Ginske
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 90kg
Hey hey,
Ik had een kort vraagje over m'n pre workout booster NO shotgun.
Ik neem hem nu net geen 3 weken en is zeker de beste pre w/o shake die ik ooit geprobeerd heb.
Normaal gezien neem ik hem een kleine 2 uur na een grote maaltijd ( op advies, zou het best zijn op een lege maag) een kwartiertje later 20gr whey en nog 15 min later gaan knallen.
Nu zit ik echter met een ( practish ) probleem...
Ik kon vroeger altijd na het werk trainen, maar dat is nu gedaan, ik moet zorgen dat ik mijn training tussen 9h en 10h s'morgends kan doen..
ik sta wel goed op tijd op maar krijg s'morgends natuurlijk geen halve kilo kip door mijn keel.
nu doe ik het zo :
8u. op staan, stevig ontbijten
8:30h no shotgun
8:45 whey
9:00u trainen
Nu is dit niet te kort op elkaar?
Of cut ik het ontbijt gewoon beter ( booster op lege maag etc)
Heb ik dan wel genoeg energie??
Moet ik echt om 6u op staan, maaltijd nemen, 2uur wachten, shake drinken en gaan trainen?
enig advies zou welkom zijn
mvg
Ik had een kort vraagje over m'n pre workout booster NO shotgun.
Ik neem hem nu net geen 3 weken en is zeker de beste pre w/o shake die ik ooit geprobeerd heb.
Normaal gezien neem ik hem een kleine 2 uur na een grote maaltijd ( op advies, zou het best zijn op een lege maag) een kwartiertje later 20gr whey en nog 15 min later gaan knallen.
Nu zit ik echter met een ( practish ) probleem...
Ik kon vroeger altijd na het werk trainen, maar dat is nu gedaan, ik moet zorgen dat ik mijn training tussen 9h en 10h s'morgends kan doen..
ik sta wel goed op tijd op maar krijg s'morgends natuurlijk geen halve kilo kip door mijn keel.
nu doe ik het zo :
8u. op staan, stevig ontbijten
8:30h no shotgun
8:45 whey
9:00u trainen
Nu is dit niet te kort op elkaar?
Of cut ik het ontbijt gewoon beter ( booster op lege maag etc)
Heb ik dan wel genoeg energie??
Moet ik echt om 6u op staan, maaltijd nemen, 2uur wachten, shake drinken en gaan trainen?
enig advies zou welkom zijn
mvg

maar idd zoals retrofo zegt, kan je het alleen weten door het te proberen