AndroidHealthClinic

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

zou je het kunnen samen nemen met plasmajet of heeft er iemand andere suggesties

zou je het kunnen samen nemen met plasmajet of heeft er iemand andere suggesties

Het is al een creatine en NO in 1... dus die combi lijkt me overbodig. eventueel icm met een preworkout zou goed kunnen zijn.

We zijn zelf ook bezig met een preworkout van XXL.. binnenkort mee info.

Het is al een creatine en NO in 1... dus die combi lijkt me overbodig. eventueel icm met een preworkout zou goed kunnen zijn.

We zijn zelf ook bezig met een preworkout van XXL.. binnenkort mee info.

thanks voor wanneer denk je. ik heb juist een besteling gedaan en heb serieus moeten kijken want ik wist nie wat kiezen zooooooooveel:lick: rene nog 1 dingetje ik kan maar dins na de bank gaan maar heb nu al men besteling gedaan :cool:

ik was nog op zoek naar een goede creatine, na alle goede verhalen hier denk ik dat ik deze aanschaf

wel puur nemen he :D dat is voor de echte harde boys

Mm, normaal hoort die fruitsap toch de creatine minder zuur te doen lijken? :D
Ik vraag me af hoe het smaakt wel alleen water...het is niet gewoon een zure smaak maar het smaakt ook wat zout, had iemand dit ook?

Mm, normaal hoort die fruitsap toch de creatine minder zuur te doen lijken? :D
Ik vraag me af hoe het smaakt wel alleen water...het is niet gewoon een zure smaak maar het smaakt ook wat zout, had iemand dit ook?

Yup got tha taste to.verstand op 0 en drinken.mayb nasmaak weg spoelen met water

verdomme, ik heb gister mijn eerste schep genomen, alleen ik had geen ranja/vruchtensap op voorhand. De smaak puur is echt niet te harden behoorlijk zuurzout, dus hardcore of niet volgende keer gewoon met vruchtensap.

Het smaakt zo .... dat het wel moet werken!!! :wl:

Raar, ik merk niets van die smaak. In vergelijking met de Stacker C, vind ik Nitrocrea zelfs lekker.

Hmmm goede review en over het algemeen positieve reacties.

Denk dat ik hem bij mijn volgende bestelling erbij gooi..

Het smaakt zo .... dat het wel moet werken!!! :wl:

zet dat motto op de pot, onder het woordje Nitrocrea "Zo goor, dat het wel MOET werken"

anyway, goed spul. De pomp merk ik iig al goed :thumb: krachtverschil niet echt. Mja, kom net van de megagrow af ^^.

Drink het gewoon puur, half bekertje water. soms nog een bekertje om weg te spoelen :p. Het valt nog wel mee imo. Na een zware DL of benen training is het wat moeilijker te drinken though :p

Vandaag begonnen met de nitrocrea.

Had geen vruchtensap bij de hand, dan maar met water gepakt.. Tjonge.. wat ongelooflijk zuur :eek:

zoals een echte junk betaamt dus :P

Ik moet zeggen dat de smaak best wel went na een tijdje. Heel heel voorzichtig durf ik zelfs te zeggen dat het niet eens zo slecht smaakt: fris en zuur, je wordt er wat opgepept van. Overigens zijn de gains ook wel aardig: ik zie er voller uit, kan lekker lang doorgaan, kracht is een klein beetje omhoog gegaan, goede pomp (en ik train nog wel voornamelijk op kracht, niet echt massa), en ben 2 kg zwaarder geworden (terwijl ik in een soort van cut zit).

Ik moet zeggen dat de smaak best wel went na een tijdje. Heel heel voorzichtig durf ik zelfs te zeggen dat het niet eens zo slecht smaakt: fris en zuur, je wordt er wat opgepept van. Overigens zijn de gains ook wel aardig: ik zie er voller uit, kan lekker lang doorgaan, kracht is een klein beetje omhoog gegaan, goede pomp (en ik train nog wel voornamelijk op kracht, niet echt massa), en ben 2 kg zwaarder geworden (terwijl ik in een soort van cut zit).

:thumbs:

Wat een gezeik over de smaak zeg, je had die van een jaar geleden eens moeten proeven. Daarmee vergeleken smaakt deze als zoete bessensap.

Terug
Naar boven