MuscleMeat

Nog een maandje bulken..

Lees t nu pas, bedankt voor de moeite man ik ga t ff checken vanavond!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kom je nog aan je kcal als je nog meer voor groente vervangt als ik vragen mag ?

En wat voor bonen eet je met tonijn , maak je daar een salade van of iets ?

Hoe kom je nog aan je kcal als je nog meer voor groente vervangt als ik vragen mag ?

En wat voor bonen eet je met tonijn , maak je daar een salade van of iets ?

Ik deed voornamelijk wat goed voelde, niet zo zeer lettend op de hoeveelheid kcal. Je moet je lichaam leren kennen en goed je porties verdelen over de dag.

Had gewoon bruine bonen gepakt en inderdaad een soort salade van gemaakt. Kan ook met kapucijners of andere bonen, wat je lekker vind.

Niet bang voor spier verlies dan als je niet echt op je kcal let en elke X je kh verlaagt ?

Ik ga t iig proberen met minder kh. Kijken of dat werkt . Zit nu al heel lang onder kcal behoefte maar schiet niet echt op

Niet bang voor spier verlies dan als je niet echt op je kcal let en elke X je kh verlaagt ?

Ik ga t iig proberen met minder kh. Kijken of dat werkt . Zit nu al heel lang onder kcal behoefte maar schiet niet echt op

Eiwitten gewoon hoog houden en daar voornamelijk de kcal vandaan halen. Je zal altijd wel wat verliezen aan spiermassa, maar gewoon goed je eiwitten consequent blijven innemen om de 3 uur.

Het heeft me 3 maanden gekost om 9% te minderen op deze manier. Gewoon goed je lichaam in de gaten houden en hoe t reageert op je dieet en daar op inspelen. Probeer minimaal 5x te trainen, gewoon blijven verbranden.. Dan moet t goed komen.. Succes!

Hoe is je eetschema in de cut trouwens tov je "normale" eetschema?? Pb kan altijd..

Ben begonnen met een fysiek dat heel vergelijkbaar is aan dat van jou voor de cut.
Ben 8 kilo kwijt en kracht is redleijk stabiel gebleven, maar de abs komen nog niet echt goed door. Zit nog welw at vet op dus.

Om eerlijk te zijn had ik in de bulk een schema van 3700 kcal.
Voor de cut heb ik gewon hetzelfde schema aangehouden maar de maaltijden verkleint.
(Voorbeeldje: Eerst 100 grma oats met whey, en nu 60 gram oats met whey. Eerst 4 of meer plakken brood, nu twee. etc.)

Echter vind ik t heel moeilijk om nog meer KH te vervangen.

Ik zal ff globaal posten wat ik eet op een dag, misschien heb je tips. Ik zit in t onderwijs en kan wel wat eten meenemen, maar weet gewoon soms niet wat ik kan meenemen ipv brood of nasi.....

1; 60gr oats / 30gr whey // 500 ml water

2; 3x brood + 5 plakken kipfilet

3; rijst 60 gr oid met kip 200gr en groenten

4; 3 eieren en handje cashews

5; Post workout; 60gr oats 30 gr whey en 500 ml water

6; wat de pot schaft, wel gezonde maaltijd. Vanavond bv Mie met kip (ook weer zon 70 kh voor de mie...)

7; 500 ml magere kwark

Ik zou mijn brood kunnen vervangen voor een salade met tonijn zoals jij die beschreef.en dan als snack plakjes kipfilet met augurk er in.
Maar wat kan ik doen met de rijst/pasta/aardappel/zoete aardappel en met de oats die ik altijd neem? Zonder dat ik echt veel te veel in kcal zak.

Thx voor je hulp trouwens man, waardeer ik echt. Helemaal omdat jouw fysiek voor het cutten net zo was als mijn fysiek rond april. Ben nu iets droger maar nog niet zo droog als jij nu. Is wel mijn streefdoel voordat ik wil cleanbulken. Ziet er goed uit maat!

Ik zal vanavond/vannacht ff kijken voor je, dan heb ik mijn laatste nachtdienst.

Geen probleem!!! We helpen waar we helpen kunnen :thumbs:

3 weken cleanbulk foto

3 weken in de cleanbulk nu.. Volgende week even meten, ben benieuwd.

Vanochtend schouders en buik gepakt.

- Smith machine 3x10 40kg
- TG Machine press 4x10 80kg
- Dumbell lateral raise 4x10 14kg
- Weightplated front raise 4x10 20kg
- Dumbell front raise 4x8 12kg
- Reverse pecdeck 4x10 47kg
- Reverse flyes incl bench 4x8 8kg

- Hanging leg raise 4x failure
- Rope pulldown crunch 4x failure st. 9-11-13-15
- machine side crunch 3x failure

EA66E3CB-1123-4931-A036-D131AE4ADB8E-40420-000034A2ED5C8BBA.jpg

Heb je hele topic niet gelezen maar volgens mij volg ik jou op instagram!
Ziet er goed uit, wat minder gecharmeerd van die onderbroek zo laag maar dat is bijzaak verder :p

IN! Goed bezig!

Vanochtend toch nog ff kunnen pakken, was een beetje aan de late kant. Vandaag was leg day. Dont skip leg day!! Schema beetje aangepast en knallen!

- warm up ( leg extentions, squats lege stang)

- squats 2x12 130kg / 2x10 150kg
- hacksquats 1x12 130kg / 1x10 160kg / 1x8 190kg / 1x8 220kg
- leg extensions (enkel) 3x16 st 8 (max 30 sec rust)

- standing leg raise 3x12 35kg (max 30 sec rust)
- seated leg curl (1x16 47kg / 1x12 68 / 1x10 75kg (max 30 sec rust)

Misschien vanmiddag nog een 2e sessie op t werk... Dan hopelijk kuiten, wat shrugs en buik.

Net terug vd gym en nu op weg naar t werk!!! Klein uurtje borst gepakt vandaag..

- wide chest press (pure strength) 4x8 130kg
- incline chest press (pure strength) 4x8 80kg
- decline barbell press 3x10 70kg
- dumbell pull overs 3x10 30kg
- seated cable flyes 4x10 70kg
- pecdeck 4x failure

Vanochtend toch maar gewogen, was wel benieuwd wat de kh verhoging deed bij mij.. Ik moet je zeggen, weinig! Denk dat ik nu rond mn onderhoud zit, ongeveer tussen de 180 en 250 gr kh per dag. Dus per maaltijd 25/30 gr. Ik zal t vanaf morgen weer lichtjes opschroeven naar rond de 35/40 gr kh per maaltijd, dus tussen de 250 en 350 gr per dag afhankelijk vd trainingsdagen.

Stats vandaag: +/- 69,5kg en +/- 6% bf

train jij zo vroeg?

Je hebt power zat in je borst en benen, tot hoeveel procent ga je nu bulken? Als jij die massa er op krijgt ben je gewoon een beest man. Trainingen en eten ziet er verzorgt uit. Ik ga je volgen.

Je hebt power zat in je borst en benen, tot hoeveel procent ga je nu bulken? Als jij die massa er op krijgt ben je gewoon een beest man. Trainingen en eten ziet er verzorgt uit. Ik ga je volgen.

Kwa kracht is er inderdaad niet heel veel mis.. Hoop aan t eind van het jaar 5 kilo schone massa te pakken en eigenlijk niet hoger als 8% als t lukt. Dus ben zelf ook benieuwd. Morgen carbs weer opschroeven..

8 procent is nog steeds laag, nooit gedacht aan een doorschieter van 12 procent en dan weer rustig afbouwen? Je zult ergens die massa moeten pakken. 6 tot 8 procent behouden en massa kweken lijkt me een behoorlijke opgave.

8 procent is nog steeds laag, nooit gedacht aan een doorschieter van 12 procent en dan weer rustig afbouwen? Je zult ergens die massa moeten pakken. 6 tot 8 procent behouden en massa kweken lijkt me een behoorlijke opgave.

Lijkt me ook een grote opgave.. We gaan kijken tot hoever t lukt. Misschien komen we inderdaad gewoon bij de 12 uit.

Terug
Naar boven