- Waardering
- 3.151
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Ja dat bedoel ik, en waarom? Omdat jij per ongeluk zijn achternaam verkeerd had, mijn god zeg waar kun je je wel niet druk om maken. En dan moeilijk lopen doen dat je niet mee mag doen, wat voor kleuter is het wel niet. Ik zie hem hier af en toe nog wel rondlezen, maar posten durft ie al lang niet meer omdat iedereen hem al uitgekotst heeft.
Ik vind het fijn dat je het voor me opneemt Strongman, dat weet ik wel te waarderen
...maar laten we dit log a.u.b. niet gebruiken om iemand persoonlijk aan te vallen.Diverse collega's waren ook naar het NK gekomen...één collega vroeg zich af hoe het toch in godsnaam mogelijk was dat een Truck van 38 Ton (bij de 2e pull) niemand kreeg getrokken en het schijnbaar kinderspel leek om een combinatie van 55 Ton wel weg te trekken. Ik zei dat e.e.a. met het wegdek te maken had...een geasfalteerde weg die bergafwaarts loopt is ietsiepietsie anders dan een plein vol oneffenheden. Ik kreeg toen de vraag, waarom er dan niet meteen werd uitgeweken naar een betere plek...ik zei dat gebeurt volgend jaar...gaan ze voor het NK naar Groningen
.

Ben ik bij jullie wel eventueel welkom als ik zou willen meedoen volgend jaar?
.