EazyAlex
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond weer getraind met xplode
19:00 klaar met eten
20:00 shake genomen
20:30 trainen
2,5 scoop en merk er nu weer geen reet van. Volgens mij werkt het bij mij gewoon niet.

Hetzelfde hier,Crack is de shit!Ik heb met Crack! wel hele goeie resultaten maar het lijkt wel of no xplode gewoon weinig tot niks met mij doet.

Dat kan je niet zo zeggen , dit verschilt per persoon !Vind NO xplode sowieso maar k*t,Crack is veel heftiger pak dat maar eens 3 maatscheppen van dat zul je zeker voelen dan ga je echt hard ik zelf reageerde ook slecht op NO xplode.
mmmm had zelf al goede ervaringen met NO-xplod maar ga toch ook maar eens Crack proberen.
Zo te lezen doet Crack zijn werk goed![]()

Dat kan je niet zo zeggen , dit verschilt per persoon !
ik test graag subs en niet elke Pre Workout reageerd hetzelfde...
De een vind CRACK het beste, ik TraceXtreme..
Wat is dit nu weer voor onzinNou bij crack is dat toch een heel ander verhaal,crack werkt zeker bij iedereen of je het wil of niet het zit niet tussen je oren zoals bij no xplode of die andere geld klopper produktjes.
Vergelijk de ingrediënten van crack met die van no xplode,Crack werkt ook beter omdat het veel beter word opgenomen door je lichaam,als je het opdrinkt voel je het al opkomen na 15 min na 30 min werkt het vol gas niet zoals bij no xplode pas na 45/60 min als het dan uberhaupt werkt haha.
En die mensen die zeggen dat crack niet werkt liegen gewoon ze zeggen er dan wel meestal bij dat ze zich misselijk voelden,niet konden slapen etc. dat is gewoon een teken dat het te sterk voor hun was of dat ze het niet goed gedoseerd hebben.Maar staat ook op de verpakking dat het niks voor wankers is.