- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was naar het NK gegaan om er een leuke dag van te maken...ik wist dat er voor mij geen eremetaal zou inzitten, maar wilde wel een goede prestatie neerzetten.
Dit is helaas totaal niet gelukt...ik ben weliswaar 7e van de 17 man in de 100+ klasse geworden, maar desondanks heb ik er geen goed gevoel aan overgehouden.
Het begon ermee dat Roy van Forst zich helaas door mij voelde aangevallen door mijn reacties in dit log en mijn commentaar over de SM van NL.
Ik heb hem toen proberen duidelijk te maken dat het nooit mijn intentie is geweest om iemand voor schut te zetten of aan te vallen!
Iedereen die mij persoonlijk kent, weet dat ik zo niet in elkaar zit.
Zoals Jarno overigens terecht opmerkte was Roy er ook absoluut niet blij mee dat ik zijn naam abusievelijk had verwisseld met die van Marcel Mosterd. Uiteraard heb ik hem gezegd dat ik er spijt van had dat ik hun namen had verwisseld, maar me verder van geen kwaad bewust was.
Ik denk dat we het wat mij betreft verder hebben uitgesproken.
Want ik ben een mens wat een hekel heeft aan conflicten en het liefste met iedereen in harmonie leeft.
Dan de truckpull.
Bij de eerste pull, bleken maar een handjevol mensen in staat om die 38 Ton over de eindstreep te trekken...de rest (waaronder ik) vielen ergens tussen 1.5 en 2.m stil.
Het Lindenplein is niet wat je noemt een vlak terrein...het bleek een valkuil van oneffenheden te zijn.
Marco Nafzger bleek hoorde tot het handjevol mensen en bleek tijdens de eerste pull de snelste tijd te hebben, respect daarvoor!
Bij de tweede pull, werd de truck verplaatst maar bleek niemand in staat de eindstreep te halen...alleen Arno Louwsma kreeg hem zo'n 15 m getrokken, de rest viel stil bij 30 cm
De truck in beweging krijgen bleek al vrij zwaar, maar door de oneffenheden in het terrein viel de truck dus steeds stil bij de meeste deelnemers.
Ik ben zeker geen goede truckpuller, maar ook de sterke truckpullers moesten ervan balen...diverse deelnemers verlieten gefrustreerd voortijdig de wedstrijd.
Dit was niet leuk voor de deelnemers en ook niet voor het publiek!
Het publiek komt voor spektakel, en dat was er niet te beleven...ik vond het een afgang.
Dan het hand over hand gebeuren met 38 Ton...pff...ook hier weer hetzelfde verhaal...slechts een handjevol mensen bleek in staat de truck over de eindstreep te krijgen...ik ben bij meen ik 1.7m gestopt met trekken...het touw sneed diep in mijn handen en mijn rug en schouders kregen het zwaar te verduren, ik was echt bang dat ik een vervelende blessure zou oplopen en stopte.
Kweenie of ik nog aan een truckpull wedstrijd zal meedoen, maar zeker niet op het Lindeplein in Brunssum!
Eindklassement (voor zover ik me meen te herinneren):
- 100kg
1) Marco Stoelwinder
2) Jeffrey Meex
3) Max Blezer
+ 100kg
1) Arno Louwsma
2) Raymond Merckx
3) Kelvin de Ruiter.
Oja...de WR poging met 55 Ton...Raymond Merckx werd hier de winnaar, Kelvin de Ruiter de nr. 2 en Marco Nafger 3! De vrachtauto's werden hiervoor verplaatst naar de openbare weg, waar het een stuk makkelijker bleek om zulke gevaartes in beweging te brengen.
Respect overigens voor alle deelnemers!
Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat roy een gefrustreerde dikz*k is.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat roy een gefrustreerde dikz*k is.
) maar laten we elkaar wel respecteren, O.K.?Wat een ongelofelijke k*twedstrijd gisteren in brunssum en dit noemen ze dan nk vrachtwagentrekken. De organisatie was zwaar klote om het maar op z’n zachts uit te drukken.
Ik snap ook niet waarom Roy tegen jou moeilijk gaat doen over die dingen op internet...Als je zo met elkaar omgaat en niet tegen een grapje kan........ Maar wie ben ik...
En het is niet om lullig te doen.. maar zo te lezen is het weer duidelijk een fungames-wedstrijd...Ik weet dat die gasten van de fungames goede bedoelingen hebben, maar wordt het niet eens tijd om die wedstrijden wat professioneler te maken?
).En de mensen die zeggen dat wij als The Fungames een en ander proffesioneler moeten gaan aanpakken, laat dan wat ideeen horen, dan kunnen wij er wellicht wat mee.

En de mensen die zeggen dat wij als The Fungames een en ander proffesioneler moeten gaan aanpakken, laat dan wat ideeen horen, dan kunnen wij er wellicht wat mee.
denk je dat er de serieuze jongens op dit soort wedstrijden nog afkomen huggybear1968 of graven de jongens van fungames hun eigen graf op deze wijze.
). Jij laat gewoon op het NK Truckpull voor tweetallen zien wat je waard bent! Zeker weten dat het goed komt...en hoe het met de fungames verder zal gaan zal de toekomst uitwijzen.
Roy was inderdaad behoorlijk kwaad...als het aan hem gelegen had, dan had ik gisteren niet mogen meedoen...
dankje wel wulbert volgens mij of niet hahamooi werk van Arno :thums:
en uiteraard niets dan respect voor de woeste piraat Nafzger![]()