Fitness Seller

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De nieuwste creatine mix van XXL Nutrition. Stikstof (AAKG: L-Arginine Alfa Keto Glutarate) en de nieuwste en sterkste creatine (CEEM: Creatine Ethyl Ester Malate) in één product.

Dit nieuwe product zorgt voor een enorme pomp, krachttoename en spiergroei. Met NitroCrea heb je geen probleem met het vasthouden van vocht zoals met normale creatine monohydraat, hierdoor past NitroCrea ook uitstekend in een vetverlagend dieet
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3,5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? ZUURRR
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10g p/dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Zat in een knalpakket dus de exacte prijs weet ik niet.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ik reageer er goed op.
  • Mijn review over dit supplement
    Ik moet toegeven dat ik altijd goed reageer op creatine(tot nu toe) dus ook op deze, bv met kickboksen sneller herstel tijdens de workout en met KT weer ff die paar kilotjes erbij.
    Ik geef een 8 omdat ik zeer tevreden ben over dit product.

Nitrocrea.jpg

Wanneer kan er gesproken worden over een nuchtere maag? Ongeveer een uur niet gegeten te hebben of moet ik dan toch meer gaan denken aan ongeveer 2 uur

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer kan er gesproken worden over een nuchtere maag? Ongeveer een uur niet gegeten te hebben of moet ik dan toch meer gaan denken aan ongeveer 2 uur

Direct na het ontwaken is toch wel op nuchtere maag dacht ik ;)
Gewoon na het ontwaken en na je workout pik

Hoelang kan je deze creatine gebruiken (opbouw en ontladen). Ik gebruik nog niet zo lang creatine. Sterker nog. Net 2 dagen dus weet niet precies hoelang ik wat mag gebruiken. Lees er veel verschillende dingen over.

Gr T.

Ik ben nu bezig met de 5de week NitroCrea van de 8 weken wat ik ga doen(neem elke dag volgens gebruiksaanwijzing xxl). Merk duidelijk verschil in kracht en mijn lichaam ziet er voller uit dus ben zeer tevreden erover. Ga het zeker vaker gebruiken.
Ik vroeg me wel af of er een terugval is qwa kracht en of lichaam na het beëindigen van een kuurtje met NitroCrea of dat het redelijk op een niveau blijft?!

Ik ben nu bezig met de 5de week NitroCrea van de 8 weken wat ik ga doen(neem elke dag volgens gebruiksaanwijzing xxl). Merk duidelijk verschil in kracht en mijn lichaam ziet er voller uit dus ben zeer tevreden erover. Ga het zeker vaker gebruiken.
Ik vroeg me wel af of er een terugval is qwa kracht en of lichaam na het beëindigen van een kuurtje met NitroCrea of dat het redelijk op een niveau blijft?!

Enyone ervaring mee?

Dat je lichaam voller is heb ik nooit gehad met cee, enkel met mono dus weet niet of je dat weg trekt. Maar qua kracht ben ik er niet op achteruit gegaan na dat ik stopte met cee.

Het hoeft ook niet weg te trekken, het ziet er juist nu beter uit... dat de kracht ook blijft vind ik helemaal top! Ik hoop het echt dat alles zo blijft of nog meer groeit.

• Topic Starter Topic Starter
Het hoeft ook niet weg te trekken, het ziet er juist nu beter uit... dat de kracht ook blijft vind ik helemaal top! Ik hoop het echt dat alles zo blijft of nog meer groeit.

Weet alleen wel dat je waarschijnlijk voller bent omdat je lichaam vocht vast houdt door de crea. Dit zal je dan ook weer verliezen nadat je stopt met het supplement.

Ik heb begrepen dat je van NitroCrea geen vocht vasthoudt, wel van mono. Of heb ik het mis?

Heeft er niemand nog ervaringen met dit product? Twijfel namelijk of ik deze zal nemen of NO Xplode van BSN

Ik zou voor NitroCrea gaan.. is een stuk goedkoper.Op de site staan ook veel reviews.

René

Uiteraard goedkoper vandaar de twijfeling, alleen is goedkoper in dit geval ook beter? of iig zo goed als gelijkwaardig? Reviews op de site zien er wel goed uit dusja.

Wie heeft allebei de producten gebruikt ? En hoe staan de 2 producten in vergelijking tot elkaar?

Uiteraard goedkoper vandaar de twijfeling, alleen is goedkoper in dit geval ook beter? of iig zo goed als gelijkwaardig? Reviews op de site zien er wel goed uit dusja.

Wie heeft allebei de producten gebruikt ? En hoe staan de 2 producten in vergelijking tot elkaar?

NitroCrea is een goede keuze... ik zou je die aanraden..

René

ik heb het een tijdje gebruikt (ongeveer 2 maanden geleden) de kracht bleef (maar dat kan ook komen doordat je ook 2 maanden bezig bent en int algemeen al groeit)

en in de rustperiode verlies je het opgepompte uiterlijk

de meeste kick die t me gaf was de pomp tijdens het trainen trouwens.. mensne die daar meer ervaringen mee hebben?

niet kuren....altijd nemen....eventueel enkel op trainingsdagen

Terug
Naar boven