Fitness Seller

No-Xplode of Xpand: welke zou jij kiezen??

  • Topic starter Bizar
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 3K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Kerel nee ff serieus? meen je dat nou man ???

Ik heb namelijk nog noooit zo lekker te zuipe gehad.
Nog beter dan cola (ok nu overdrijf ik).. maar serieus echt lekker, snoep smaakje zit eraan. Ik had blauw kleurig.. jij?

jah het smaakt best lkkr vergeleken met mijn shake die ik na de training neem:P
heb zoon paars kleurtje, grape smaak :thumbs:
 
Kerel nee ff serieus? meen je dat nou man ???

Ik heb namelijk nog noooit zo lekker te zuipe gehad.
Nog beter dan cola (ok nu overdrijf ik).. maar serieus echt lekker, snoep smaakje zit eraan. Ik had blauw kleurig.. jij?

eeh ja blauw ja brr kriebels lopen me nog over mijn rug als ik er aan denk.
wel jammer want ik vond die pomps wel leuk
 
Ooohja , is dat zo? ;)

En wie ben jij om dat te zeggen? Je weet dat je invloed heb op veel mensen die dit lezen hè.. Je moet wel beter weten.

Je groeit wel degelijk met No-Xplode.

De BSN No X-plde pompt de spieren vol met stikstof, creatine, en andere groeibevorderende stoffen.
Je krijgt daardoor zeker wel mee spiermassa, niet alleen door de voeding dat sneller word opgenomen .. maar ook in je workouts die je veel effectiever kan uitvoeren.

NO-Xplode bevat een speciaal complex van ingrediënten die spieropbouwende stoffen zoals creatine, proteïne en koolhydraten de spiercellen intrekken en daar ook vasthouden. Dit vergroot direct de pomp, geeft je lichaam voeding voor de trainingen, vertraagt de opbouw van melkzuur, vervangt verbruikte elektrolyten, verhoogt het uithoudingsvermogen en verzadigt je spiercellen met spieropbouwende stoffen.
Jij zou beter moeten weten en niet de beweringen van de fabrikanten als zoete koek moeten slikken. Laat mij eens 1 onderzoek zien dat jouw beweringen bevestigt.

Zo'n positief effect heeft de pomp namelijk niet, het belemmert eerder de toevoer van bouwstoffen. Daar is wel onderzoek naar gedaan, wat ik hier niet ga posten, gebruik de search eens.
 
gebruik de search eens.

Zo simpel kom je er bij mij niet vanaf jongeman :p

Zo easy: "Gebruik de search".. zelfde als , ga maar Google'n.
Jezus man, jij reageert zo vaag nu, mag je t ook mooi afmaken met de puntje op de I.

Anders moet je ook niet zo reageren. Maak je verhaal dan compleet af.

Er is volgens jou onderzoek na gedaan, dat Xplode (dat juist bedoeld is om toevoer te leveren naar spieren) , juist toevoer belemmerd. Knap onderzoekje.. Laat maar eens zien.
Over Xplode hè, geen ander huis-tuin-creatine.

Succes.
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementenverkiezingen-2006-a-79879/


ik gebruik niet van dit soort spul....misschien in de toekomst als ik geld over heb.

gebruik nu alleen dingen waarvan ik cker weet dat het goede meerwaarde heeft.

multivit
whey
kre-alkalyn [creatine]
visolie caps
lijnzaadolie

anders kan ik gelijk wel aan de tribulis,no-xplode,nitrix,gakic,testo-sting etc etc klinken allemaal wel erg goed maar ik wacht er nog lekker mee
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementenverkiezingen-2006-a-79879/


ik gebruik niet van dit soort spul....misschien in de toekomst als ik geld over heb.

gebruik nu alleen dingen waarvan ik cker weet dat het goede meerwaarde heeft.

multivit
whey
kre-alkalyn [creatine]
visolie caps
lijnzaadolie

anders kan ik gelijk wel aan de tribulis,no-xplode,nitrix,gakic,testo-sting etc etc klinken allemaal wel erg goed maar ik wacht er nog lekker mee


Gelijk heb je in zoverre, dat je meer zekerheid voelt bij Whey's enzo.

