AndroidHealthClinic

NO Xplode

Wat is dit nu weer voor onzin :o
K dit persoon hoeven we ook niet meer serieus te nemen !

inderdaad seg :roflol:

Bij mij deed Crack geen ruk meer na 2 gebruikt te hebben. Zelfs 4 dikke scoops niet.
NOxplode blijf ik nog het lekkerste op gaan. 2 scoops en na 10min moet en zal ik beginnen.

Waarom "Crack" en niet NoXplode ?
als je toch wat met je geld moet , doe het dan goed :cool:

Heb No-Xplod al eens gebruikt dus ben benieuwd of ik harder ga op Crack.
Een mooie stack zou anders wel No-Xplod i.c.m. Cell-mass zijn.

Twijfel, twijfel, twijfel haha:cool:

Ik ben heel gevoelig voor dit spul. Ik ging van een halve scoop extreem stuiteren. Merkte meteen dat dit spul niks voor mij was, werd er misselijk van. Ging me alleen maar slecht voelen en daardoor presteerde ik stukken minder op deze zooi.

Heb No-Xplod al eens gebruikt dus ben benieuwd of ik harder ga op Crack.
Een mooie stack zou anders wel No-Xplod i.c.m. Cell-mass zijn.

Twijfel, twijfel, twijfel haha:cool:
Aaa ik snap u'm.. ik lul nu eigenlijk ook uit mij nek :o want wie weet werkt "CRACK" bij jou prima !
zou zeggen probeer het is :)

Van No-Xplode heb ik tot nu toe wel altijd het meest gemerkt en trainde daar echt lekker op.

Heb trouwens ook wel eens Nano Vapor en Vendetta geprobeerd maar dat sloeg totaal niet aan bij mij.

Train nu zonder ook lekker maar af en toe wat supps moet kunnen:)

ik vond beiden t*ring lekker.

Maar waar ik het lekkerst op ging was door het te combineren. 1schepje no-xplode met een schepje crack :lick:

Zijn er ook mensen die het nemen voor hun cario of misschien zelfs voor hun wedstrijd.. In mij geval voetbal??

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er ook mensen die het nemen voor hun cario of misschien zelfs voor hun wedstrijd.. In mij geval voetbal??

Je zou het in principe wel voor je voetbal wedstrijd kunnen nemen zit je lekker vol energie.

En ik blijf erbij no xplode is niks voor mij ik ga beter op Crack!

Je zou het in principe wel voor je voetbal wedstrijd kunnen nemen zit je lekker vol energie.

En ik blijf erbij no xplode is niks voor mij ik ga beter op Crack!

Ja zo is het bij mij ook,vandaag ook weer lekker getraind met crack.
Ik krijg er echt wel altijd een dikke pomp van en veel energie,en ben bezig met x-factor advanced.

no-xplode werkt.

einde discussie.

Wat als ik een scoop UnleashV.2 en een scoop NO-Xplode bij elkaar mik? Wil het wel eens proberen. NO voor de focus, Unleash voor de pomp :)

Gebruik
Op trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 ? 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen prote?ne shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

Niet trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 1 maatschep met 125 tot 250 ml water of drank naar keuze. Eet niets of drink geen prote?ne shake in het uur daarna.

Neem op slaapproblemen te voorkomen geen dosering binnen 4 uur voor het slapen gaan. Beperk glutamine inname tot 10 gram per dag omdat deze de werking van NO-Xplode kan verminderen. Ook het gebruik van efedrine bevattende producten kan de werking van NO-Xplode verminderen. Neem voor maximale effecten van NO-Xplode elke dag een dosering, drink minimaal 3,5 liter water per dag en volg een dieet met veel eiwitten en goede voeding.

==================
Hier word gesproken over een nuchtere maag... Maar aan de andere kant, 30 tot 45 minuten voor de training?
Het spreekt elkaar ietwat tegen, of ik moet me vergissen. Ik train meestal na 18:00, maar heb dan wel een maaltijd op. Wanneer word je maagtoestand dan als nuchter gezien?

Iemand hierop een uitleg?

Je kunt ook een uur voor de training de booster pakken, wachten tot het inkickt (kwartiertje?) en dan eten. Dan is het ook opgenomen ;)

Heb vandaag keer No Xplode geprobeerd (drie kwart voor de training gepakt, drie uur ervoor niet gegeten en pas na de training gegeten). Ik voelde er niets van. Was zelfs al stuk voor men training er op zat. Zwaar teleurgesteld...:mad:

Ik gebruik het al sinds ik op dit onderwerp gereageerd heb, het werkt!
Na +/- 40 minuten lijkt het net of je een oppepper krijgt, daarna pompen en tijdens het trainen zelf valt op hoe de boel mooi opzet.
Helaas zakt het na het trainen snel af, maar dat terzijde. Goed onderhouden, eten en rusten scheelt ook denk

1,5 uur tussen de maaltijd en shake en gaan als de brandweer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven