Fitness Seller

NK vrachtwagentrekken (single)

Ja dat bedoel ik, en waarom? Omdat jij per ongeluk zijn achternaam verkeerd had, mijn god zeg waar kun je je wel niet druk om maken. En dan moeilijk lopen doen dat je niet mee mag doen, wat voor kleuter is het wel niet. Ik zie hem hier af en toe nog wel rondlezen, maar posten durft ie al lang niet meer omdat iedereen hem al uitgekotst heeft.

Ik vind het fijn dat je het voor me opneemt Strongman, dat weet ik wel te waarderen :)...maar laten we dit log a.u.b. niet gebruiken om iemand persoonlijk aan te vallen.

Diverse collega's waren ook naar het NK gekomen...één collega vroeg zich af hoe het toch in godsnaam mogelijk was dat een Truck van 38 Ton (bij de 2e pull) niemand kreeg getrokken en het schijnbaar kinderspel leek om een combinatie van 55 Ton wel weg te trekken. Ik zei dat e.e.a. met het wegdek te maken had...een geasfalteerde weg die bergafwaarts loopt is ietsiepietsie anders dan een plein vol oneffenheden. Ik kreeg toen de vraag, waarom er dan niet meteen werd uitgeweken naar een betere plek...ik zei dat gebeurt volgend jaar...gaan ze voor het NK naar Groningen ;).

Ik zal alvast de oneffenheden uit het wegdek hier proberen te halen.

Bij een truck pull hangt heel veel af van de ondergrond, zoals hier al gezegd is. Lijkt me dan ook handig als de organisatie op voorhand de truck even ter plaatse test, dan kan je zo'n zaken voorkomen.

Hoi Pouwerpaxck...ik begrijp je frustratie...je hebt er hard voor getraind...en als je dan niet kunt laten zien wat je in je hebt is dat nooit leuk...zeker niet als het je eerste wedstrijd is (jaha...ik weet inmiddels wie je bent ;)). Jij laat gewoon op het NK Truckpull voor tweetallen zien wat je waard bent! Zeker weten dat het goed komt...en hoe het met de fungames verder zal gaan zal de toekomst uitwijzen.

Ik kan me vergissen, maar ik vrees wel dat je gelijk hebt en dat er in de toekomst steeds minder "serieuze jongens" uit de krachtsportwereld aan de fungames zullen deelnemen. Zo'n wedstrijd als gisteren doet inderdaad geen goed aan de reputatie. Maar "Koek" gaf zelf aan dat hij niet tevreden was over hoe het allemaal gegaan is...hij is niet zo eigenwijs en arrogant om alle kritiek naast zich neer te leggen, en dat siert hem wel, vind ik.:)

Ik probeerde mijn identiteit niet te verbergen huggybear1968 :eek:.

Verder zal het hem wel sieren zoals jij stelt, echter is dat niet mijn insteek. Ik bedoel dat dit soort wedstrijden de kracht en alle geloofwaardigheid is aan het verliezen voor iedere wedstrijd hier in het Zuid-Limburgse heuvelland.

Of denk je als jij of ik of iemand anders die hier een grote wedstrijd wil gaan organiseren er dan hier nog grote namen op afkomen of zullen die mannen dan onder elkaar zeggen beter niet naar zuid-limburg want daar zijn zoveel wedstrijden ik heb geen zin om 4 uur in de auto te gaan zitten om weer naar z'n bullshit te gaan.
Dan zul nu wel zeggen dat je dat misschien zwak zal vinden als er jongens zijn die dat doen. Het fijt is en blijft dat de mens eenmaal zo in elkaar zit en op deze manier alle strongman gevoelens voor iedere beoefenaar de glans zal gaan verliezen als deze jongens zo door gaan.

P.S. het is niet de bedoeling om iemand persoonlijk te beledigen door mijn mening hoe ging dat spreekwoord ALS JE JE NIET WILT VERBRANDEN MOET JE UIT DE KEUKEN BLIJVEN toch!!!!!!!!!!!!!

Groetjes FRANS HEUTS
.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil een ieder met tips toch even bedanken daarvoor, tips zullen we zeker meenemen.

Voor de wedstrijd hebben wij nog getraind met een vrachtwagen op dat zelfde terrein, daar trok ik hem toen weg, dan lukt het de anderen toch zeker.
Echter daar waar wij hem voor de wedstrijd neer zette, rolde de wagen een minuskul beetje en werd hij dus teruggezet op een plek waar de ellende begon.
Wij waren hier zelf helemaal niet blij mee.
Want de plaats die wij hadden uitgekozen, was voor iedere deelnemer te doen geweest (en toch nog zwaar genoeg), en dan had ook iedere atleet hem tot de finish getrokken.
Niemand had ik dan nou daarover gehoord.

Laat ik het zo zeggen, ik begrijp alle frustraties hierover en ben zelf dan ook absoluut niet blij met hoe deze wedstrijd is verlopen.

Verder wil ik nog even kwijt aan Wulbert dat de HG 2007 en 2008 niet door ons georganiseerd waren.
In 2007 waren wij er als toeschouwer (zelfs nog entree betaald) en in 2008 zijn wij vlak voor het begin gevraagd om een beetje mee te helpen op het terrein zelf, organisatorisch of financieel (sponsoring) hadden wij hier niets mee te maken.

Nogmaals wij doen ons best om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen, en hadden ons toch al voorgenomen in 2010 een maximum van 5 a 6 wedstrijden te organiseren.

Verder zal het hem wel sieren zoals jij stelt, echter is dat niet mijn insteek. Ik bedoel dat dit soort wedstrijden de kracht en alle geloofwaardigheid is aan het verliezen voor iedere wedstrijd hier in het Zuid-Limburgse heuvelland.

Of denk je als jij of ik of iemand anders die hier een grote wedstrijd wil gaan organiseren er dan hier nog grote namen op afkomen of zullen die mannen dan onder elkaar zeggen beter niet naar zuid-limburg want daar zijn zoveel wedstrijden ik heb geen zin om 4 uur in de auto te gaan zitten om weer naar z'n bullshit te gaan.
Dan zul nu wel zeggen dat je dat misschien zwak zal vinden als er jongens zijn die dat doen. Het fijt is en blijft dat de mens eenmaal zo in elkaar zit en op deze manier alle strongman gevoelens voor iedere beoefenaar de glans zal gaan verliezen als deze jongens zo door gaan.

P.S. het is niet de bedoeling om iemand persoonlijk te beledigen door mijn mening hoe ging dat spreekwoord ALS JE JE NIET WILT VERBRANDEN MOET JE UIT DE KEUKEN BLIJVEN toch!!!!!!!!!!!!!

Groetjes FRANS HEUTS
.

Ik ben het helemaal met je eens. Het is nu gewoon erg moeilijk om volgend jaar een wedstrijd te organiseren en dan uberhaubt nog publiek te trekken.. Iedereen die zondag heeft staan kijken zal niet snel meer naar een wedstrijd gaan kijken.. Deelnemers zullen wegblijven etc.. Sport word hiermee gewoon kapot gemaakt.

Maar wel door Nafzger, toch ?

snap je hem ;)

Ik snap het.

Maar volgens mij staat dat dan toch los van wat wij organiseren?
Okee, het NK was dit keer totaal geen succes en op andere wedstrijden zijn er ook wat foutjes geweest, maar er zijn ook tal van verbeteringen te zien geweest op diverse wedstrijden.
Iets wat overigens ook door diverse atleten is opgemerkt.

En nogmaals wat dit keer op het NK is gebeurd, (dat velen de wagen niet weg kregen door een samenloop van diverse omstandigheden, waaronder de bestrating) mag nooit meer voorkomen.
Wij als organisatie worden hier uiteraard op afgerekend, en ik ga verder ook niemand de zwarte piet toespelen, dus ik neem hier de volledige verantwoordelijkheid dan ook op me.
Het enige dat ik nog wil zeggen hierover en dan ben ik er even klaar mee, want ook ik wil deze wedstrijd het liefst zo snel mogelijk vergeten:
Excuus aan de deelnemers namens de organisatie.

Groetjes FRANS HEUTS.

Hoi Frans!

Ik weet wel dat je je indentiteit niet wilde geheimhouden ;)
Die van mij mag ook iedereen weten...René Hamers is de naam :)

Ik denk inderdaad dat als iets misgaat tijdens een wedstrijd zoiets altijd lang blijft hangen...en dat heeft altijd een negatieve impact.
Jongens met een A-status zullen waarschijnlijk niet meer zo snel bij de Fungames meedoen. Het leuke aan de fungames is echter dat iedereen een kans krijgt en je je niet hoeft te kwalificeren...vooral beginnende krachtsporters of mensen die wedstrijdervaring willen opdoen zullen dat weten te waarderen.

Het feit dat er vrijwel iedere wedstrijd die de Fungames organiseren genoeg deelnemers meedoen, laat wel zien dat er behoefte aan is.
Een en ander zal zeker voor verbetering vatbaar zijn...maar Koekoek heeft alreeds zijn spijt betuigd en beterschap beloofd.

De toekomst zal uitwijzen hoe zich alles verder ontwikkeld...laten we maar het beste hopen, toch? :)

Ik vind het overigens sportief van Koekoek dat hij alle verantwoordelijkheid op zich neemt...hij wil niet de zwarte piet aan andere personen toeschuiven die naar mijn mening mede debet zijn aan het debacle van afgelopen zondag.

Dit was een serieuze vraag...

Okee, hier dan ook een serieus antwoord.

Het is ontstaan uit een idee om een wedstrijd te gaan organiseren met de achterliggende gedachte dat een ieder hier plezier aan zou gaan beleven, hetgeen afgelopen zondag helaas niet het geval was.
De naam is eigenlijk ook maar alleen de verenigingsnaam waaronder we de wedstrijden organiseren en ieder jaar heet onze eerste wedstrijd dan ook zo.
Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat iemand wedstrijden draait zonder dat hij/zij er plezier aan wilt beleven.
De overige wedstrijden heten dan ook gewoon sterkste...... of open......

Dat men de naam Fungames niet direct linkt aan krachtsport hoeft als een wedstrijd goed verloopt ook geen probleem te zijn.

En laten we met zijn allen het NK afgelopen zondag in Brunssum zo snel mogelijk vergeten en verder te gaan werken naar leukere en vooral betere wedstrijden.;)

ok huggybear1968,

bespreken het een en ander wel tijdens trainen.

groetjes

Terug
Naar boven