XXL Nutrition

Nog mensen naar de Stones?

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Ik in ieder geval wel! :cool:

Morgenavond ( 13/08 ) zit ik in de Kuip bij een van de grootste concert spektakels ter wereld! Wat een show zetten die gasten nog op hun oude dag neer, top hoor!

Ik was er in '99 bij in de ArenA, dit wordt dus m'n 2e keer. Voor m'n pa als die hard Stones fan zijnde de 2374210485018 keer ofzo. :p

It's only rock and roll and I like it
Yes I do!
:D

Mij zul je daar niet kunnen vinden, maar veel plezier gewenst mrJ! :)

• Topic Starter Topic Starter
Tnx dude!

Wel weet tof dat m'n pa bij de voorverkoop al om 02.30 al bij het postkantoor zat voor de kaartjes. En hij was niet de eerste!!! :D

Ik ben gisterenavond geweest. Het was echt heel tof!!! Vette show en een mega goede sfeer! Stond 10 meter van Mick af (ik zag z'n rimpels zitten joh! :))! Heb het echt heel goed naar mijn zin gehad!!! Veel plezier J

Cool dude!!!!!!!!

Ik heb zit plaatsen, maar wel recht tegenover het podium.

Ik had staan plaatsen! Mag ik vragen hoeveel jij hebt moeten betalen voor een kaartje? Want de staan plaatsen waren 65 euro. Maar volgens mij zijn de tribune plaatsen duurder terwijl je als je staat echt stukken dichter bij staat.

Wij hadden echt alle ruimte met het staan. Konden zo helemaal naar voren lopen tot tegen de hekken aan. Naja, waar je ook staat, als die gozer paint it black gaan spelen ga je echt uit je dak! :) Jammer dat ze angie niet speelde :(

Hier kosten ze 60,- en dat waren tribune plaatsen.

Maar het was echt te gruwelijk die show!!!! Wat een avond zeg. :)

Vooral in het opbouwen van de spanning voor ze eindelijk opkomen zijn ze meester in. ff wat rook testen hier, een gitaarsnaar aanraken daar, etc. etc. Publiek gaat dus al een half uur zwaar uit hun dak voor ze eindelijk echt opkomen! :cool:

Setlist van gisteren:
Brown Sugar
You Got Me Rocking
It's Only Rock'n Roll
Don't Stop
Angie
You Can't Always Get What You Want
Midnight Rambler
Tumbling Dice
--- Introductions
The Nearness Of You (Keith)
Before They Make Me Run (Keith)
Sympathy For The Devil
Neighbours (B-stage)
Mannish Boy (B-stage)
Street Fighting Man (B-stage)
Gimme Shelter
Honky Tonk Women
Start Me Up
Satisfaction
Jumping Jack Flash (encore)

Nog mensen naar de Arena vanavond?:D

Ik hoor net op yorin fm dat het is afgelast doordat mick jagger last had van z'n keel...

Wahahaha

Niet grappig! :)

Misschien dat ik dan wel kaartjes ga proberen te regelen voor 22/09. Zou wel cool zijn.

Terug
Naar boven