MuscleMeat

No-Xplode + Eiwitshake

Strand

Advanced Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m87
Massa
83kg
Hallo allemaal!

Ik wil No-Xplode gaan gebruiken. Nu lees ik op de bodyenfitshop site dat je na inname van No-Xplode binnen een uur geen eiwitshake mag innemen. Dus mijn vraag is, hoe ga ik dat combineren?
Bijv. Eerst een eiwitshake en dan 5 min. later No-Xplode.

..Is er btw een goede vervanger voor No-Xplode? Vind het nogal prijzig.

Alvast bedankt!:thumb:

Ik verneem zelf een mindere werking van de NO met inname van whey. Je kunt ook tegelijk met BCAA's nemen, dan werkt het wel goed. Maar je kunt ook een uur voor je training whey nemen en kwartier voor je training de NO.

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik het goed begrijp kan beter de whey schrappen en overgaan op een combi van No-Xplode en BCAA's ?

Dit is omdat de werking minder is als je no xplode niet op nuchtere maag pakt. Waarom zou je een shake pakken voor de training? Gewoon weglaten en xplode pakken.

Na de training gewoon meteen je shaky pakken, geen probleem.

Er zijn genoeg andere NO producten, al zitten de meeste rond dezelfde prijs.

Ik train s'ochtends omdat ik s'avonds meestal werk.
Dus als ik enkel in de ochtend alleen No-Xplode pak word dat niet een beetje riskant om niks te eten i.v.m. eventueel out gaan.
En No-Xplode hoef ik dus maar 1x per dag te gebruiken alleen voor het trainen?

Dan is het k*t idd, sta dan iets eerder op, en pak meteen een whey met water, mis wat snelle carbs erbij.
wacht dan ff, ga je dingen doen die je normaal doet, zooi bij elkaar pakke of weet ik veel wat jij doet. En pak dan je no xplode, dan kan je whey wat oplossen en de carbs, omdat het smorgens is gebeurd dat snel, en omdat je het met water pakt gaat het sneller.

Thnx voor de tip! Snelle carbs is dat o.a. witbrood ??

Ik gebruik nu ook no-xplode.

ik doe 45 min voor training innemen.

en dan direct na de training me eiwitshake.

Heb vandaag No Xplode gehaald, ga het morgen voor het eerst gebruiken. Doe eerst een eiwitshake en wat lichtverteerbaar voedsel en 3 kwartier/uurtje later gaat de No Xplode erin. Ben benieuwd hoe het gaat morgen

You will feel the pump!! Try it on your armsday! :D

Hehe! Komt goed uit, morgen rug én biceps :D

Vanochtend No Xplode geprobeerd. Het trainen ging net zo als anders. Maarrr lag gisteren 2uur in me nest met behoorlijk wat bier in me pens dus de No Xplode heeft goed werk verricht in mijn ogen.

Ik heb vanochtend 9uur 4 bruine broodjes + eiwitshake genomen en daarna een klein uurtje hard gelopen. Een kwartier voor m'n training de No Xplode genomen anderhalve scoop (erg smerig) en na m'n training een eiwitshake.

Nu nog even een vraagje. Hoeveel scoops moet ik de volgende trainingsdag nemen, gewoon 2 scoops voor het trainen?

Kwestie van uitproberen de een krijgt al een super pomp met 1-2 scoops, en anderen (o.a. ik) merken nog niet veel na 3 scoops.

Terug
Naar boven