RellenJantje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 119
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je moet cultuur niet rationaliseren.
Zij vinden het beledigend als een blanke dat zegt. Jij vindt van niet. Subjectiever kun je het niet krijgen.
Hou je bijdehandte opmerkingen verder voor je e-held. Je weet helemaal niet wie ik ben. Hoe kom je er dan bij om zoiets stumperigs te zeggen?
monopolie op een bepaald woord op basis van ras werkt racisme enkel in de hand. Ofwel is het ok voor iedereen om het te zeggen, of wel voor niemand![]()
dat je betovergrootvader ooit slaaf is geweest van een blanke...get over it
![]()
Wat weten jullie er nu van.
Ja best hypocriet dat ze het woord zelf gebruikt op cd's waar blanke mensen ook het doelpubliek zijn.That's it.
Maar toch blij dat ze het gedaan heeft.
Voor de rest hoeft niemand hier te doen alsof hij het beter weet hier.
Je bent niet zwart dus je weet niet wat voor een impact het heeft.
Je kan het je enkel voorstellen en dat is nog steeds niet weten.
.
Niet echt nieuwswaardig en door dit soort dingen op te blazen geven n*gers zelf juist 'kracht' aan het woord.
Als ze het zo erg vinden omdat het geassocieerd wordt met slavernij, waarom zeggen ze het zelf dan? Waarom worden zwarte rappers (bijvoorbeeld) niet terecht gewezen door de zwarte gemeenschap als ze het presteren in 3 minuten 50 keer n*gger te zeggen?
Niet echt nieuwswaardig en door dit soort dingen op te blazen geven n*gers zelf juist 'kracht' aan het woord.
Als ze het zo erg vinden omdat het geassocieerd wordt met slavernij, waarom zeggen ze het zelf dan? Waarom worden zwarte rappers (bijvoorbeeld) niet terecht gewezen door de zwarte gemeenschap als ze het presteren in 3 minuten 50 keer n*gger te zeggen?
Dat beweer ik ook nergens. Ik zeg alleen dat ik een beetje van de Amerikaanse cultuur heb meegekregen, mijn Pa heeft 5 jaar in Montgomery gewoond, en en me wel wat bij haar reactie kan voorstellen dan hoef ik niet gelijk daarop een standaard troll reactie als "daar heeft er ook 1 tv gekeken". Weet die gast veel, voor hetzelfde geld ben ik in Amerika opgegroeid.

Wat weten jullie er nu van.
Ja best hypocriet dat ze het woord zelf gebruikt op cd's waar blanke mensen ook het doelpubliek zijn.That's it.
Maar toch blij dat ze het gedaan heeft.
Voor de rest hoeft niemand hier te doen alsof hij het beter weet hier.
Je bent niet zwart dus je weet niet wat voor een impact het heeft.
Je kan het je enkel voorstellen en dat is nog steeds niet weten.
Ik heb liever dat het woord door niemand word gezegd..ook niet in het nederlands.Ik aanvaard het ook niet als een zwarte mij zo probeert aan te spreken.Laat staan een blanke.
En die laatste comment laat gewoon WEER eens zien wat voor een wereldvreemd verwend trol nest je bent.

+1 daarnaast klinkt het ook gewoon lekker in de mond.
Nikkers moeten gewoon eens een dikker vel kweken en inzien dat niet alles racistisch bedoeld is. Ik snap ook niet dat ze zich daar na al die jaren nog druk over maken terwijl het op andere vlakken net zo'n relaxt volkje is.
Laat me niet lachen,uitspraak is al triest en simpel genoeg.
Voor jou is het duidelijk een ver-van-men-bed-show.
Het is miss te complex om te begrijpen voor de meeste maar dan laat je het daar toch bij ipv foutieve assumpties te maken vanuit jouw point of view.
Je gaat toch ook niet uit je nek kletsen over andere topics waar je niets van snapt maar gewoon een gevoel bij hebt dat alleen uitgaat vanuit jouw eigen persoontje.
Ach ja,dat is nu eenmaal makkelijker.

en DIE laatste comment laat weer eens zien wat voor achterlijk kind je bent![]()
die slavernij onzin kan je enkel nog aanhalen als je jezelf nog steeds als een slachtoffer ziet naargelang je ras.
Ik identificeer me alleszins niet met die achterlijke idioten van 200jaar geleden, ik maak geen onderscheid op basis van ras, je kan mij echt geen verantwoording doen afleggen voor iets wat die achterlijke idioten hebben gedaan gewoon omdat ik toevallig dezelfde huidskleur heb![]()
en de mensen die zich met een slachtofferrol van 200jaar geleden (of 50jaar for that matter als we het gaan hebben over publieke discriminatie) identificeren zijn achterlijk EN DESTRUCTIEF bezig
http://www.youtube.com/watch?v=GeixtYS-P3s
deze man heeft het door, kan je wat van leren
edit: ik ga zelfs nog een stap verder: aanstoot nemen aan woorden is volledig de verantwoordelijkheid van de persoon die zich beledigd voelt.
Weet dat amper iemand het hier mee eens zal zijn, maar ik verwacht niets meer van het merendeel van de bevolking![]()

Even op de fansite van Rihanna droppen.en DIE laatste comment laat weer eens zien wat voor achterlijk kind je bent![]()
die slavernij onzin kan je enkel nog aanhalen als je jezelf nog steeds als een slachtoffer ziet naargelang je ras.
Ik identificeer me alleszins niet met die achterlijke idioten van 200jaar geleden, ik maak geen onderscheid op basis van ras, je kan mij echt geen verantwoording doen afleggen voor iets wat die achterlijke idioten hebben gedaan gewoon omdat ik toevallig dezelfde huidskleur heb![]()
en de mensen die zich met een slachtofferrol van 200jaar geleden (of 50jaar for that matter als we het gaan hebben over publieke discriminatie) identificeren zijn achterlijk EN DESTRUCTIEF bezig
deze man heeft het door, kan je wat van leren
edit: ik ga zelfs nog een stap verder: aanstoot nemen aan woorden is volledig de verantwoordelijkheid van de persoon die zich beledigd voelt.
Weet dat amper iemand het hier mee eens zal zijn, maar ik verwacht niets meer van het merendeel van de bevolking![]()
Ja, maar dat wist jij niet toe je gelijk in je keyboardje sprong om je achterlijke reactie uit te typen. DAAR gaat het om..... pannekoek.