Fitness Seller

NO Xplode

killerbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Ik heb gister met 3 scoops no xplode getraind en voelde er niet zo heel veel van. ik heb de shake met 350 ml water gemaakt.maar wat me opviel is dat het best hard schuimt (heb niet geschud alleen geroerd) moet ik wachten tot dit schuim helemaal weg is voor een beter effect of heeft dit er niks mee te maken?

Alvast bedankt!:cool:

Gebruik
Op trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 ? 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen prote?ne shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

Niet trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 1 maatschep met 125 tot 250 ml water of drank naar keuze. Eet niets of drink geen prote?ne shake in het uur daarna.

Neem op slaapproblemen te voorkomen geen dosering binnen 4 uur voor het slapen gaan. Beperk glutamine inname tot 10 gram per dag omdat deze de werking van NO-Xplode kan verminderen. Ook het gebruik van efedrine bevattende producten kan de werking van NO-Xplode verminderen. Neem voor maximale effecten van NO-Xplode elke dag een dosering, drink minimaal 3,5 liter water per dag en volg een dieet met veel eiwitten en goede voeding.

Misschien nam je het niet op een lege maag?

• Topic Starter Topic Starter
19:00 klaar met eten
19:30 shake genomen
20:00 gaan trainen

Of moet ik nog meer tijd tussen mn eten en de shake nemen (word wel lastig)

meer tijd, ligt aan je stofwisseling, ik doe een uurtje er tussen.
ook goed gedurende de dag drinken, ook tijdens je training!

je kan het beste niet roeren, als je de kraan in je schuimbeker zet lost het haast vanzelf op. drink zelf altijd het schuim wel op met beetje extra water

1uur liefst anderhalf uur later dan je laatste maaltijd innemen. Dan voel je die 3 scoops zeker!

Je voelt het wel maar veel reacties zijn imo wat overdreven. Het is niet alsof je 100mg ephedrine weg hakt ofzo. Het werkt, maar zo stomen als sommige zeggen doe ik er ook echt niet van.

• Like
Waarderingen: Loo
Je voelt het wel maar veel reacties zijn imo wat overdreven. Het is niet alsof je 100mg ephedrine weg hakt ofzo. Het werkt, maar zo stomen als sommige zeggen doe ik er ook echt niet van.

Ik heb hiervoor(tijdje terug al) Crack! gehad en dat is volgens mij sterker dan no xplode. misschien heb ik de gedachten dat hetzelfde is als crack! kwa werking

Beiden een pre-workout inderdaad.

kickje

Misschien zit het een beetje tussen de oortjes [Afbeelding niet meer beschikbaar],

anyway. Heb je een tijdje uit elkaar gebruikt. Nog iets ertussen waardoor gewenning op kan treden>?

Ik heb gister met 3 scoops no xplode getraind en voelde er niet zo heel veel van. ik heb de shake met 350 ml water gemaakt.maar wat me opviel is dat het best hard schuimt (heb niet geschud alleen geroerd) moet ik wachten tot dit schuim helemaal weg is voor een beter effect of heeft dit er niks mee te maken?

Alvast bedankt!:cool:

3 scoops no xplode :eek: dan zo je toch wel wat moeten merken.

Ja zeker, zo vlak na het eten doen 3 scoops bij mij ook weinig.

Ik deed het ook weleens na 3 kwartier en voelde de 2 scoops wel redelijk. Maar doe er een uur ander half uur tussen dan merk je het echt wel.

het werkt altijd beter op een nuchter maag , dan komen de stoffen uit de pre workout in 1 stoot in je bloed.. anders mengt het zich met het voedsel in je maag en kan het wel uren duren voor het opgenomen is.

Vanavond weer getraind met xplode

19:00 klaar met eten
20:00 shake genomen
20:30 trainen

2,5 scoop en merk er nu weer geen reet van. Volgens mij werkt het bij mij gewoon niet.

Ik voelde ook maar na een 1.5week a 2 weken dat megagrow werkte hoor :) en echt veel voelen doeje dat zoiezo niet :)
Maar vriend van me had tzelfde voor als jij. Volgens mij haal je beter MEGAGROW vn Xxlnutr. zeer goed product ;)

Terug
Naar boven