MuscleMeat

NK Powerliften 2009

Mag ik vragen wat het NPB-minimum, kom het bij veel records tegen en zou niet weten wat het betekent :P

Gr DiZoR,

Mag ik vragen wat het NPB-minimum, kom het bij veel records tegen en zou niet weten wat het betekent :P

Gr DiZoR,

ik veronderstel minimum gewicht om te openen op wedstrijd? Bv 120 kg op bench, je mag niet minder dan 120 kg benchen ...
NPB is gewoon de naam van de bond (national powerlifting bond ofzo)

ik veronderstel minimum gewicht om te openen op wedstrijd? Bv 120 kg op bench, je mag niet minder dan 120 kg benchen ...
NPB is gewoon de naam van de bond (national powerlifting bond ofzo)

nee is niet waar.

NPB minimum staat voor tot dat het minimum gewicht is die je moet tillen voor dat je een Nederlands record hebt.

Dus je mag gewoon mee doen met wedstrijden als je minder duwt of trekt.
nits je lid bent van npb

Daar heb je hem weer hoor..

een vraagje scheelt dat veel met shirt/gear?
hoeveel gewicht kan j zo meer pakken?bij dl zn squat zal dat zoveel niet uitmaken zeker?

Dat zal verschillen van persoon tot persoon.

Is net zoiets als vragen van; "wanneer kan je 150kg squatten".

mike miller squatte met suit 554kg,raw 272kg,raar dat dat zoveel kan schelen.

Zoveel zal het doorgaans niet verschillen.

ik heb dat toch ergens gelezen dat zn raw stats 272-227-322 waren,vraag me niet meer waar maar dacht op een site van hem,was op een wedstrijd,en er stonden zelfs foto's bij.
niet echt veel vind ik voor een vent die toen 175kg woog

Mike_Miller_low_res_12.jpg

Laatst bewerkt:
misschien is hij na die 272 raw gewoon nooit meer voor een raw pr gegaan...

het was in het jaar 2006;hetzelfde jaar dat ie 554kg deed met suit.
maar er stond zoiets bij dat hij lichte blessures had.
mss doet hij bijna nooit raw,daarom dat het zo laag ligt zeker
bron;www.houseofpain3.com of eens googelen.
hij deed blijkbaar in 2006 ook strongman,maar weet niet welke wedstrijd(en)

Mike_Miller_low_res_1.JPG

Mike_Miller_low_res_2.jpg

Mike_Miller_low_res_4.JPG

Mike_Miller_low_res_14.jpg

Mike_Miller_low_res_3.jpg

Laatst bewerkt:
de suits die Mike miller aanhad, zijn verboden bij de IPF. IPF is singleply
Het is een soort harnes, wat hij gebruikt

Maar het is algemeen bekend dat powerlifters die met pakjes tillen, nouwelijks toppen raw, en wanneer ze in vorm zijn voor eenwedstrijd toppen ze met pakjes en gaan ze niet op dat moment kijken wat ze max raw kunnen.

maar kom kijken zondag dan leer je er wat van

de suits die Mike miller aanhad, zijn verboden bij de IPF. IPF is singleply
Het is een soort harnes, wat hij gebruikt

Maar het is algemeen bekend dat powerlifters die met pakjes tillen, nouwelijks toppen raw, en wanneer ze in vorm zijn voor eenwedstrijd toppen ze met pakjes en gaan ze niet op dat moment kijken wat ze max raw kunnen.

maar kom kijken zondag dan leer je er wat van

ja,die pakjes,singleply enz ken daar allemaal het verschil niet van,ik vraag me af waarom ze daarmee begonnen zijn ook,vroeger was het al raw,dat was teminste bruut

ja,die pakjes,singleply enz ken daar allemaal het verschil niet van,ik vraag me af waarom ze daarmee begonnen zijn ook,vroeger was het al raw,dat was teminste bruut

Jij vraagt heel veel, wat op zich prima is. Voeg es wat toe, zou ik zeggen.
Vertel is over wat jij geleerd hebt en hoe jij traint en stel daar es vragen over. Je vraagt alleen maar , wat tilde hij vroeger en wat kan hij squatten en wie was sterker Kazmaier of Zavickas? Wat tillen PL-ers raw en met suit? enz. enz. ???

Train je überhaupt wel?

Jij vraagt heel veel, wat op zich prima is. Voeg es wat toe, zou ik zeggen.
Vertel is over wat jij geleerd hebt en hoe jij traint en stel daar es vragen over. Je vraagt alleen maar , wat tilde hij vroeger en wat kan hij squatten en wie was sterker Kazmaier of Zavickas? Wat tillen PL-ers raw en met suit? enz. enz. ???

Train je überhaupt wel?

sorry mike,maar daar antwoord ik niet meer op,anders is het hier weer een discussie van 2blz,hoe en hoeveel ik train maakt tenslotte voor iemand anders niet uit.
gegroet

sorry mike,maar daar antwoord ik niet meer op,anders is het hier weer een discussie van 2blz,hoe en hoeveel ik train maakt tenslotte voor iemand anders niet uit.
gegroet

Zoals ik al zei, je vraagt erg veel stats. Prima op zich, maar het is misschien interessant om te weten welke kennis jij hebt om te delen ipv alleen maar stats vragen en wie lift welk gewicht? Toch?

Maar das enkel mijn mening, vragen staat altijd vrij en ik zal je in principe altijd proberen van antwoorden te voorzien. Ok? ;)

Terug
Naar boven