AndroidHealthClinic

Nk jjm 2009

Aushef

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
NK JJM 2009

Aanstaande zondag 7 juni wordt in het Universitair Sport Center te Amsterdam (USC) een display van power die in jaren niet gezien is. Een aantal van de beste atleten van Nederland nemen deel aan de Nederlandse Kampioenschappen JJM Gewichtheffen waaronder 8 Nationale Recorderhouders en 6 Nationale Senioren Kampioenen.

Lees meer

Hoho nice.

Aanwezig.

shit ik kan niet. jammer

maar wie is die 13 jarige Teun weet iemand daar wat van?

Nice, ik kom waarschijnlijk ook wel kijken

Is dat niet een heel andere powerliftbond of ben ik nou gek?

Btw teun =

In een spannend wedstrijd tegen de Belgische atleet Gianne De Gerve heeft Teun Bruijnen drie nieuwe persoonlijk records behaald. Teun werd kampioen in de jeugd gewichtsklasse tot en met 50kg met een totaal van 70kg. Halve wegen te wedstrijd lag Teun in de tweede positie. Hij trok 30kg en heeft 40kg gestoten.

Dateert van 15 november 2008...

Tsja ik had net toen Hassan me ervan vertelde een andere afspraak gemaakt voor die dag.
Ik dacht trouwens dat het alleen junioren en masters was en de rest dan buiten mededinging gaat, maar dat is dus blijkbaar niet waar? aangezien er volop gepatst wordt met het deelnemen van de senioren kampioenen en dergelijke...

Het record trekken was voorheen trouwens al niet van Paulien maar van Mariet Spronk.
En het zal me een worst wezen of Paulien het nu pakt want iedereen die een worst van de tafel kan trekken, trekt dit ook :roflol: haha nee nu loop ik maar wat te lullen ;) op de een of andere manier krijg ik het altijd van de berichtgeving van de NOGB.....:o

• Topic Starter Topic Starter
Tsja ik had net toen Hassan me ervan vertelde een andere afspraak gemaakt voor die dag.
Ik dacht trouwens dat het alleen junioren en masters was en de rest dan buiten mededinging gaat, maar dat is dus blijkbaar niet waar? aangezien er volop gepatst wordt met het deelnemen van de senioren kampioenen en dergelijke...

...

En het zal me een worst wezen of Paulien het nu pakt want iedereen die een worst van de tafel kan trekken, trekt dit ook :roflol: haha nee nu loop ik maar wat te lullen ;) op de een of andere manier krijg ik het altijd van de berichtgeving van de NOGB.....:o

Het bericht geeft dit niet duidelijk aan maar er wordt 4 verschillende wedstrijd gehouden:
- Nederlandse Jeugd Kampioenschappen
- Nederlands Junioren Kampioenschappen
- Nederlandse Masters Kampioenschappen
- NOGB Open

Maar ben jij tochj jouw krachten aan het sparen voor de Nederlandse Studenten Kampioenschappen later deze maand? Je hebt een titel te verdedigen, toch?

• Topic Starter Topic Starter
Om 13:00 uur begint het NK JJM 2009.

Terug
Naar boven