je enkel voorstellen en dat is nog steeds niet weten.

monopolie op een bepaald woord op basis van ras werkt racisme enkel in de hand. Ofwel is het ok voor iedereen om het te zeggen, of wel voor niemand;)
dat je betovergrootvader ooit slaaf is geweest van een blanke... :who: get over it;)

Ik heb liever dat het woord door niemand word gezegd..ook niet in het nederlands.Ik aanvaard het ook niet als een zwarte mij zo probeert aan te spreken.Laat staan een blanke.

En die laatste comment laat gewoon WEER eens zien wat voor een wereldvreemd verwend trol nest je bent.

Ik vind het een ingewikkelde toch wat ovetrokken materie. n*gers blijken toch wel over hun kleurgenoten n**ga te mogen zeggen en blanken niet.

Ja best hypocriet dat ze het woord zelf gebruikt op cd's waar blanke mensen ook het doelpubliek zijn.That's it.

.

Dat beweer ik ook nergens. Ik zeg alleen dat ik een beetje van de Amerikaanse cultuur heb meegekregen, mijn Pa heeft 5 jaar in Montgomery gewoond, en en me wel wat bij haar reactie kan voorstellen dan hoef ik niet gelijk daarop een standaard troll reactie als "daar heeft er ook 1 tv gekeken". Weet die gast veel, voor hetzelfde geld ben ik in Amerika opgegroeid.

Laatst bewerkt:
Niet echt nieuwswaardig en door dit soort dingen op te blazen geven n*gers zelf juist 'kracht' aan het woord.
Als ze het zo erg vinden omdat het geassocieerd wordt met slavernij, waarom zeggen ze het zelf dan? Waarom worden zwarte rappers (bijvoorbeeld) niet terecht gewezen door de zwarte gemeenschap als ze het presteren in 3 minuten 50 keer n*gger te zeggen?

Niet echt nieuwswaardig en door dit soort dingen op te blazen geven n*gers zelf juist 'kracht' aan het woord.
Als ze het zo erg vinden omdat het geassocieerd wordt met slavernij, waarom zeggen ze het zelf dan? Waarom worden zwarte rappers (bijvoorbeeld) niet terecht gewezen door de zwarte gemeenschap als ze het presteren in 3 minuten 50 keer n*gger te zeggen?

+1 daarnaast klinkt het ook gewoon lekker in de mond.

Nikkers moeten gewoon eens een dikker vel kweken en inzien dat niet alles racistisch bedoeld is. Ik snap ook niet dat ze zich daar na al die jaren nog druk over maken terwijl het op andere vlakken net zo'n relaxt volkje is.

Omdat zwarte rappers niet representatief zijn voor de gehele zwarte bevolking,integendeel.
Ookal wordt die nep yoyoyo-marketing cultuur door onze strotten geramd.

Ze worden er ZEKER terecht gewezen op hun taalgebruik.
Ben jij dan zo goed op de hoogte wat de zwarte gemeenschap zegt hierover dat jij dit beweert?

Het is niet omdat er zwarte mensen zijn die deze neppe cultuur volgen omdat ze geen enkel identiteitsbesef blijken te hebben dat we dit allemaal aanvaarden en dit "cool" vinden.
And on that note,vind ik diegene die daarin meegaan uneducated ****s.

Dat beweer ik ook nergens. Ik zeg alleen dat ik een beetje van de Amerikaanse cultuur heb meegekregen, mijn Pa heeft 5 jaar in Montgomery gewoond, en en me wel wat bij haar reactie kan voorstellen dan hoef ik niet gelijk daarop een standaard troll reactie als "daar heeft er ook 1 tv gekeken". Weet die gast veel, voor hetzelfde geld ben ik in Amerika opgegroeid.

:haha:

Ik heb liever dat het woord door niemand word gezegd..ook niet in het nederlands.Ik aanvaard het ook niet als een zwarte mij zo probeert aan te spreken.Laat staan een blanke.

En die laatste comment laat gewoon WEER eens zien wat voor een wereldvreemd verwend trol nest je bent
.

en DIE laatste comment laat weer eens zien wat voor achterlijk kind je bent:)
die slavernij onzin kan je enkel nog aanhalen als je jezelf nog steeds als een slachtoffer ziet naargelang je ras.
Ik identificeer me alleszins niet met die achterlijke idioten van 200jaar geleden, ik maak geen onderscheid op basis van ras, je kan mij echt geen verantwoording doen afleggen voor iets wat die achterlijke idioten hebben gedaan gewoon omdat ik toevallig dezelfde huidskleur heb:roflol:
en de mensen die zich met een slachtofferrol van 200jaar geleden (of 50jaar for that matter als we het gaan hebben over publieke discriminatie) identificeren zijn achterlijk EN DESTRUCTIEF bezig:)

http://www.youtube.com/watch?v=GeixtYS-P3s

deze man heeft het door, kan je wat van leren;)

edit: ik ga zelfs nog een stap verder: aanstoot nemen aan woorden is volledig de verantwoordelijkheid van de persoon die zich beledigd voelt.
Weet dat amper iemand het hier mee eens zal zijn, maar ik verwacht niets meer van het merendeel van de bevolking:o

Laatst bewerkt:
+1 daarnaast klinkt het ook gewoon lekker in de mond.

