AndroidHealthClinic

NK vrachtwagentrekken (single)

Nee natuurlijk niet is alleen gemakkelijker en kan ik mijn verhaal beter toelichten.

groetjes
;)

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor ;).

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Wij groningers hebben het niet zo op limburgers uit limburg, maar ik zal alvast een goed woordje voor je doen.

Nu voel ik me ietsiepietsie :bang: toch fijn dat je een goed woordje voor me wilt doen ;)

Respect !!!

:) Hallo Allemaal,

Ook ik was zondag op het NK vrachtwagentrekken en ik ben het met Koek eens dat niet alles ging zoals het moest.
Het siert hem dat de schuld hiervoor op zich neemt.
Koek en Wiel zijn de drijvende krachten (op vrijwillige basis) achter de wedstrijden die Vereniging The Fungames organiseert en verzetten heel veel werk en doen daarnaast ook nog mee, respect en petje af !!!
Maar zoals Ted van de Parre ook al zei afgelopen zondag respect ook voor de andere 8 vrijwilligers van Vereniging The Fungames en voor de vrijwilligers die van buiten komen om belangloos mee te werken.
Oke niet alles ging zoals het moest maar deze hele jonge organisatie (bestaat nog geen jaar) zet wel wedstrijden in elkaar waar diverse "grote" jongens op af komen zoals Arno en Marco S.
Ik hoop dat het a.s zaterdag in Kerkrade op een mooie lokatie supergezellig wordt met mooi weer, veel publiek en 2 super scheidsrechters Ted van de Parre en Wout Zijlstra.
Koek en Wiel veel succes en hopelijk een goede plaats!!!!
En voor de andere vrijwilligers van de organisatie ook veel succes !!!

ene Roy Mosterd of Marcel Nafzger ?

:) Hallo Allemaal,

Ook ik was zondag op het NK vrachtwagentrekken en ik ben het met Koek eens dat niet alles ging zoals het moest.
Het siert hem dat de schuld hiervoor op zich neemt.
Koek en Wiel zijn de drijvende krachten (op vrijwillige basis) achter de wedstrijden die Vereniging The Fungames organiseert en verzetten heel veel werk en doen daarnaast ook nog mee, respect en petje af !!!
Maar zoals Ted van de Parre ook al zei afgelopen zondag respect ook voor de andere 8 vrijwilligers van Vereniging The Fungames en voor de vrijwilligers die van buiten komen om belangloos mee te werken.
Oke niet alles ging zoals het moest maar deze hele jonge organisatie (bestaat nog geen jaar) zet wel wedstrijden in elkaar waar diverse "grote" jongens op af komen zoals Arno en Marco S.
Ik hoop dat het a.s zaterdag in Kerkrade op een mooie lokatie supergezellig wordt met mooi weer, veel publiek en 2 super scheidsrechters Ted van de Parre en Wout Zijlstra.
Koek en Wiel veel succes en hopelijk een goede plaats!!!!
En voor de andere vrijwilligers van de organisatie ook veel succes !!!

Het is maar mijn bescheiden mening...maar wellicht is het beter dat de persoon die een wedstrijd organiseerd niet aan die wedstrijd zelf meedoet...hij of zij kan zich dan volledig er op richten dat alles vlekkeloos verloopt en niemand zal kunnen beweren dat er bij bepaalde uitslagen sprake is van "partijdigheid" of "belangenverstrengeling".

mooie advertentie in het regioblad PARELNIEWS pagina 10

ben je scheel of zo ?

sorry een type foutje moet zijn "parelnieuws" het is een nieuwsblad voor regio brunssum en omstreken

Ik had hier graag bij willen zijn...................

Terug
Naar boven