AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

kan zo zijn dat je er niet op reageerd en maybe reageer je wel weer keihard op xpand energized of een ander product. drom ga ik ze gwoon allemaal een x proberen...

ik pak 2 maatscheppen.. en merk er echt niks van...?

??? vaag..

maar aan de andere kant, tblijft een creatine product toch? niet ieder lichaam doet wat met creatine.. :(

(maar volgens mij zat hier dan weer zo weinig creatine in dat dat verwaarloosbaar was?? of niet??)

klopt het dat er verschillende verpakkingen van hetzelfde produkt zijn?

wat ik weet is x pand precies het zelfde goedje als no xplode enkel zit er geen energie booster in. Ik meen dat revenge ook het zelfde is al no xplode

xpand en no xplode en die andere producs zijn niet het zelfde. het lijkt op elkaar maar de ingredienten zijn anders.... en je hebt xpand energized.. die heeft een stuk sterkere energy boost dan no xplode...

??? vaag..

maar aan de andere kant, tblijft een creatine product toch? niet ieder lichaam doet wat met creatine.. :(

(maar volgens mij zat hier dan weer zo weinig creatine in dat dat verwaarloosbaar was?? of niet??)

In NO-Xplode zit maar een heel klein beetje creatine. waar je niks van merkt maar dat is niet de reden waarom seagal er niet op reageerd.

mis dit een reden dat seagal er niet op reageerd:
Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 – 375 ml koud water
Eet niets of drink geen proteïne shake in het uur daarna.
Beperk glutamine inname tot 10 gram per dag omdat deze de werking van NO-Xplode kan verminderen.

hmm ik ben niet voor 100 % nuchter dan. Maar ik heb me laten vertellen dat dat de werking maar 5 procent onderdrukt. Glutamine is ook niet het probleem. Mischien maar eens 3 scheppen nemen. Maar dan is die pot zo leeg...

Misschien is beginnen met goed eten niet alles van dit supplement af laten hangen...

hmm ik heb nog nooit een supplement gebruikt.. dit is de eerste keer. En ik eet goed en genoeg.

Ik heb het vandaag voor het eerst echt gebruikt.. en hard gemerkt ook.. (biceps +3 kg, bankdrukken +10 kg, maar zal wel 50% placebo zijn :D )

ik heb het zo gedaan:
dag 1 (niet trainingsdag) 1 scoop.. en een uur later nog 1 scoop..
dag 2 (trainings dag) 3 scoops 1 uur voor het trainen..

Ik heb het vandaag voor het eerst echt gebruikt.. en hard gemerkt ook.. (biceps +3 kg, bankdrukken +10 kg, maar zal wel 50% placebo zijn :D )

ik heb het zo gedaan:
dag 1 (niet trainingsdag) 1 scoop.. en een uur later nog 1 scoop..
dag 2 (trainings dag) 3 scoops 1 uur voor het trainen..

waarom zou je het op niet trainings dagen gebruiken?

BTW: moet je alle NO producten op een nuchtere maag nemen?

idd ik zou het ook niet op niet trainings dagen gebruiken!

Heb gemerkt dat ik het op een nuchtere maag moet nemen,of uur voor de training zonder iets te eten..

vandaag nog een shake op.. 3 scoops gebruikt. Op nuchtere maag. Ik merkte er 0.0 iets van. Geld voor niks uitgegeven..

seagal. sommige mensen reageren sterk op no X, andere op no shotgun, andere op xpand energized...moet maar ff zoeken. ik reageerde 1st sterk op no x maar na een tijdje niet meer. ga binnekort aan e xpand energized

thanks, ik heb nu Horse Power van Ultimate Nutrition maar daar merk ik niets van :mad:
maar laat ik niet offtopic gaan

Terug
Naar boven