MuscleMeat

No- xplode.. twijfels

turkispumpin

Novice
Waardering
0
Hoi, ik fitness zo wat al bijna 4 maanden
En ga minimaal 2 keer per week naar mijn sportcentrum toe om te fitnessen natuurlijk.
sinds ik aan het fitnessen ben ben ik ongeveer 7 kilo aangekomen, best netjes vind ik ook een best goed lichaam aan het opbouwen..

Alleen een vriend van me die is no - xplode aan het gebruiken en die kan maar door en door gaan wanneer we aan het fitnessen zijn..

Nu ben ik van plan om het met mijn volgende trainingsday het ook te gaan gebruiken

Alleen heb ik nog een paar vraagjes aan jullie.

Heeft creatine nadelen?
Wanneer je het niet meer gebruikt zak je dan weer meteen af naar het begin progresie van toen je het nog niet gebruikte..?

Of zeg je gewoon proberen kan geen kwaad en je merkt van zelf wel of het goed voor je is of niet?

hey

ik ben net klaar met No-Explode maar vond de werking minder worden en werd gewoon moe bij 3,5 schep maar je kan het proberen toch.

Probeer het uit. Ik vind het marketing-crap.

ik vind het ook k*t

Ik ben er ook klaar mee. Twee weken geleden voor het laatst gebruikt en nog lichtelijke darmprobelemen eraan over gehouden die ik met andere voedingssupps nooit had. NO-XPLODE komt er bij mij nooit meer in. Had verder nog nooit een pre-workout supp gebruikt, en ben bang het met deze ervaring ook nooit meer met een ander merk uit te proberen.

Ennu... bij mij werking 0,0 misschien zelfs wel -25% door het getril wegens overdosis caffeine wat erin zit.

Dus ik ben weer terug bij de basis: kop koffie, dextrose en glutamine voor de training en ruim een uur daarvoor een goede koolhydratenmaaltijd. Beats everything imho.

• Topic Starter Topic Starter
Damn kga het vanavond uit proberen, ik hoop dat het wat wordt zo niet weg 60 euro.. :OxD

60 euro...?
Je had hem voor 44 euro kunnen krijgen bij B&F en XXL:roflol:

Als je creatine wilt gebruiken moet je een simpel creatinemonohydraat nemen, geen NO-explode. NO-explode is meer een booster, het fokte mij behoorlijk op voor de training dus als zodanig werkt het goed, maar het is geen creatine...

Als je creatine wilt gebruiken moet je een simpel creatinemonohydraat nemen, geen NO-explode. NO-explode is meer een booster, het fokte mij behoorlijk op voor de training dus als zodanig werkt het goed, maar het is geen creatine...
Er zit wel degelijk creatine in, al is het niet veel:
Modified Glucose Polymers (Maltodextrin), Di-Creatine Malate, Trimethylglycine, Creatine Ethyl Ester -Beta-Alanine Dual Action Composite (CarnoSyn®), Sodium Bicarbonate, Sodium Creatine Phosphate Matrix, Creatinol-O-Phosphate-Malic Acid Interfusion, Glycocyamine, Guanidino Proplonic Acid, Cinnulin PF® (Aqueous Cinnamon Extract) (Bark), Ketoisocaproate Potassium, Creatine ABB (Creatine Alpha-Amino-N-Butyrate)
De eerste training die ik met dat spul deed, zal ik niet meer vergeten, werd gewoon gek van mezelf en wou maar doorknallen.
Sindsdien werd dat gevoel alsmaar minder, en kreeg ik last van diarrhea.

Beter koop je Superpump of SuperCharge.

Er zit wel degelijk creatine in, al is het niet veel:

Klopt, ik zou het alleen niet als creatine gebruiken. Dat wil ik ermee zeggen. Zou het gewoon combineren met een "zuivere" creatine. Doe ik ook en werkt prima.

En die afnemende werking heb ik trouwens ook. De eerste keer was echt bizar, nu is het een heel stuk minder. Denk in ieder geval dat je een leuke training krijgt vanavond met dat spul :p.

Klopt, ik zou het alleen niet als creatine gebruiken. Dat wil ik ermee zeggen. Zou het gewoon combineren met een "zuivere" creatine. Doe ik ook en werkt prima.

En die afnemende werking heb ik trouwens ook. De eerste keer was echt bizar, nu is het een heel stuk minder. Denk in ieder geval dat je een leuke training krijgt vanavond met dat spul :p.
Yep, of een hele goede training of een hele slechte, er is geen middenweg.:D

Monohydraat. Doe niet te moeilijk, kost je alleen bakken met geld.

Nee Monohydraat. Denk dat ik je verkeerd heb begrepen....
NO-explode is ietsie prijziger...

Nee Monohydraat. Denk dat ik je verkeerd heb begrepen....
NO-explode is ietsie prijziger...

Monohydraat is het goedkoopste inderdaad, toevallig bij XXL gekocht? Daar kost een pot ook €18-, meen ik. Ik gebruik hem het hele jaar.

Creatines worden vaak zogenaamd verbetert. Creatine staat nu eenmaal bekend als een van de weinige echt werkende supplementen, logisch dat commerciele bedrijven dit compleet uit willen melken. Hoeveel verschillende varianten zijn er wel niet op de markt ( geweest). Hier en daar een kleine wijziging aan het product en het werkt ineens 10 x beter, right... Uiteindelijk kom je toch weer terecht bij het oerproduct: Mono. Voor diegene die liever in mooie reclames geloven, koop snel een pot! Is goed voor de economie! :D

Terug
Naar boven