Nikkers moeten gewoon eens een dikker vel kweken en inzien dat niet alles racistisch bedoeld is. Ik snap ook niet dat ze zich daar na al die jaren nog druk over maken terwijl het op andere vlakken net zo'n relaxt volkje is.

Laat me niet lachen,uitspraak is al triest en simpel genoeg.

Voor jou is het duidelijk een ver-van-men-bed-show.

Het is miss te complex om te begrijpen voor de meeste maar dan laat je het daar toch bij ipv foutieve assumpties te maken vanuit jouw point of view.
Je gaat toch ook niet uit je nek kletsen over andere topics waar je niets van snapt maar gewoon een gevoel bij hebt dat alleen uitgaat vanuit jouw eigen persoontje.

Ach ja,dat is nu eenmaal makkelijker.

Tja wat had je nu verwacht van zo'n dom snolletje dat toevallig een paar noten kan kraaien op een beetje ritme. Ze zet zichzelf wel voor schut iig.

Laat me niet lachen,uitspraak is al triest en simpel genoeg.

Voor jou is het duidelijk een ver-van-men-bed-show.

Het is miss te complex om te begrijpen voor de meeste maar dan laat je het daar toch bij ipv foutieve assumpties te maken vanuit jouw point of view.
Je gaat toch ook niet uit je nek kletsen over andere topics waar je niets van snapt maar gewoon een gevoel bij hebt dat alleen uitgaat vanuit jouw eigen persoontje.

Ach ja,dat is nu eenmaal makkelijker.

leef jij maar verder in je slachtofferrol, en dan zal ik verder plezier maken in mn leven, my niggabitch:hedbang:

die slavernij onzin kan je enkel nog aanhalen als je jezelf nog steeds als een slachtoffer ziet naargelang je ras.
Ik identificeer me alleszins niet met die achterlijke idioten van 200jaar geleden, ik maak geen onderscheid op basis van ras, je kan mij echt geen verantwoording doen afleggen voor iets wat die achterlijke idioten hebben gedaan gewoon omdat ik toevallig dezelfde huidskleur heb:roflol:
en de mensen die zich met een slachtofferrol van 200jaar geleden (of 50jaar for that matter als we het gaan hebben over publieke discriminatie) identificeren zijn achterlijk EN DESTRUCTIEF bezig:)

http://www.youtube.com/watch?v=GeixtYS-P3s

edit: ik ga zelfs nog een stap verder: aanstoot nemen aan woorden is volledig de verantwoordelijkheid van de persoon die zich beledigd voelt.
Weet dat amper iemand het hier mee eens zal zijn, maar ik verwacht niets meer van het merendeel van de bevolking:o

Laat me niet lachen ,Morgan freeman aanhalen.
De man kwam pas nog op cnn om te zeggen dat het puur aan racisme ligt dat de opposition niet wilt dat Obama herverkozen wordt.

De gozer heeft zoals veel amerikanen niet eens begrip van nuances in hun eigen land.En zijn totaal niet consequent in hun meningen.

Vraag me af of je in real life nog steeds zo'n hero bent verwend nest.

Je weet niets over de dagelijkse realiteit om met een andere huidskleur te leven in de maatschappij maar toch ga je lekker arrogant doen en niet eens willen toegeven dat je je alleen maar dingen voorsteld.

Ik zal wel beter weten dan jij hoe ik hiermee moet omgaan en waar de grenzen liggen dan wat jij snel even googelt.:rolleyes:

Ja, maar Freeman gaat wel makkelijk voorbij aan de emotionele kant van het verhaal. Even makkelijk zou je kunnen zeggen dat je daarmee doet alsof er nooit sprake is geweest van slavernij en racisme.
Veel mensen ervaren hun afkomst als emotionele bagage. Dat jij je daar makkelijk overheen kan zetten is in dit geval mooi, maar met wat inlevensvermogen kun je je denk ik wel voorstellen dat niet iedereen dat kan.
1x in aanraking geweest zijn met een racistische politie agent is al genoeg.

En wat als ik nu wéét dat jij een bepaald woord als beledigend ervaart, en ik je júíst daarom daarmee beledig? is het dan ook je eigen verantwoordelijkheid>?

Ja, maar dat wist jij niet toe je gelijk in je keyboardje sprong om je achterlijke reactie uit te typen. DAAR gaat het om..... pannekoek.

Je denkt verstand te hebben van Amerikaanse cultuur omdat je pa 5 jaar daar heeft gewoond terwijl het grootste deel van informatie die de gemiddelde nederlander binnen krijgt via internet en televisie een product is van de amerikaanse cultuur. Daarnaast weet je niet eens wat de letterlijke nederlandse vertaling is van het woord n*gger. Veel dommer dan jij kom ik ze niet vaak tegen.

Terug
Naar boven