Als je ooit aan de Tribulus gaat, koop niet! Ik zou gaan voor Tribosten of Triboost. Totaal niet te vergelijken eigenlijk, t is wel in het categorie maar vele malen sterker! Sterkste natural testo verhogers.

Ik merk zelf ook het verschil tussen de regular tribulus en de Triboost.
 
Gelijk heb je in zoverre, dat je meer zekerheid voelt bij Whey's enzo.

Als je ooit aan de Tribulus gaat, koop niet! Ik zou gaan voor Tribosten of Triboost. Totaal niet te vergelijken eigenlijk, t is wel in het categorie maar vele malen sterker! Sterkste natural testo verhogers.

Ik merk zelf ook het verschil tussen de regular tribulus en de Triboost.

klopt. mijn voorkeur zou ook uitgaan van de door jou genoemde.
ben het nog cker van plan te gebruiken,maar aangezien ik pas sinds een jaar echt ben gaan nadenken over mijn schema en sinds 2 maanden een voedingsschema heb wil ik met die supplemten die ik verder noemde nog even wachtten om later als ik een tijd gewoon een goed voedings en trainingsschema heb te kijken wat de effecten van die dingen op mij hebben
 
die gasten praten maar wat. doe eens een research naar L-Norvaline dan
 
Zo simpel kom je er bij mij niet vanaf jongeman :p

Zo easy: "Gebruik de search".. zelfde als , ga maar Google'n.
Jezus man, jij reageert zo vaag nu, mag je t ook mooi afmaken met de puntje op de I.

Anders moet je ook niet zo reageren. Maak je verhaal dan compleet af.

Lees eerst dit maar eens door:
Capillary growth in relation to blood flow and performance in overloaded rat skeletal muscle -- Egginton et al. 85 (6): 2025 -- Journal of Applied Physiology

En dit:
Vasodilatory mechanisms in contracting skeletal muscle -- Clifford and Hellsten 97 (1): 393 -- Journal of Applied Physiology

Daarna praten we verder.
Er is volgens jou onderzoek na gedaan, dat Xplode (dat juist bedoeld is om toevoer te leveren naar spieren) , juist toevoer belemmerd. Knap onderzoekje.. Laat maar eens zien.
Over Xplode hè, geen ander huis-tuin-creatine.

Succes.
Waar heb ik dat beweerd?
Begrijpend Lezen
Gelijk heb je in zoverre, dat je meer zekerheid voelt bij Whey's enzo.

Als je ooit aan de Tribulus gaat, koop niet! Ik zou gaan voor Tribosten of Triboost. Totaal niet te vergelijken eigenlijk, t is wel in het categorie maar vele malen sterker! Sterkste natural testo verhogers.

Ik merk zelf ook het verschil tussen de regular tribulus en de Triboost.
Werk je voor een supplementenbedrijf oid? Van dit spul is namelijk nooit bewezen dat het ook maar enige positieve invloed heeft op de toename van spiermassa. En nu mag jij met bewijs aan komen dat het wel werkt.
 
Capillary growth in relation to blood flow and performance in overloaded rat skeletal muscle -- Egginton et al. 85 (6): 2025 -- Journal of Applied Physiology

Vasodilatory mechanisms in contracting skeletal muscle -- Clifford and Hellsten 97 (1): 393 -- Journal of Applied Physiology

volgens mij is dit onzin.
Je zegt dat no xplode geen goed supplement is hoe kan t dan dat er zoveel positieve reacties over zijn. Ik denk ongeveer 90% of meer van de mensen die t geprobeerd hebben zijn er tevreden over. hmm:cool:
 
Capillary growth in relation to blood flow and performance in overloaded rat skeletal muscle -- Egginton et al. 85 (6): 2025 -- Journal of Applied Physiology

Vasodilatory mechanisms in contracting skeletal muscle -- Clifford and Hellsten 97 (1): 393 -- Journal of Applied Physiology

volgens mij is dit onzin.
Je zegt dat no xplode geen goed supplement is hoe kan t dan dat er zoveel positieve reacties over zijn. Ik denk ongeveer 90% of meer van de mensen die t geprobeerd hebben zijn er tevreden over. hmm:cool:

Je hoeft het niet te geloven.
Als je dan zelfs gedegen onderzoek niet vertrouwt, wat dan nog wel.

En nee, niet 90% is positief. Lees wat meer ervaringen hier op het board en je zult zien dat je de 50% nog niet eens haalt.

Ik kom hier niet om mijn gelijk te halen, maar IMO kun je je geld beter uitgeven aan andere dingen.
 
Blacky,

Kom jij maar met bewijzen dat het niet werkt, net zo kinderachtig.
Het interesseert me nieteens meer wat jij vind of wat jij denkt.. gebruik het maar niet ok? Blijf maar lekker bij de piepertjes en ertjes, en daarna buiten spelen met je schildje.

En dan gebruik ik het allemaal gewoon wel.. gooi ik volgens jou mijn centen weg, prima toch. Ze maken het tenslotte allemaal voor niks, het werkt ook allemaal voor geen meter. Daarom gebruik ik het juist.

Later.
 
Blacky,

Kom jij maar met bewijzen dat het niet werkt, net zo kinderachtig.
Het interesseert me nieteens meer wat jij vind of wat jij denkt.. gebruik het maar niet ok? Blijf maar lekker bij de piepertjes en ertjes, en daarna buiten spelen met je schildje.

En dan gebruik ik het allemaal gewoon wel.. gooi ik volgens jou mijn centen weg, prima toch. Ze maken het tenslotte allemaal voor niks, het werkt ook allemaal voor geen meter. Daarom gebruik ik het juist.

Later.

Jammer dat zo off-topic reageert. Van een inhoudelijke discussie ga je naar een persoonlijke aanval, blijkbaar omdat je op inhoudelijk vlak weinig zinnigs te melden hebt en jezelf dus gewonnen moet geven. Getuigt niet van veel integriteit kerel.
 
Jammer dat zo off-topic reageert. Van een inhoudelijke discussie ga je naar een persoonlijke aanval, blijkbaar omdat je op inhoudelijk vlak weinig zinnigs te melden hebt en jezelf dus gewonnen moet geven. Getuigt niet van veel integriteit kerel.

Doe jij nu net zo. Kom maar eens met goede feiten inplaats van ons het uit laten zoeken. Jij komt toch met je verhaaltjes.
Moet je vooral bij mij doen, ik heb mijn informatie.. jij jouwe. Als je 't op een search-manier wilt delen, is dat jouw werkwijze, NIET de mijne! :cool:
 
Doe jij nu net zo. Kom maar eens met goede feiten inplaats van ons het uit laten zoeken. Jij komt toch met je verhaaltjes.
Moet je vooral bij mij doen, ik heb mijn informatie.. jij jouwe. Als je 't op een search-manier wilt delen, is dat jouw werkwijze, NIET de mijne! :cool:

Probeer eens op die linkjes te klikken die ik gepost heb :rolleyes:
Ik heb trouwens nog verdacht weinig betrouwbare informatie van jouw kant gezien.
 
Probeer eens op die linkjes te klikken die ik gepost heb :rolleyes:
Ik heb trouwens nog verdacht weinig betrouwbare informatie van jouw kant gezien.

BSN labs hebben onderzoeken genoeg gedaan en staan bekend om goed kwaliteit. Ik heb nu enkele malen ervaring met No-Xplode en het werkt uitermate goed!

Jij mag het tegendeel bewijzen tegen BSN, succes ermee. Ik zei nog, kom jij maar eens met harde feiten. Ik hoef BSN niet te verdedigen, het zijn feiten die vastliggen.

Als jij het niet wil geloven en/of gebruiken moet jij weten, ik wel.. ik wil die extra pomp en extra waarden (die geen enkel ander creatine zo HOOG kan bieden als No-Xplode..). Tuurlijk komen andere crea redelijk in de buurt, maar ik ben uiterst tevreden met deze No-Xplode.

Jij valt aan, kom jij maar met harde feiten en bewijzen.. Het ons uit laten zoeken heeft geen zin, want wij concluderen dan nog geen harde feiten, maar meer meningen of vermoedelijkheden.
 
Back
Naar boven