Fitness Seller

Nog een eiwittopic...

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Waarom maak je dan een miljoen onzinnige topics aan?
En waarom vraag je dan over voedseltiming etc?
En waarom neem je überhaupt dan supps?
Een miljoen, wat dacht je van een miljard.

Ik wist trouwens niet dat supps en/of een optimaal voedingsschema alleen voor profs waren. Of mensen die ambiëren om sterkste man van Nederland te worden.

Volgens mij ben je op je (kleine, door steroides verschrompelde) pikkie getrapt omdat ik niet genoeg 'respect' toon voor een user(24 jarige snotneus) met leuke stats en een hoop posts. Maar feit is gewoon dat ik mensen niet respecteer die het gevoel hebben andere tekortkomingen te moeten compenseren met een grote biceps en een hoop massa.

Je bent niet stoer, maakt niet uit wat je gewicht, vetpercentage of spiermassa is. Intellectueel ben je vrij weinig waard.

Nee, gaat bij jou beter.

Ik wist trouwens niet dat supps en/of een optimaal voedingsschema alleen voor profs waren. Of mensen die ambiëren om sterkste man van Nederland te worden.

Volgens mij ben je op je (kleine, door steroides verschrompelde) pikkie getrapt omdat ik niet genoeg 'respect' toon voor een user(24 jarige snotneus) met leuke stats en een hoop posts. Maar feit is gewoon dat ik mensen niet respecteer die het gevoel hebben andere tekortkomingen te moeten compenseren met een grote biceps en een hoop massa.

Je bent niet stoer, maakt niet uit wat je gewicht, vetpercentage of spiermassa is. Intellectueel ben je vrij weinig waard.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

BCAA nemen als je fasted traint (IF), anders heb je aan je voeding wel genoeg.

Eiwit in de bulk 1,5/2 gram per LBM.

Eiwit in cut 2,5/3 gram per LBM

Kippenvleugeltjes kan je gewoon eten, mits de rest van je voeding (vetten) goed in verhouding zijn.

Je zegt dat je een bierpens hebt, dan denk ik dat je LBM zo rond de 65 zit, dus dat betekent dat je op 100 gram eiwit zou kunnen groeien in de bulk.

'Amateurtrainert heeft nog geen vrienden gemaakt'

Verwonderlijk :roflol:

2-3g eiwit x je lichaamsgewicht
1g vet x je lichaamsgewicht
de rest aanvullen met koolhydraten

By the way, die bierbuik zal je alleen maar verliezen als je gaat cutten, dus minder eten;)

Inderdaad, waarom dan?

Maar ook al zouden vleugels iets minder nutritional zijn dan kippenborst/filet, je moet ook af en toe iets eten dat je lekker vindt.

Iedere dag droge kip pas ik voor. Ik ben niet aan het trainen voor sterkste man van Nederland. ;)

1 (kleine) vleugel bevat +/- 5,4 gram vet. En je hebt quasi niks binnen....10 kippevleugels is een bierhapje.... Ik hou ook van vleugels & levertjes. Dat is voor de cheat-day.

Inderdaad, waarom dan?

Maar ook al zouden vleugels iets minder nutritional zijn dan kippenborst/filet, je moet ook af en toe iets eten dat je lekker vindt.

Iedere dag droge kip pas ik voor. Ik ben niet aan het trainen voor sterkste man van Nederland. ;)

Die eten niet elke dag droge kip maar juist kippenvleugels:P

Waarom maak je dan een miljoen onzinnige topics aan?
En waarom vraag je dan over voedseltiming etc?
En waarom neem je überhaupt dan supps?

ondanks dat neemt het niet weg dat er nog ontzettende verdeeldheid heerst over wat nou ideaal/optimaal/genoeg is qua eiwit per kg lichaamsgewicht

Ikzelf eet gwn graag eiwitrijke producten zonder dat ik hiervoor veel supps neem.
ik doe alleen 1 scoop whey door me kwark omdat ik het dan 10x lekkerder vind, maar ook zonder die scoop zit ik aan ruim 2gr p/kg

MMAjunkie, neem jij dan nu ook echt maar 1,5 a 1,8gr p/kg?

Zelf zit ik momenteel rond de 2,5 gram per KG lichaamsgewicht. Ik denk dat het een kwestie is van zelf uitproberen. Indien je denkt 'help ik word groot maar ook vet' dan is het een kwestie van minderen (minder KCAL) of meer/vaker aan cardio doen. Ik gebruik nog steeds geen SUPPS en haal alles uit mijn voeding (alhoewel een shake af en toe best goed uit kan komen heb ik het idee).

Succes!

Jezus Christus jongen. Wat doe je dan hier op dit forum??

Wij compenseren hier allemaal onze tekortkomingen (lees kleine pikkies) met onze biceps. We nken onze vrouwen ook met de biceps....
En ook jij wilt je kleine pikkie compenseren (of je bierbuik) met een grotere biceps, anders had je al die reeds voorgekauwde vragen niet gesteld. En ga nou niet roepen dat dat je doel niet is, want dan schop je jezelf voor de schenen.

Accepteer een antwoord nou gewoon eens en HAP niet steeds zo op alles en iedereen. Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van..

Terug
Naar boven