XXL Nutrition

NL Subs [karma]

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Heeft iemand een goede website waar je Nederlandse ondertiteling kunt halen, om samen te voegen met een Torrent die je via Vuze download voor een film?

Heb er meerdere geprobeerd en via google gezocht, maar ik kom er niet uit.

Diegene die werkt, krijgt uiteraard karma.

Nlondertitels.nl

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

.com

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

bierdopje.com

anushaar.nl

Wat nog beter is, geen torrents meer, maar nzb downloaden via een newsserver zoals eweka.nl

Dan heb je de ondertitels er al bij als je goed zoekt.

Oh ja, downloaden gaat ook veel sneller en stabieler en geen virussen

Wat nog beter is, geen torrents meer, maar nzb downloaden via een newsserver zoals eweka.nl

Dan heb je de ondertitels er al bij als je goed zoekt.

Oh ja, downloaden gaat ook veel sneller en stabieler en geen virussen

Zeker goed! Zou het is met nieuwsgroepen proberen. Big-T heeft er ergens een stickey over geschreven.

Dus eerst aanmelden bij bijvoorbeeld eweka.nl

Dan Sabnzbd downloaden en zoeken bij nzbclub

Zeker weten, voor alle series sws. Voor films zijn er niet echt goede ondertiteling sites.

DOwnload gewoon films met ondertiteling erbij dat scheelt een hoop ellende, meestal loopt de ondertiteling dan niet goed als je het appart download of je moet het geluk hebben dat het toevallig voor jou versie is maar dat is zelden het geval.

Type in google je filmtitel en voeg dan '.srt' toe. ENTER

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tip iedereen. Krijg nu NL subs op m'n computer, erg handig.

Jammere is alleen dat zodra ik het hele mapje op m'n usb zet en deze in de Xbox doe om 'm daar op af te spelen, verdwijnen de subs weer. Waarschijnlijk omdat xbox alleen het Avi bestand leest en niet het .SRT (subs) bestand.

Weet iemand hoe je de subs ''in'' de avi bestand kan verwerken?

Gewoon spotnet downloaden en lekker met nieuwsgroepen downloaden. Heb je al dat gekloot er niet bij.

Als je dan toch voor ondertitels zit te k*tten kan je altijd deze site nog proberen:
http://www.bierdopje.com/

Al zou ik altijd nieuwsgroepen gebruiken.

Download ook met nieuwsgroepen, maar aanbod in nl ondertitels is kleiner vooral als het om series gaat.
Duurt meestal ook paar dagen langer.

bierdopje.com en ondertitel.com gebruik ik altijd.

Bedankt voor de tip iedereen. Krijg nu NL subs op m'n computer, erg handig.

Jammere is alleen dat zodra ik het hele mapje op m'n usb zet en deze in de Xbox doe om 'm daar op af te spelen, verdwijnen de subs weer. Waarschijnlijk omdat xbox alleen het Avi bestand leest en niet het .SRT (subs) bestand.

Weet iemand hoe je de subs ''in'' de avi bestand kan verwerken?
Ik downloade toen voor mijn xbox altijd 'hardcoded avi' filmpjes. Toevoegen weet ik niet..

Terug
Naar boven