Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ik heb zo'n 4 weken No-Xplode gebruikt, in het begin problemen gehad met de juiste dosering te vinden. Voor mij werkte in het begin een lage dosering (1 schepje) en daarna opgevoerd naar 2 schepjes. Heb hierdoor een aantal supertrainingen gehad, flinke pomp en enorm veel energie en kracht. Maar ook een berg k*ttrainingen, concentratieproblemen, duizelig, misselijk :(
Dus voor mij geen No-Xplode meer.

word

theoretisch gezien

tijdens de training krijg je pomp
met no-explode krijg je extra pomp
pomp betekent plaatselijk hogere bloeddruk
plaatselijk hogere bloeddruk beteken: stoffen makkelijker je spieren in/moeilijker eruit
betekent tijdens het trainen: verhoogde energie door extra glucose/creatine
betekent na het trainen: verlengd herstel doordat afvalstoffen langer in de spiercellen blijft zitten

zou ik het gebruiken? nee

tijdens de training krijg ik genoeg pomp die zorgt voor extra toevoor van voedingsstoffen helemaal als ik gewoon normale CEE, whey en dextrose voor de training neem

het verschil met NO.....de pomp gaat veel sneller weg na de training...gevolg...veel sneller herstel en minder schade aan de spiercel doordat melkzuur sneller weg kan :)

hoeveel kg hebben de "gebruikers" van dit product gewonnen in hoeveel tijd dat ze het gebruikt hebben? daar lees ik vrij weinig over.. ben ik wel benieuwd naar!

Ik heb nu ook NO-Xplode aangeschaft, na 't lezen van veel positieve comments erover.

Ik ben alleen benieuwd: is het noodzakelijk om NO-Xplode in te nemen op niet trainingsdagen?.. Als ik kijk naar wat het product doet, lijkt me het een beetje onnuttig om 't op rustdagen te gebruiken.

Ik heb nu ook NO-Xplode aangeschaft, na 't lezen van veel positieve comments erover.

Ik ben alleen benieuwd: is het noodzakelijk om NO-Xplode in te nemen op niet trainingsdagen?.. Als ik kijk naar wat het product doet, lijkt me het een beetje onnuttig om 't op rustdagen te gebruiken.

onnuttig? :D

hoeveel kg hebben de "gebruikers" van dit product gewonnen in hoeveel tijd dat ze het gebruikt hebben? daar lees ik vrij weinig over.. ben ik wel benieuwd naar!

8 weke, 5 kg, spijtig dat ik ze door ziekte weer verloren ben :D, (ondertusse terug 3 ingehaalt :D.)

welke smaak zouden jullie adviseren? Ik ga het waarschijnlijk bij 1fast400.com bestellen en daar kan je kiezen uit alle smaken.

Ik moet natuurlijk wel de goede hebben. heb wel een Vendetta besteld maar kreeg daar de maagkrachten van.

welke smaak zouden jullie adviseren? Ik ga het waarschijnlijk bij 1fast400.com bestellen en daar kan je kiezen uit alle smaken.

Ik moet natuurlijk wel de goede hebben. heb wel een Vendetta besteld maar kreeg daar de maagkrachten van.

Maagkrachten? :D

misschien belachelijke vraag , maar 1 scoop hoeveel koffielepels ( of eetlepels) is dat ? op de doos stond 40g dachtek , maar ja ik weet niet wat een lepel kan bevatten ...

Ey, ik heb ook een pot bestelt maar wanneer kan ik het, het beste innemen. Ik werk altijd tot 6 uur ga dan meteen eten en ga dan om kwart over 7 trainen.... Kan ik het dan beter voor of na het eten nemen?

Ey, ik heb ook een pot bestelt maar wanneer kan ik het, het beste innemen. Ik werk altijd tot 6 uur ga dan meteen eten en ga dan om kwart over 7 trainen.... Kan ik het dan beter voor of na het eten nemen?

je kunt beter wat later gaan trainen, je moet t op een "relatief" nuchtere maag nemen.

Ja dat komt alleen beetje slecht uit want meestal word ik al weggejaagd uit de sportschool omdat ze gaan sluiten... Ik kijk wel wat beter werkt..

Ja zit ik ook aan te denken, train nu al bijna 2jaar bij de zelfde word ook een beetje saai... Dan ga ik dat wel doen!

Kan je hier eigenlijk een staal van bestellen? Ben bijna door een pot energized xpand bezig waar ik niks van voel dus heb weinig zin voor nog is zoveel geld weg te smijten. En no-xplode is dan nog duurder.

Vandaag even getest, pomp was inderdaad beter..
Maar trillende handen, en zenuwachtig zijn wel de nadelen!!Niet echt een product dat ik zou kopen...

Grtz

aardig geak spul eerst 3 nachten lag ik gewoon wakker met 1 scoop.
trainen ook als een gek.
maar wat ik wel merkte was dat mijn lichaam aan de NO spullen ging wennen hier door had ik na week 4 niet meer egt die drift om te trainen dus ff wat meer scheppen nemen alleen dan zit je zo door je potje heen .
overgens wel veel kracht door die creatine op gebouwt en behouden.
grtzzz dennis

Terug
Naar boven